- Чому польським підприємцям подобаються IT On-Premise системи? - 24 Вересня 2024
- Чи є низький код і відсутність коду лише варіаціями на одну тему? - 13 Березня 2023
- Чи система no-code не позбавить програмістів роботи ? - 1 Березня 2023
Існує багато методів продажу. Кожна компанія робить це по-різному і кожна має різні стратегії. Я рекомендую взяти найкраще з них, щоб створити оригінальний і ефективний спосіб виконання завдань.
У сьогоднішньому тексті я детальніше розгляну рішення для виїзних продажів.
Читай далі, щоб дізнатися, які практики зовнішніх продажів слід застосовувати, щоб вони працювали якомога краще.
Що таке виїзний продаж?
Outbound sales, тобто вихідні продажі, характеризуються тим, що продавець намагається достукатися до клієнта. Таким чином продавці спілкуються з клієнтами та дізнаються більше про їхні проблеми, що сприяє зміцненню довіри.
Однак кожна стратегія несе труднощі. Виїзний продаж вимагає значних ресурсів і часу. Торгові представники повинні направляти клієнтів від створення потенційних клієнтів до конверсії. Для цього вони повинні вживати різноманітних активних заходів.
Цього разу до них звернувся не клієнт. Їм доводиться самим шукати і викликати інтерес до підготовленої пропозиції. Зусилля продати щось буде більше, але воно неодмінно окупиться. Зрештою, краще діяти, ніж сидіти склавши руки і чекати, поки телефон задзвонить.
Практика виїзних продажів
Приймаючи рішення про проведення виїзних продажів, варто запам’ятати кілька кроків, які мають полегшити охоплення клієнтів і здійснення транзакцій.
Сегментація ринку
Варто розділити свій ринок на менші групи. Це може допомогти торговим представникам скорегувати свій підхід до продажу, особливо якщо клієнти знаходяться в різних секторах або компанія продає різні продукти чи послуги.
Генерація потенційних клієнтів
Продаючи, ти, мабуть, уже знаєш, яка ваша ціль і кого ти хочеш охопити. Тепер тобі потрібні контактні дані, щоб ти міг заповнити свій список аудиторії. Ці дані можуть надходити з різних джерел; внутрішня команда генерації потенційних клієнтів або придбана база даних.
Торгові представники також можуть самі генерувати потенційних клієнтів, використовуючи такі ресурси, як LinkedIn, інші платформи соціальних мереж, бізнес-каталоги або інструменти пошуку, які здійснюють пошук на веб-сайтах.
Охоплення та класифікація потенційних клієнтів
Після того як ти зібереш контактну інформацію, настане час почати зв’язуватися з ними, щоб дізнатися, хто є ймовірним клієнтом для твого бізнесу. Досвідчені продавці дуже часто використовують для цього метод холодного виходу.
Одним із найпопулярніших каналів, що підтримують таку стратегію, є канал електронної пошти. Якщо ти вирішиш ним скористатися, просто пам’ятай, що перші повідомлення повинні бути короткими, персоналізованими, активними та пов’язаними з проблемами твоїх клієнтів.
Продажі та презентації
Це момент, якого чекала вся твоя команда. Настав їх час сяяти, роблячи те, що вони вміють найкраще: продавати.
Презентація – це можливість для представників показати, як працює продукт або послуга та як вони вирішують конкретні проблеми.
Якщо ти зустрічаєшся з клієнтом, переконайся, що ти усвідомлюєш потреби клієнта та можеш їх задовольнити.
Закриття угоди
Якщо всі переговори та презентації пройшли успішно – клієнт підписує договір і твої представники можуть святкувати успіх. Однак на цьому наші спільні пригоди не закінчуються. Тут починається Customer Service, тобто післяпродажне обслуговування, турбота про клієнта в кризових ситуаціях і реагування на додаткові потреби.
Зацікавлені в надлишкових розпродажах? Зв’яжися з нами, ми з радістю відповімо на всі твої запитання.
Зареєструйся на консультацію з експертами по впровадженню eVolpe
- Чому польським підприємцям подобаються IT On-Premise системи? - 24 Вересня 2024
- Чи є низький код і відсутність коду лише варіаціями на одну тему? - 13 Березня 2023
- Чи система no-code не позбавить програмістів роботи ? - 1 Березня 2023