Kamil Ograbisz

Чи знаєш ти якісь системи автоматизації маркетингу? Можливо, ти чув про такі назви, як: Hubspot, Mailchimp, GetResponse або SALESmanago?

Сьогодні я хотів би представити тобі трохи інше рішення. Найбільший у світі проект автоматизації маркетингу з відкритим вихідним кодом – Mautic.

Нижче я розширюю тему, але якщо у вас немає часу читати, подивіться відео, де я підсумував її до трьох хвилин. Приємного перегляду.

Як працює Mautic?

Програмне забезпечення Open Source Marketing Automation, яке ми використовуємо самі, було додано до пропозиції eVolpe як альтернативу хмарним системам, згаданим на початку.

До автоматизації маркетингу не потрібно підходити лише за звичайними шаблонами, які пропонуються в хмарі.

Mautic — це система з відкритим кодом, де все можна вільно змінювати. Важливо, що він повністю функціональний вже в стандартній версії і пропонує широкий спектр функцій, корисних для маркетологів.

Функції автоматизації маркетингу в Mautic

Коли ти входиш в нього, ти бачиш лише найважливішу інформацію. Головну інформаційну панель можна створити самостійно, використовуючи зручну опцію drag-and-drop. Ти побачиш підсумок відкритих або проігнорованих електронних листів або графік відвідувань твого веб-сайту. Але це не все.

Mautic в основному використовується для побудови міцних відносин з потенційними та поточними клієнтами.

Історія діяльності

Історія певного запису фіксує такі дії, як: відкриття електронного листа, вхід на веб-сайт, натискання посилання або завантаження вкладення. Таким чином ти точно знаєш, який вміст цікавий, а який ігнорується.

Сегментація бази даних і готові шаблони

Ти також можеш об’єднати контакти Mautic у сегменти, де ти націлюєшся на інші типи вмісту. Наприклад, у рамках самостійно розробленої кампанії. Заздалегідь підготовлені компоненти, такі як електронні листи, цільові сторінки, вкладення або веб-повідомлення, лише роблять його яскравішим. А їх створення просте та інтуїтивно зрозуміле. Для цього можна використовувати навіть вбудовані в систему шаблони. Ви можете легко зробити їх більш привабливими, просто перетягнувши туди власні фотографії чи відеофайли.

Mautic contacts panel

Творець маркетингової кампанії

Редактор кампанії — дуже зручний інструмент, створений на основі дерева послідовних подій. Не хвилюйся, якщо ти новачок у проектуванні системної логіки. Маутік «веде вас за руку» і пропонує наступні кроки. Тоді ваша багатоканальна маркетингова кампанія буде готова всього за кілька хвилин.

Інтеграція з CRM системою

Ти побачиш найбільшу цінність, поєднавши програмне забезпечення для автоматизації маркетингу з твоєю системою CRM. Завдяки відкритості коду Mautic його можна легко інтегрувати з іншими програмами, щоб полегшити потік даних між маркетингом і продажами. Наприклад, інформація про заповнення кимось форми надходить в систему CRM. Новий потенційний клієнт створюється миттєво й автоматично. Окрема підпанель також збирає дані з історії маркетингової діяльності Mautic. Потім ти можеш використовувати знання про відкриття електронного листа або завантаження вкладення як привід для зв’язку з потенційним клієнтом.

mautic

Підсумування

Якщо клієнт активно шукає знання на вашому веб-сайті, немає чіткішого сигналу про готовність до покупки. Це чудовий час для відділу продажів, щоб зв’язатися з клієнтом і надати йому пропозицію.

Тепер ти знаєш, що може запропонувати Mautic, найбільший проект автоматизації маркетингу з відкритим кодом. Запишися на консультацію, щоб дізнатися, як це запровадити у твоїй організації.

Зареєструйся на консультацію з експертами по впровадженню eVolpe

wybierz termin
Kamil Ograbisz
Прокрутити вгору