Інтегратор Mautic & Sugar/SuiteCRM
16 лютого 2018 року вийшло чергове оновлення інтегратора Mautic & Sugar/SuiteCRM від eVolpe.
Наш конектор тепер підтримує такі версії програмного забезпечення для автоматизації маркетингу та керування взаємовідносинами з клієнтами: Mautic 2.11.x, 2.12.x, SugarCRM 7.9.3.0, SuiteCRM 7.9.9.
Плагін доступний на порталі SugarOutfitters https://www.sugaroutfitters.com/docs/mautic-sugarcrm-integrator
Робота в eVolpe кипить. На початку нового року ми запускаємо ще одну версію інтегратора Mautic & Sugar/SuiteCRM. Завдяки нашому рішенню є можливість підключити CRM-систему до інструменту Marketing Automation.
Ми підготували інтегратор Mautic & Sugar/SuiteCRM для наших клієнтів, які використовують одне з трьох зазначених рішень: SugarCRM, SuiteCRM або Mautic, або планують запровадити ці інструменти для досягнення узгодженості маркетингової та продажної діяльності у своїй компанії.
Кілька слів про автоматизацію маркетингу
Для тих, хто вперше стикається з терміном «Автоматизація маркетингу» або ще не чув про Mautic, ми представляємо короткий опис переваг впровадження цього типу рішення.
Marketing Automation Systems — це програмне забезпечення, призначене для підвищення ефективності рекламних заходів, що проводяться в Інтернеті. Це дозволяє автоматизувати повторювані дії, такі як надсилання електронних листів. Програмне забезпечення ідентифікує потенційних клієнтів на основі IP-адреси, адреси електронної пошти, інформації про дії, які проводяться на веб-сайті, а потім направляє їм відповідне маркетингове повідомлення. Завдяки автоматизації в області збору та обробки інформації про потенційних споживачів (так званих лідів) в завдання маркетолога перестає входити: ручне введення даних або самостійне створення складних аналізів.
Наш багаторічний досвід привів нас до висновку, що Mautic, наразі єдиний інструмент автоматизації маркетингу з відкритим кодом, є найкращим рішенням такого типу. Система стабільна та функціонально розвинена; запропоновані варіанти в багатьох випадках перевищують можливості комерційних рішень, таких як: Hubspot, Marketo, Salesforce Pardot або SALESmanago.
Mautic — це потужна система автоматизації маркетингу, яка спрощує процес надання потенційним клієнтам необхідної інформації. Це також чудова платформа для цільової сторінки та маркетингових кампаній електронною поштою. Mautic дозволяє вам контролювати та оптимізувати перетворення людей, які відвідують наші онлайн-ресурси, на потенційних клієнтів. Система збирає та відокремлює інформацію про дії окремих людей, які використовують наші веб-сайти. Він також пропонує перегляд історії контактів. Відкритий код робить його першим додатком для автоматизації маркетингу, який можна повністю налаштувати навіть під найконкретніші потреби кожної компанії.
Переваги інтеграції CRM і автоматизації маркетингу
Одна з найбільших тренінгових компаній світу – Miller Heiman Group – у дослідженні «2016 Best Sales Practices» поставила співпрацю між командами маркетингу та продажів на перше місце в списку найприбутковіших заходів, які необхідно впроваджувати на підприємствах. Інтеграція CRM і систем маркетингової автоматизації є чудовим способом покращити потік інформації між цими двома відділами. Як наслідок, це спрощує повторювані процеси та створює позитивний, цілісний імідж компанії. Використовуючи паралельно CRM і Marketing Automation, ти можеш:
Функції інтегратора eVolpe
У функціональному плані інтегратор Mautic & Sugar/SuiteCRM, підготовлений eVolpe, пропонує:
Синхронізація особистих записів полягає у зв’язуванні контактів, потенційних клієнтів і одержувачів із Sugar/SuiteCRM із контактами в Mautic і передачі нових контактів із Mautic як потенційних клієнтів у Sugar чи SuiteCRM. Уся історія комерційної та маркетингової діяльності, здійснюваної для окремих записів, також об’єднана та організована. Синхронізація особистих записів в режимі реального часу запобігає створенню дублікатів, тобто блокує ризик непотрібного дублювання торгової діяльності.
Користувачі Sugar/SuiteCRM можуть легко контролювати оцінку, призначену Mautic клієнтам. Вони також отримують можливість налаштування автоматичних дій у CRM (наприклад, планування телефонного дзвінка) після того, як Контактна особа отримає певну кількість балів за вказану маркетингову діяльність (наприклад, читання електронного листа, натискання посилання, завантаження вкладення тощо). .
Завдяки т. зв контекстних посилань, користувач системи CRM одним клацанням миші переходить від запису контакту, потенційного клієнта чи одержувача до відповідного запису в системі Mautic. Це можливо завдяки функції простого відображення конкретних полів системи Mautic, значення яких інтегровані з їх еквівалентами в CRM.
Зручним варіантом є відправка списків одержувачів, створених у Sugar/SuiteCRM, у систему Mautic для проведення маркетингової кампанії, орієнтованої на певну базу даних. Використання функцій звітності, запропонованих обома системами, сприяє аналізу глобальної маркетингової та торговельної діяльності. CRM може зберігати звіти з системи Mautic разом із результатами маркетингових кампаній у вигляді читаного файлу.
Підсумування
Завдяки інтегратору від eVolpe, можна використовувати одну базу даних у багатьох системах. Це забезпечує узгодженість діяльності з маркетингу та продажів і, таким чином, зміцнює позитивний імідж компанії, який поширюється назовні. Ми рекомендуємо впровадження інтегратора Mautic & Sugar/SuiteCRM всім, хто дбає про зручність та оптимізацію рекламної та комерційної діяльності. Усі три інструменти, з якими працює конектор, є рішеннями з відкритим кодом. Завдяки відкритому коду ти отримуєш необмежені можливості для налаштування обсягу інтеграції під індивідуальні потреби. Варто пам’ятати, що у разі нестандартних вимог, інтегратор пропонований фірмою eVolpe, можна вільно розширити та доповнити додатковими, необхідними функціями.