Чи корисні ІТ-системи людям із маркетингу?

Kamil Ograbisz

Важливу для компанії інформацію отримує не тільки відділ продажів. Дані в маркетингу – це сила. Використовуючи їх з розумом, ти підвищиш потенціал свого бізнесу і залучиш багато цінних і цікавих клієнтів. Тому важливо запровадити правильну систему маркетингу.

За даними GetResponse, понад 65% підприємств отримують постійний дохід переважно від постійних клієнтів, особливо в секторі B2B. Для бізнесу вигідніше утримати наявного клієнта, ніж придбати нового.

Цікаво, що багато компаній досі про це не знають. Великою проблемою може бути те, що керівництво недооцінює аналіз даних і не усвідомлює, як виглядають відносини з конкретним клієнтом. Однак є інструменти, які допоможуть у твоїй маркетинговій діяльності.

Зберіть дані

Збирати дані про постійних клієнтів дуже просто. Найважливіше – зібрати інформацію про участь у процесі, щоб можна було легко контролювати його, а потім покращувати.

Маючи інформацію, можеш легко запропонувати клієнтам те, що їм потрібно.

Щоб мати можливість думати про збір таких даних, потрібно інвестувати в правильну систему маркетингу та інтеграції. Саме програмне забезпечення CRM має функції, які підтримують маркетинг із самого початку. Модуль планування кампаній, управління аудиторіями, відстеження реакції на розсилку кампаній, тощо.

Однак варто звернути увагу на інтеграцію CRM-системи з автоматизацією маркетингу. Завдяки цьому ти отримаєш можливості, які дозволять вам краще адаптувати свою пропозицію до клієнта.

Індивідуальний підхід до клієнта

Клієнти в B2B і B2C все більше звертають увагу на якість обслуговування. Одним із рішень для задоволення таких вимог є адаптація відображених повідомлень або продуктів до того, що вони потребують і шукають.

Автоматизація маркетингу допоможе покращити цю діяльність. Відстежуючи, що робить клієнт, тобі буде легше налаштувати ваш веб-сайт і комунікацію відповідно до очікувань, які встановлені для воєї компанії.

Належне спілкування з клієнтом може скоротити процес прийняття рішень у B2B, який часто займає багато місяців. Тому варто знати, чим цікавляться підрядники. Якщо ти базуєш свою діяльність на доставці контенту, переконайся, що він цікавий і захоплює конкретних людей, наприклад, з бази даних електронної пошти. Якщо ви не вибереш правильне повідомлення, то можеш втратити аудиторію.

На щастя, такого сценарію легко запобігти. Використовуючи систему CRM та її інтеграцію з автоматизацією маркетингу, ти можеш ефективно визначити, яке маркетингове повідомлення, опубліковане на веб-сайті, в інформаційному бюлетені або в соціальних мережах, привернуло увагу конкретних людей. Завдяки такому рішенню и зможеш легко підлаштувати тематику наступного контенту під свої тематичні вподобання.

Правильно налаштовані поля в CRM-системі та ручне введення даних про потреби клієнта допоможуть систематизувати інформацію, а за потреби її легко знайти, проаналізувати та правильно використати.

Незважаючи на те, що це звучить як багато речей, які потрібно робити окремо, ти можеш легко автоматизувати ці завдання. Крім того, штучний інтелект, який все частіше використовується для аналізу, в CRM-системах ще більше спростить завдання.

Штучний інтелект в маркетингу

Штучний інтелект оточує нас щодня протягом вже кількох років. Зараз він також входить в ІТ-системи для покращення роботи.

Штучна Інтелігенція в CRM забезпечить кращу видимість і глибше розуміння завдяки використанню зовнішніх даних. Це дозволить точніше націлити ваші послуги на клієнтів і краще орієнтуватися на ринку.

Штучний інтелект допоможе аналізувати настрої клієнтів, інтерпретувати слова, сказані під час телефонних розмов або з електронних листів чи чатів. Все це для того, щоб підрядник був задоволений твоїми послугами.

Правильно оціни кампанію

Рекламуючи свій бізнес через різні канали, ти повинен пам’ятати, що кожен вид маркетингової діяльності має свої власні показники.

Збираючи соціальні медіа, кампанії розсилки або підписки на вебінари, ти отримаєш різні дані. Ти зробиш неправильні висновки, якщо однаково оціниш залучення клієнтів.

Показуючи стільки відмінних один від одного показників, ти напевно замислюєшся, чи можливо взагалі виміряти ефективність дій. На щастя, є.

Вносячи дані в CRM-систему, ти можеш легко проаналізувати результати своєї діяльності та визначити, успішна кампанія чи ні. Завдяки аналізу ти також помітиш, який контент найшвидше досягає до твоїх клієнтів.

Завдяки інтегрованим у систему інструментам ти точніше оціниш, який потенційний клієнт є цінним і яким варто зацікавитися.

Підсумування

Система маркетингу покращує роботу компанії і надає багато важливих даних, з яких можна зробити важливі висновки. Правильно проведений маркетинг може залучити важливих потенційних клієнтів, і це є метою кожної компанії.

Якщо це тебе не переконає, можливо, вас зацікавить той факт, що 64% ​​споживачів кажуть, що позитивний досвід (наприклад, індивідуальний процес покупки) важливіший для них, ніж ціна. Це означає, що більшість клієнтів готові платити більше за продукт в обмін на позитивний досвід клієнтів. Варто мати це на увазі.

Зареєструйся на консультацію з експертами по впровадженню eVolpe

wybierz termin
Kamil Ograbisz
Прокрутити вгору