- Як вибрати CRM систему для компанії? - 9 Вересня 2021
- eVolpe Marketing - 15 Червня 2020
- Office Re-Entry, або як організувати повернення в офіс - 2 Червня 2020
Мета впровадження CRM системи в компанії
У нещодавній статті про помилки, допущені під час впровадження ІТ-систем, ми описали, серед іншого, питання неготовності компаній до змін і трансформації бізнесу. питання неготовності компаній до змін і трансформації бізнесу. Коментатори часто наголошували на важливості трансформації бізнесу при впровадженні нового програмного забезпечення в компанії, в тому числі системи CRM.
Метою впровадження системи управління взаємовідносинами з клієнтами має стати трансформація процесів і процедур продажів. Однак це не означає, що завжди потрібно «перевертати з ніг на голову» розроблені схеми. Зміни часто пов’язані лише з оптимізацією, а іноді й автоматизацією деяких завдань, які ти виконуєш. Як наслідок, це дозволяє працювати більш ефективно.
Функціонал CRM
Однак, якщо подивитися на наявні на ринку CRM-системи, то може скластися враження, що кожна з цих програм виконує однакові функції. Це частково правда. Якщо порівнювати CRM-програми між собою за наявністю певних функцій, то навіть виявилося б, що деякі невеликі CRM-системи навіть кращі за продукти найвідоміших брендів, таких як SugarCRM, Salesforce або Microsoft Dynamics. Однак чим більша компанія розглядає впровадження, тим важливіше не кількість функцій, а їх якість і можливість модифікації та персоналізації.
Цінність послуг eVolpe
Твого клієнта не хвилює, скільки ти знаєш
поки вони не дізнаються, наскільки ти дбаєш.Клієнтам байдуже, скільки ти знаєш, якщо вони не знають, наскільки ти дбаєш
Деймон Річардс
Переносячи цю цитату до систем і сервісів eVolpe CRM, я можу сказати, що ми прекрасно усвідомлюємо, що поки не доведемо нашим клієнтам, як багато ми знаємо і що ми можемо для них зробити, вони не будуть нам повністю довіряти.
Отже, що ми робимо, щоб завоювати цю довіру та створити наші конкурентні переваги на ринку?
Ділимося знаннями
За останні кілька років ми реалізували багато амбітних проектів. З кожним із них ми отримували нові компетенції та ноу-хау. Тепер ми раді поділитися знаннями про те, як ефективно впроваджувати процеси продажів і обслуговування клієнтів за допомогою CRM-системи. З цієї причини ми підготували аж 16 епізодів власної телепрограми «CRM One Idea – тисячі можливостей», а також співпрацюємо з редакціями визнаних галузевих журналів та веб-порталів (Нові продажі, Інтернет-маркетинг, Контролінг та управління).
Ми починаємо проект з аналізу
Це може здатися тривіальним, але короткий огляд інформації про послуги, які пропонують польські партнери Salesforce, MS Dynamics, SAP і ZOHO, дозволяє зробити висновок, що цей аналіз часто відсутній. В інших випадках, якщо розробник проводить такий аналіз, він має на меті узгодити очікування клієнта з можливостями системи, а не навпаки. Детальніше про це ми писали в окремій статті.
Ми можемо чесно стояти перед нашими клієнтами та стверджувати, що надаємо комплексні послуги аналізу перед впровадженням. Ми постійно розвиваємося, навчаємо та запроваджуємо нові послуги для наших аналітиків.
Перетворення бізнесу наших клієнтів
Під час контакту з клієнтом на етапі ділових переговорів ми постійно думаємо про потреби, пов’язані з бізнес-трансформацією компаній. Від імені eVolpe в торгових переговорах беруть участь люди, які виконали багато подібних проектів впровадження CRM-системи. Вони володіють необхідним ноу-хау, яке допомагає збирати інформацію про всі потреби компанії, пов’язані з системою CRM. Часто буває, що вони безіменні, і їх можна вивести лише з усього зібраного матеріалу. У цьому і полягає справжня цінність консалтингових послуг eVolpe – поради, як задовольнити навіть найприхованіші, але важливі потреби в компанії, пов’язані з управлінням відносинами з клієнтами. Як правило, вони сприяють модифікації процесів і процедур, що використовуються в компанії. Іноді також їх автоматизація. Усе це доповнює концепцію трансформації бізнесу.
