Acquia є новим власником системи Mautic
Для сьогоднішнього запису про автоматизацію маркетингу нас спровокували зміни, які відбулися в штаб-квартирі Mautic. Останніми днями в Інтернеті поширюється інформація про придбання системи новим власником – Acquia.
Acquia – компанія, заснована в 2007 році в Бостоні. Нині тут працює близько 800 осіб. Він займається технологіями Open Source для бізнесу. 6 травня 2019 року вони оголосили про придбання інструменту маркетингової автоматизації під назвою Mautic. Що це означає для користувачів програми?
Найважливіша інформація – зміна власника не призупиняє проект. Mautic продовжить розвиватися під тим самим прапором. Acquia – це не поглинання, а об’єднання зусиль. У прес-релізі повідомили, що розраховують на плідну співпрацю з великою, досвідченою та професійною спільнотою. Здається, що Mautic — це просто той елемент, якого не вистачає, який ідеально вписується в пропозицію компанії, що надає ІТ-рішення для бізнесу.
Пропозиція компанії включає послуги хостингу (Acquia Cloud), платформу керування сайтами (Acquia Cloud Site Factory) та інструмент для їх зручного редагування (Acquia Lightning). Система автоматизації маркетингу, така як Mautic, ідеально доповнює функціональність мультимедійного інструменту управління (Acquia Digital Asset Manager), платформи електронної комерції (Acquia Commerce Manager), програми для сегментації бази даних і підготовки динамічного маркетингового контенту, адаптованого до (Acquia Lift). ), а також клієнт карти подорожі (Acquia Journey).
IT платформа для маркетологів
Додавання системи Mautic до пропозиції дозволило створити ІТ-платформу, призначену для маркетологів. Фахівці з маркетингу дуже часто використовують багато різних, неузгоджених інструментів. Ти знаєш це з середини? Окрема CMS, окрема система Marketing Automation, окремий інтернет-магазин? Здається, що все пов’язано, але оскільки він створений різними виробниками, він справді перешкоджає діяльності на 360°? Саме цю хворобу намагається вилікувати Acquia.
Один виробник – гарантія незмінності культури праці в усіх інструментах. Acquia надає інструменти, необхідні для створення послідовного, гармонійного повідомлення. Mautic прагне бути висхідною зіркою серед решти продуктів. Такі функції, як розробка складних розсилкових кампаній, дослідження активності клієнтів на веб-сайтах або створення цільових сторінок і електронних листів — механізми, без яких важко уявити сучасний маркетинг. Схоже, що підключення системи Marketing Automation до IT-платформи, запропонованої Acquia, було не тільки стратегічним рішенням, але й природним наслідком попередніх дій.
Acquia i Mautic. Майбутнє маркетинг відкритий
Mautic збагачує цифрову платформу продуктів Acquia та допомагає забезпечити незабутній досвід клієнтів, пов’язаний із контактом із компанією, яка її використовує. За допомогою маркетингової автоматизації, такої як Mautic, ти захистиш всі контактні канали: веб-сайт, електронні листи, SMS, веб-повідомлення, соціальні мережі. Його перевага відбувається в тому, що це рішення з відкритим кодом, яке за роки розробки привернуло спільноту виданих Результатом їх участі є понад 100 різних готових пакетів, які збагачують і без того широку функціональність маркетингової автоматизації. Mautic дуже добре інтегрується з багатьма іншими ІТ-рішеннями, не лише з портфоліо Acquia. Підтвердженням вищесказаного є, наприклад, плагін для систем Sugar і SuiteCRM, запропонований eVolpe.
Mautic — це майбутнє автоматизації маркетингу
Засновник і технічний директор Mautic DB Херлі говорить про роль системи: «Open Source — це майбутнє сучасного бізнесу, включно з IT-рішеннями для маркетингу. Те, що Drupal зробив для Інтернету, Elastic для пошуку, MongoDB для баз даних, Mautic тепер робить для автоматизації маркетингу».
Mautic має понад 250 000 користувачів у 188 країнах, і попит на такі інструменти зростає щодня. Вимоги клієнтів також зростають. Незабаром рішення ШІ, голосове керування, інтегроване адміністрування кількох програм стануть нормою. Придбання системи компанією Acquia лише прискорить інновації, які досі залежали в основному від активності спільноти розробників і значно меншої організації. Новий власник обіцяє субсидувати проект Mautic. Ми з нетерпінням чекаємо наступного випуску та інноваційних функцій, які здивують Acquia.
Ти також можеш прочитати ТУТ про те, як Mautic підтримує маркетологів і які функції він пропонує.
Якщо у тебе є особливі вимоги, зв’яжіться з eVolpe. Як спеціалісти з програмного забезпечення з відкритим кодом, ми допоможемо тобі налаштувати інструмент відповідно до індивідуальних потреб. Користуючись календарем, що додається, домовтеся про зручну дату індивідуальної консультації.