- Післяпродажне обслуговування: як зацікавити клієнта після завершення операції? - 7 Листопада 2023
- Проактивний обмін повідомленнями – як компанії можуть ним скористатися? - 6 Березня 2023
- Zendesk став переможцем щорічної премії G2! Звіт про результати - 24 Лютого 2023
Дослідження, проведене Zendesk, чітко показує, що клієнти приділяють все більше уваги Клієнтському Досвіду. Понад 50% з них готові піти в конкурентну боротьбу, якщо їх розчарує якість обслуговування.
У сьогоднішній статті я наводжу 18 подібних статистичних даних. Читай далі, щоб дізнатися, наскільки досвід споживачів впливає на твій бізнес. Цифри, які я зібрав, говорять самі за себе.
Дослідження Customer Experience просте
Сьогодні клієнтський досвід виглядає зовсім інакше, ніж кілька років тому. Значна частина взаємодії з підприємцями фіксується в ІТ-системах. Можеш очікувати, що історія активності на веб-сайті, запит на контакт, покупка чи скарга залишать слід у програмному забезпеченні, яке використовує дана компанія.
Якщо ти ведеш бізнес, обов’язково інвестуй в такі рішення!
Особливо те, що залучити нового клієнта набагато складніше, ніж підтримувати існуючі відносини. Завдяки даним, зібраним у системах CRM, Customer Service або Marketing Automation, можеш ефективно оцінити рівень задоволеності клієнтів твоїми продуктами чи послугами. Ти зрозумієш і збережеш їх довше.
18 статистик про досвід клієнтів котрі варто знати
Перш ніж почати досліджувати власну статистику, подивися, які висновки випливають із загального аналізу, звітів і досліджень ринку. Я розібрав для вас, враховуючи чотири тематичні напрями Ось вони.
Догляд за Customer Experience окупається
Добре використаний CX може допомогти змінити думку клієнта навіть після поганого першого враження. Інвестиції в підвищення задоволеності клієнтів – це інвестиції в компанію та її розвиток.
Ця інформація свідчить про те, що клієнтський досвід відіграє все більш важливу роль у бізнесі. Зусилля, які ти докладеш до Customer Experience, окупляться. Постійні клієнти означають більше проданої продукції та більший прибуток для організації.
Очікування клієнтів мають значення!
Сьогодні простіше змінити постачальника послуг, ніж це було раніше. Клієнти набагато менше прив’язані до існуючих умов. Через триваючу кризу вони часто активно шукають «вигіднішу угоду». Щоб зберегти їх, ти повинен забезпечити якість твоїх стосунків. Зараз не час нехтувати досвідом клієнтів.
Штучний інтелект на допомогу відділам обслуговування клієнтів
Ти, мабуть, помітив, що останнім часом все більшої популярності набувають механізми штучного інтелекту. Давно оголошена тенденція безумовно прискорилася після випуску ChatGPT. Це також відображається в роботі з клієнтами. Штучна Інтелігенція допомагає компаніям краще обслуговувати та швидше реагувати на проблеми клієнтів, навіть якщо спеціаліст з обслуговування клієнтів більше не стоїть за рішенням.
Штучний інтелект – це майбутнє, яке стає сьогоденням. Як бачиш, штучний інтелект також є великою підмогою для компаній і відповідним рішенням для клієнтів. Багато виробників програмного забезпечення вже впроваджують його у свої системи та постійно вдосконалюють.
Персоналізація CX є ключем до успіху
Комбінуючи та використовуючи сервісні дані, компанії можуть досягти глибшої персоналізації, таким чином наближаючи свою організацію до створення кращого CX.
Підсумування
Безперечно, інвестувати в Customer Experience стає все вигідніше. У часи економічної кризи варто докласти зусиль для покращення задоволеності споживачів. Наведена вище статистика чудово свідчить про те, що це інвестиція, яка повертається і окупається. Настав час довіряти даним і спільно з командою створити стратегію, яка призведе до бажаних результатів.
Зареєструйся на консультацію з експертами по впровадженню eVolpe
Вибери зручний для тебе час.
- Післяпродажне обслуговування: як зацікавити клієнта після завершення операції? - 7 Листопада 2023
- Проактивний обмін повідомленнями – як компанії можуть ним скористатися? - 6 Березня 2023
- Zendesk став переможцем щорічної премії G2! Звіт про результати - 24 Лютого 2023