Пьотр Равскі – зовнішній консультант, бізнес-аналітик, менеджер проектів і автор блогу www.informatykawfirmie.pl відповідає на питання: Як вибрати постачальника системи CRM?
Більшість компаній, які вирішили впровадити нову систему CRM, починають пошук із введення в Google таких ключових слів, як:
Таким чином, представники компанії зазвичай шукають найкращу, найпопулярнішу систему CRM. Сьогоднішній гість програми «CRM – одна ідея, тисячі можливостей» – Пьотр Равскі – на основі свого багаторічного досвіду в процесах впровадження ІТ-систем (зокрема, CRM) чітко стверджує, що не існує такого поняття, як «найкраща CRM система». Програмне забезпечення, яке чудово працює для однієї компанії, може бути не повністю адаптоване до потреб іншої.
Як вибрати CRM і постачальника такої системи?
За словами Пьотра Равскі, компаніям взагалі не варто вибирати програмне забезпечення CRM на початку. Замість цього вони повинні зосередитися на відповідях на такі запитання:
Тільки знаючи відповіді на ці та інші питання щодо стратегії управління взаємовідносинами з клієнтами, компанія може почати пошук CRM-системи та її постачальника. Такий підхід дозволяє ретельно вивчити ринок програмного забезпечення CRM, що забезпечить успіх нашої компанії. «Той факт, що система CRM є найавторитетнішою та має найбільш впізнаваний бренд, зовсім не гарантує нашого успіху», – наголошує Пьотр Равскі.
Пропонуємо переглянути весь випуск за участю нашого гостя, щоб дізнатися, що ще рекомендує експерт у сфері впровадження CRM-систем.