Вибір CRM системи
Значна частина вищезазначених польських партнерів із впровадження відомих систем CRM впроваджує лише одну марку програмного забезпечення. Це означає, що компанія, звертаючись до такої компанії, практично не має альтернативи. В eVolpe ми підійшли до цієї теми зовсім по-іншому. Піклуючись про якість консультаційних послуг, ми пропонуємо своїм клієнтам на вибір три ретельно відібрані CRM системи. Тому ми впевнені, що кожна компанія, яка веде з нами переговори, знайде відповідне рішення. Кожна з впроваджуваних нами CRM-систем має особливості, які відрізняють її від інших. У кожному конкретному випадку ми пропонуємо найкраще рішення з точки зору клієнта, а потім разом робимо остаточний вибір.
Є ще одна, надзвичайно важлива причина, чому ми спеціалізувалися на впровадженні цих трьох CRM-систем (Sugar, SuiteCRM, OroCRM). Що ж, ми бачимо в них найбільший потенціал для конфігурації, налаштування та модифікації на ринку. Ці рішення мають одну важливу спільну особливість – всі три мають доступ до вихідного коду, завдяки якому ми можемо виконувати набагато складнішу роботу, ніж компанії, що впроваджують закриті системи, такі як Salesforce або MS Dynamics. Поєднуючи ці властивості з нашим багаторічним досвідом впровадження, ми отримуємо рецепт успішної адаптації CRM-системи до найконкретніших потреб. Яскравим прикладом у цьому плані є кейс впровадження системи Sugar в Call Center Inter Galactica, де ми повністю перебудували систему CRM для потреб управління відносинами з внутрішнім клієнтом, яким є кожен із понад 2000 співробітників компанії.
Що ховається під словом «реалізація»?
Що ховається під словом «реалізація»? Тому, порівнюючи впровадження цих систем з іншими компаніями, що пропонують такий вид послуг, наш клієнт може відчути дещо розгубленість. Різниця в пропозиції пояснюється тим, що більшість компаній під словом «впровадження» розуміють не що інше, як встановлення системи на сервері та базову конфігурацію, пов’язану з іменуванням полів. Там, де інші закінчують «реалізацію», у нас вона тільки починається. Ми бачимо найбільшу цінність роботи з впровадження в процесі налаштування. Адаптація роботи CRM-системи під кожну компанію окремо – наша головна мета. Для цього ведеться аналітична робота, для цього ми радимо, яку систему CRM вибрати, для цього ми проповідуємо філософію трансформації бізнесу, щоб ми могли її реально втілити.
Однією з найважливіших помилок і водночас причин збоїв у впровадженні IT-систем є запуск CRM-системи за сам факт її наявності. Цей факт не вирішить організаційних проблем, які є причиною необхідності впровадження. Тільки відповідні модифікації та налагоджувальні роботи створюють систему, яка дозволяє задовольнити ці потреби та здійснити трансформацію в компанії.
Кінцевим результатом є те, що ми змінюємо уявлення продавців про системи CRM із системи, яка передбачає нудне введення даних для звітування про виконану діяльність, на програмне забезпечення, яке змінює їхній підхід до продажів і управління взаємовідносинами з клієнтами на краще.
Тебе цікавлять послуги eVolpe?
Заповнити форму. Ми зв’яжемося з тобою протягом 24 годин.
- Як вибрати CRM систему для компанії? - 9 Вересня 2021
- eVolpe Marketing - 15 Червня 2020
- Office Re-Entry, або як організувати повернення в офіс - 2 Червня 2020