- Open Source CRM – чому це працює на польському ринку? - 11 Вересня 2024
- Low-code/no-code. Це майбутнє програмного забезпечення для бізнесу? - 3 Серпня 2024
- CRM система для громадських організацій – на що звернути увагу? - 27 Липня 2024
Як зробити так, щоб твоє повідомлення дійшло до тебе? Як створити електронний лист, який клієнт із задоволенням прочитає?
Відкрий для себе 6 хитрощів, які полегшать ваші B2B контакти за допомогою каналу електронної пошти.
Як написати гарний електронний лист, який виділятиметься?
Я припускаю, що у тебе уже є база, яку ти хочеш досягти, і потрібні інструменти. Ваша поштова скринька добре налаштована, і все, що тобі потрібно, це знання про мистецтво письма.
Сьогодні я розповім тобі, що робити, щоб твої повідомлення почали конвертуватися належним чином. Я підготував 6 параграфів про те, на що варто звернути увагу. Я запрошую тебе прочитати його та тримаю кулаки за успіх твоєї наступної кампанії холодної електронної пошти. Застосовуй те, що ти знайдеш нижче, і тобі буде набагато легше.
1. Зробіть свій заголовок помітним
Давно відомо, що привернути увагу реципієнта в B2B дуже складно. Щоб це сталося, потрібно увійти в гру на ура. Перше, що бачить одержувач, це заголовок. Крім того, майже половина людей відкривають повідомлення лише за темою.
Як зробити твоє повідомлення відкритим?
Став запитання, створюй ідеї, які будуть цінними для клієнта. Вже в самій темі зверни увагу на проблему, з якою може боротися ця людина. З самого початку вкажіть, що ти знаєш, про що говориш, і що у тебе є для цього цікаве рішення. Це приверне увагу і зацікавить клієнта, а ти отримаєш правильне представлення для продовження розмови.
2. Використовуй незвичайний вступ
У тебе чудовий титул і ти зумів пройти перший відбір? Вітаю. Попереду тебе чекає наступний крок – написати гарний вступ.
Ми звикли починати з шаблонного «Привіт, мене звуть…» і спочатку перераховувати власні переваги. Звісно, тобі слід представитися, але така візитка не повинна становити половину тексту, що надсилається.
Брутально кажучи, якщо твоя електронна пошта є частиною холодної інформаційної кампанії, нікому не буде цікаво пожалітися перед організацією, з якою вони раніше не контактували. Твоєму одержувачу дуже швидко набридне, якщо він одразу не отримає виправдання такого типу контакту.
Замість того, щоб писати есе про себе, зверніться до того, що вас пов’язує. Ти можеш спробувати такі речення: «Мене заінтригувала ваша остання публікація в блозі…» або «Новий продукт вашої компанії виглядає чудово…». Покажи, що знаєш, з ким розмовляєш.
Лише на наступному кроці переходьте до обговорення проблеми, яку ти в змозі вирішити. Не намагайся продати все, що можеш запропонувати відразу. Справжня мета, якої ти можеш досягти, – це лише відповідь на електронний лист. Особливо, якщо ти, як і я, працюєш в B2B. У наших реаліях тема, на жаль, не вирішується перенаправленням на інтернет-магазин. Вам доведеться докласти набагато більше зусиль.
3. Адаптуй електронний лист до потреб одержувача
Хочеш знати, коротким чи довгим має бути твій електронний лист? На жаль, ефективного рецепту для цього немає. Навіть дослідники теми не згодні в цьому аспекті.
Boomerang доводить, що найбільш читані повідомлення містять від 50 до 125 слів. Проте Prospect.io вказує, що це електронні листи від прибл. 300 слів дають кращі результати.
Моя робота? Не зосереджуйся на довжині електронного листа, а на тому, яку цінність ти можеш передати.
Особисто я вважаю, що краще спробувати різні способи. Все залежить від одержувача, якому ти спрямовуєш своє повідомлення. Люди різні і можуть мати різні схильності. Є люди, які оцінять довшу заяву та вважають за приємне, що ти знайшов час, щоб її описати. Запрацьовані, зайняті керівники негайно проігнорують це. Щоб досягти їх, краще зважувати свої слова. Адже їхній час – гроші.
4. Уникай говорити про себе
Одержувач електронного листа хоче знати, що ти можеш для нього зробити, а не наскільки ти чи твоя компанія чудові. Перш ніж натиснути «відправити», обов’язково дізнайся щось про свого потенційного співрозмовника, про його потреби та інтереси. Інтернет є дуже корисним інструментом. Використовуй інформацію на сайті компанії, в якій працює твій адресат. Також шукай в соціальних мережах. Зверни особливу увагу на те, що ти знаходиш на LinkedIn. Завдяки цьому ти відповідно налаштуєш свою електронну пошту для продажів.
5. Чітко визнач свої наступні дії
Не змушуй читача здогадуватися, що буде далі. Хочеш представити демо? Обговорити пропозицію під час телефонної розмови? Скажи саме те, що ти очікуєш, щоб розмова продовжилася гладко. Зосередься на заклику до дії, який спонукає до реакції.
6. Надсилай електронні листи, які пропонують певну цінність
Пам’ятай, що кожен електронний лист має бути належним чином персоналізований. Ніщо не вбиває розмову швидше, ніж повідомлення, явно скопійоване звідкись.
Намагайся додати цінності кожному електронному листу, який ти надсилаєш. Якщо контакт пропав, не мучте клієнта повідомленнями «просто перевірити». Замість цього передай щось, що може когось зацікавити. Нехай це буде корисна стаття, доповідь або запрошення на вебінар.
Підсумування
Найкращі електронні листи – це ті, які були належним чином персоналізовані. Від назви, через зміст, до однозначного та спокусливого CTA. Йдеться не лише про те, щоб дізнатися ім’я одержувача. Під час написання електронних листів у B2B-продажах тобі доведеться докласти набагато більше зусиль. Забудь про шаблонні сценарії та схематичні подальші дії. Подбай про привабливу назву, проведи належне дослідження, пропонуй конкретну вартість, не продавай, а ділися своїми знаннями. Постав реальну мету і приступай до роботи.
А якщо у вас виникнуть запитання, обов’язково запишіться на прийом до одного з наших експертів. Нижче я залишаю календар вільних дат.
Зареєструйся на консультацію з експертами по впровадженню eVolpe
- Open Source CRM – чому це працює на польському ринку? - 11 Вересня 2024
- Low-code/no-code. Це майбутнє програмного забезпечення для бізнесу? - 3 Серпня 2024
- CRM система для громадських організацій – на що звернути увагу? - 27 Липня 2024