CRM з телефонним комутатором – системна інтеграція

Телефонна станція покращує комунікацію в компанії. Це дозволяє здійснювати телефонні дзвінки з клієнтами простим і зручним способом. Залежно від типу використовуваної біржі, компанія може використовувати меншу або більшу кількість додаткових функцій, таких як:

  • запис телефонних розмов;
  • IVR – система голосового сповіщення;
  • Моніторинг телефонного трафіку та звітність;
  • і інші.

Ринок телефонних станцій розвивається дуже динамічно. Найбільший стрибок у розвитку фіксують програмні телефонні станції, тобто ті, що постачаються компаніям у вигляді ІТ-програм. У випадку цього типу панелей керування їх функціональність може виходити за межі стандартних функцій, раніше відомих із старих моделей апаратних панелей керування.

Інтеграція CRM з телефонною станцією

У свіжому випуску програми «CRM – одна ідея, тисячі можливостей» говоримо про телефонні станції та їх широкі можливості щодо інтеграції з CRM-системами. Гість випуску – Адріан Шейн, який до роботи в eVolpe майже чотири роки працював у компанії, що впроваджує телефонні станції та сучасні інструменти для спілкування з клієнтами.

Адріан вирішив поділитися своїм досвідом, пов’язаним з телефонними станціями. Поєднання набутих раніше компетенцій зі знаннями про можливості сучасних CRM-систем для середніх і великих компаній перетворилося на цікаву розмову, яка веде наших глядачів різними потоками, зосереджуючись на одній головній меті: «Що робити, щоб підвищити якість клієнта? сервісу, а також комфорту роботи та ефективності роботи відділу продажів?». Одним із можливих шляхів є інтеграція CRM з телефонною станцією.

Пропонуємо переглянути інтерв’ю, зробити висновки та впровадити їх у життя ваших компаній.

eVolpe – ми команда експертів з впровадження CRM систем для великих і середніх компаній. Протягом багатьох років ми є беззаперечним лідером на польському ринку у впровадженні всесвітньо відомих систем Sugar і SuiteCRM. Під час наших впроваджень ми не тільки налаштовуємо та адаптуємо програмне забезпечення CRM, а й проводимо різноманітні інтеграції. Прекрасним прикладом, що стосується теми сьогоднішнього епізоду, є інтеграція CRM з телефонною станцією, що працює в компанії клієнта.

Потрібне програмне забезпечення кол-центру? Запишися на безкоштовну консультацію до нашого експерта. Вільні дати можна побачити в календарі бронювання нижче.

Зареєструйся на консультацію з експертами по впровадженню eVolpe

wybierz termin
Прокрутити вгору