Як вибрати CRM систему для компанії?

Marcin Różański

Вибір CRM системи для компанії

Вибір системи CRM – це рішення на роки. Це впливає на напрямок розвитку твоєї компанії. Не дивно, що ти запитуєш себе, як краще це зробити.

У сьогоднішній статті я розповім тобі, на що слід звернути увагу в процесі і чого очікувати від постачальника програмного забезпечення.

З чого почати процес вибору CRM системи?

Найкраще не досліджувати доступні продукти. Це може бути шокуючим, тому що ти, ймовірно, просто інстинктивно думаєш про конкретні назви систем. Не дивно. Такі бренди, як Salesforce, Microsoft Dynamics або SugarCRM, витрачають багато грошей на маркетинг, щоб залишатися в свідомості потенційних клієнтів. Чому, зрештою, я не вважаю найкращим починати з ринкової пропозиції?

Оскільки ти згадуєш популярні рішення на одному подиху, твої конкуренти, ймовірно, також впізнають ті самі назви. Уявіть, що ви всі використовуєте один, найбільш розкручений інструмент на ринку. Як ти тоді будеш виділятися? Як ти запропонуєш своїм клієнтам унікальний клієнтський досвід? Чим вас запам’ятають?

Перш ніж вибрати систему, вибери компанію-реалізатора

Замість того, щоб з самого початку зосереджуватися на бренді системи, виділи час, щоб вибрати компанію, яка надає консультації та впровадження. Досвідчений партнер допоможе зробити правильний вибір програмного забезпечення на наступному етапі. Після того, як ти переконаєшся, що тобі дійсно потрібно. Тому що не організація повинна відповідати інструменту, а інструмент специфіці компанії, якою ти керуєш.

Різниця між продажем продукту та консультуванням у виборі CRM-рішення величезна. Звісно, ​​ти відразу впізнаєш, хто пропонує лише те, що є в їхньому портфоліо, а кого цікавлять реальні потреби майбутніх користувачів.

Вимагати аналізу перед впровадженням

Процес вибору CRM-системи для організації повинен починатися з комплексного аналізу перед впровадженням. Це професійні майстер-класи, які допоможуть визначити найважливіші аспекти твого бізнесу. Вони враховують бізнес-потреби людей з різних відділів, а також керівництва та цільових користувачів. Обговорюються всі процеси, що відбуваються в організації, головні цілі впровадження та основні потреби, про які повідомляють бенефіціари майбутньої системи. Завдяки аналізу перед впровадженням ти також дізнаєшся про можливості програмного забезпечення, яке спочатку пропонується. Наприкінці ти навіть отримаєш оцінку передбачуваних етапів. І як тільки ти дізнаєшся, що тобі потрібно, можеш остаточно вирішити, яку систему вибрати.

OK. Настав час вибирати CRM систему!

Портфоліо компанії-реалізатора, з якою ти розмовляєш, безумовно, багате, і тобі є з чого вибрати. Адже це один із факторів, який переконав тебе в них. Після попереднього аналізу впровадження також було з’ясовано, чи мала сенс їх початкова пропозиція. Якщо так, то ще є час змінити стратегію. Хоча, можливо, такої потреби взагалі не буде … Особливо, коли мова йде про програмне забезпечення з відкритим кодом.

Замість того, щоб шукати систему, яка повністю відповідає визначеним вимогам, іноді краще використовувати відкритий код стабільної професійної програми. Системи з відкритим кодом пропонують таку можливість. Готовий стандарт можна використовувати відразу, а конкретні функції можна лише «додати» до нього. Якщо ти використовуєш рішення з багатими традиціями, ще до змін – ти отримаєш дуже функціональний інструмент.

Обери систему
з широкого асортименту eVolpe

Заява?

Намір глибоко перебудувати та оптимізувати процеси продажів, а також змінити підхід до управління взаємовідносинами з клієнтами найчастіше з’являються в результаті глибокого аналізу бізнесу.

Зробіть ставку на консалтингову та впроваджувальну компанію, яка вам у цьому допоможе! Лише на наступному кроці виберіть систему CRM, яка найкраще відповідає твоїм очікуванням.


У тебе є які-небудь питання? Скористайся календарем нижче та заплануй консультацію з експертом із впровадження eVolpe!

Зареєструйся на консультацію з експертами по впровадженню eVolpe

wybierz termin
Marcin Różański
Прокрутити вгору