Декалог користувача CRM

Завершення робіт з програмування, спрямованих на запуск CRM-системи в компанії – це лише половина справи. «Ефективність впровадження CRM дійсно залежить від користувачів цієї системи – чи бачать вони цінність у впровадженій системі, чи вважають її корисною». – каже Пйотр Равскі – зовнішній аналітик, менеджер проектів і власник блогу www.informatykawfirmie.pl

Отже, що робити, щоб користувачі правильно використовували систему CRM? Багато залежить від навчання, яке буде проводити компанія-реалізатор. Під час таких зустрічей відображаються всі деталі щодо функціональності створеного програмного забезпечення. Також представлені основні правила практичного підходу до використання CRM-системи, щоб кожен продавець знав, як найбільш ефективно використовувати переваги нового ІТ-інструменту в компанії.

У сьогоднішньому випуску програми «CRM – одна ідея, тисячі можливостей» обговорюємо вищезазначені питання щодо хороших практик використання кожної CRM-системи, незалежно від конкретного продукту, який впроваджується в компанії.

Пьотр Равскі, який за свою професійну кар’єру брав участь у багатьох проектах із впровадження програмного забезпечення CRM як керівник проектів, аналітик і тренер, веде нас через меандри знань щодо правильного та ефективного використання систем CRM.

Декалог користувача CRM

Поради в цьому відео будуть корисні кожній компанії, яка використовує ІТ-систему класу CRM, а також компаніям, які тільки готуються до впровадження такого рішення. Готуючись до запису цього епізоду, ми уявили ситуацію, коли в компанії вже є CRM-система. У цей процес уже вкладено багато грошей, енергії та інтелектуальних зусиль, щоб впровадження було успішним. Потім, після запуску програмного забезпечення, компанія задається питанням – що далі? Чи є золоте правило чи золота середина, щоб не витрачати ці інвестиції?

Відповідаючи на вищезазначені запитання, ми разом з Пьотром Равським обговорюємо типові ситуації, з якими стикається практично кожен користувач програмного забезпечення CRM. Ми показуємо, як трейдер повинен поводитися, як користуватися системою і про що не забувати, щоб робота була максимально ефективною. Саме з цією метою був створений «Декалог користувача CRM».

Запрошуємо до перегляду eVolpeTV.

Прокрутити вгору