Автоматизація маркетингу B2B. Яку систему вибрати для відділу маркетингу в B2B?

Maciej Jankiewicz

Працюєш в B2B? Напевно знаєш, що таке CRM система. Управління взаємовідносинами з клієнтами є важливим аспектом будь-якого бізнесу.

А що, якби таким же чином можна було охопити потенційних одержувачів продуктів і послуг? Вже на етапі маркетингу?

Для цього використовується програмне забезпечення Marketing Automation.

Давай сьогодні розглянемо цей тип програм і розглянемо, які варіанти доступні. Пам’ятай, що B2B-маркетинг здійснюється не так, як B2C, і система, яку використовуєш, має це враховувати.

CRM система для всіх

Починаю з того, бо мені, напевно, не потрібно знайомити тебе з поняттям CRM. Я припускаю, що якщо ведеш серйозний бізнес, то вже використовуєш певну форму цього типу інструментів. Або принаймні маєш намір.

На цьому етапі хочу звернути увагу на те, що програмне забезпечення для управління взаємовідносинами з клієнтами приносить ще більше переваг, якщо ти ним ділишся. Надай доступ до своєї клієнтської бази також маркетологам, і збільшиш свої шанси на додаткові та перехресні продажі.

На практиці суть полягає в тому, щоб оснастити команду маркетингу додатком Marketing Automation (про це трохи пізніше), а також інтегрувати його з системою CRM. Dzięki temu informacja o przebiegu dotychczasowej relacji z klientem dociera do osób odpowiedzialnych za dalszą promocję. Коли маркетинг знає, хто і що вже купив, він може розробити ефективну стратегію охоплення пропозицією, якої раніше не було.

Автоматизація B2B маркетингу

Інтеграція, про яку йде мова, може і навіть повинна працювати навпаки. Тоді й трейдери працюють ефективніше. Вони точно знають, яке маркетингове повідомлення зацікавило клієнта, що відкриває нові можливості для активних дій.

Автоматизація маркетингу для B2B сектора

Гаразд, але що таке автоматизація маркетингу?

Простіше кажучи, це технологія, яка збирає дані про одержувачів/потенційних клієнтів і на їх основі забезпечує автоматичне та персоналізоване багатоканальне спілкування.

Варто зазначити, що маркетинг у В2В компанії відрізняється від діяльності В2С. В останньому випадку рішення про покупку приймає одна людина, тому діяльність буде зосереджена скоріше на її емоціях, індивідуальних відчуттях і вподобаннях. У B2B охоплюєш більше людей – закупівельний комітет, який приймає надзвичайно раціональні рішення. Ти також повинен бути готовий до тривалого процесу покупки, повного перипетій. Не дивно, що тобі знадобляться деякі інші функції в системі. Також можливо, що це досить стандартні – ти просто будеш використовувати їх по-своєму.

Подбай про відносини з клієнтом

Відносини з клієнтами необхідно підтримувати завжди. Працюючи над позитивним досвідом клієнтів, приділи увагу персоналізації контенту, щоб клієнт був переконаний, що ти його знаєш та знаєш, що йому потрібно.

Саме для цього стане в нагоді інструмент B2B Marketing Automation. Маючи інформацію, зібрану продажами,тобі буде легше визначити персону, яка буде твоїм потенційним клієнтом.

Тепер, коли внесені роз’яснення-почнемо Завдяки цьому можна налаштувати розсилку з цікавими для клієнта матеріалами. Це частина турботи про відносини. За допомогою такої кампанії доводиш клієнтам, що знаєш їхні потреби та можеш задовольнити їх або допомогти їх задовольнити.

За допомогою маркетингової автоматизації можеш легко відстежувати взаємодію клієнтів із твоїм брендом як на веб-сайті, так і поза ним. Взаємодія з користувачем найчастіше представлена ​​у формі подорожі клієнта, що імітує подальші дії потенційного клієнта. Правильний інструмент допоможе візуалізувати таку подорож. Завдяки цьому зможеш краще адаптувати сайт під виконавця. Виділи те, що його найбільше цікавить, і покращуй досвід, пов’язаний із твоєю компанією.

Довіряй аналітикам ринку

Нещодавно ми писали тут про поточний квадрант Gartner у категорії «Автоматизація продажів». У цьому списку знайдеш найкращих виробників програмного забезпечення CRM/CX. І це, через популярність систем продажів, зазвичай найгучніше в галузі. Однак добре знати, що Gartner також аналізує багато інших типів технологій на додаток до систем CRM. Серед них також програмне забезпечення Marketing Automation для B2B.

З нагоди сьогоднішньої зустрічі хочу звернути увагу на Creatio, а точніше на систему Marketing Creatio. Це рішення з пропозиції eVolpe, яке, на думку дослідників ринку, є одним із лідерів і задає тренди іншим. Якщо шукаєш сучасну платформу Marketing Automation B2B, яка відповідатиме твоїм очікуванням, варто розглянути її.

Автоматизація маркетингу B2B

Цікавою відмінною рисою системи є проблема низького коду/без коду. Окрім того, що система забезпечує типовими функціями автоматизації маркетингу, ти також можеш розробити її для нововиявлених потреб без залучення програмістів. Для розробки програми достатньо знати візуальний творець і вміти користуватися механізмом drag & drop. Це справді так просто. І можливості безмежні.

Що ти знайдеш в системі Marketing Creatio?

Marketing Creatio — це більше, ніж звичайний інструмент автоматизації маркетингу B2B. Завдяки цьому ти отримуєш повний 360° огляд відносин клієнт-компанія. Це полегшує керування споживчим досвідом і дозволяє проводити глибокий аналіз поведінки одержувачів.

Marketing Creatio, як і інші частини платформи, можна адаптувати до дуже індивідуальних уподобань за допомогою майстра без коду. У системі можеш змінювати зовнішній вигляд і склад інтерфейсу, створювати вигляд програми для користувачів із певною роллю та дозволами, а також просто змінювати порядок або вміст відображуваних елементів.

Автоматизація маркетингу B2B

Можеш легко створювати маркетингові кампанії за допомогою візуального майстра. Завдяки цьому тобі буде легше подбати про контакт із клієнтами, та повідомлення, яке ти їм надсилаєш.

За допомогою Marketing Creatio можеш легко розробити електронну кампанію. Завдяки цьому можеш надсилати оригінальний вміст і зацікавлювати клієнтів твоїми рішеннями чи продуктами.

І якщо хочеш спочатку побачити, що працює краще, скористайся функцією тестування доставки. Порівняй кілька заголовків повідомлень і кілька графічних творів і способів вираження та надішли найбільшій частині потенційних клієнтів те, що має шанси спрацювати найкраще.

Підсумування

І це все. Завдяки інструментам маркетингової автоматизації можеш легко подбати про правильний клієнтський досвід. Використовуючи інструмент від Creatio, можеш легко налаштувати всі дії так, як зручно.

І якщо все ще сумніваєшся, чи підходить запропоноване мною рішення, тоді довірся Gartner. Зрештою, потрапити в Лідери щось означає. І завжди варто опиратися на надійні джерела.

Зареєструйся на консультацію з експертами по впровадженню eVolpe

wybierz termin
Maciej Jankiewicz
Прокрутити вгору