GDPR. Чи зміна нормативних актів революціонізує управління взаємовідносинами з клієнтами?
27 квітня 2016 року Європейський парламент і Рада (ЄС) прийняли найбільш обмежувальний, далекосяжний закон на сьогодні, спрямований на зміцнення основних прав людини в епоху цифрових технологій. Регламент призначений для регулювання поточної належної ділової практики шляхом консолідації правил, що застосовуються на єдиному цифровому ринку Європейського Союзу.
GDPR поширюється на будь-яку компанію, організацію чи державний орган, заснований у Європейському Союзі, який обробляє персональні дані, а також на будь-яку компанію, організацію чи державний орган за межами Європейського Союзу, якщо їх діяльність спрямована на осіб, які проживають у ЄС.
Багато питань, описаних у Регламенті, вимагають ретельної оцінки та зважених дій з боку обробника даних і юридичної команди, яка бере участь у процесі. У документі містяться рекомендації, які мають виконувати новостворені організації. Для більшості, хто вже використовує якусь систему, що містить особисту інформацію, підхід «зеленого поля» не підходить.
Потрібні спеціальні вказівки та вказівки щодо того, як адаптувати існуючі системи обробки та захисту персональних даних, щоб вони відповідали вимогам GDPR, який діє з 25 травня 2018 року. У документі можна виділити кілька керівних тем, які зосереджені на зборі та використанні персональних даних, а також на можливостях звітування та будь-яких діях, що здійснюються з персональними даними. Хороша система CRM може зіграти ключову роль у цій ситуації.
ПРО GDPR на eVolpeTV
У свіжому випуску програми «CRM – одна ідея, тисячі можливостей» ми намагаємося ознайомити наших глядачів з основними питаннями, важливими з точки зору ІТ-інфраструктури кожного підприємства. Ми розглядаємо, чи достатньо, щоб ІТ-системи, які використовує компанія, були «сумісними з GDPR», чи вимоги цього регламенту вимагають глибоких змін у всіх процесах і процедурах, що функціонують в компанії. Запрошуємо до перегляду!