- Післяпродажне обслуговування: як зацікавити клієнта після завершення операції? - 7 Листопада 2023
- Проактивний обмін повідомленнями – як компанії можуть ним скористатися? - 6 Березня 2023
- Zendesk став переможцем щорічної премії G2! Звіт про результати - 24 Лютого 2023
Вітаємо Zendesk! Система була оцінена в річному звіті найбільшими критиками, яких ти можеш зустріти… нашими власними клієнтами.
У звіті G2 «2023 Best Software Awards» класифікуються продукти та постачальники на основі відгуків користувачів і даних з онлайн-джерел і соціальних мереж.
Звіт G2 – кілька слів вступу
G2 як найбільший у світі та найбільш надійний портал відвідують 80 мільйонів покупців щороку. Щорічна премія Best Software Awards відзначає найкращі компанії та продукти світу на основі справжніх відгуків користувачів. У результаті Zendesk був нагороджений у трьох категоріях:
Для розрахунку задоволеності клієнтів і присутності на ринку в режимі реального часу G2 використовує унікальний алгоритм. Рейтинг 100 найкращих компаній складається на основі показників задоволеності та присутності на ринку. Товари оцінюються на основі залишених відгуків. Щоб отримати нагороду за найкраще програмне забезпечення, компанія або продукт повинні отримати принаймні 50 схвалених і опублікованих відгуків.
Система, створена спільно з користувачами
Мета Zendesk – створити продукт, який допоможе створити унікальні відносини між партнерами. Так, щоб повною мірою скористатися перевагами кожної інвестиції та відповідати вимогам на всіх етапах шляху клієнта.
Користувачі Zendesk торують шлях у галузі CX, ставлять нові виклики та очікують нових рішень, які полегшать використання системи. Як видно з результатів звіту G2, у них все добре.
Zendesk — інтуїтивно зрозуміла та прозора система. Завдяки цьому користувач може легко використовувати функції практично відразу. Цей підхід особливо важливий в умовах сучасної економії праці та постійного прагнення до автоматизації завдань, з якими користувачам не потрібно мати справу.
Ще більш важливим є той факт, що результати звіту G2 є відгуками користувачів. Це добре показує, що система працює і людям, які нею користуються, вона подобається.
Плани на майбутнє
Zendesk не зупиняється на досягнутому. Постійно плануються нові об’єкти, які забезпечуватимуть роботу користувачів. Виробники зосереджені на тому, щоб максимально вдосконалити CX, що все більше впливає на рішення клієнтів. Щоб покращити цю сферу, Zendesk не боїться шукати рішень, які захоплюють інші сфери ІТ-світу, напр. ШІ(штучна інтелігенція)
Якщо ти зацікавлений в цій темі та хочеш дізнатися більше про Zendesk, зв’яжися зі мною. Ми організуємо зустріч, під час якої я відповім на твої запитання щодо програмного забезпечення. Приєднуйся до задоволених клієнтів Zendesk і насолоджуйся новими зручностями.
Зареєструйся на консультацію з експертами по впровадженню eVolpe
Вибери зручний для тебе час.
- Післяпродажне обслуговування: як зацікавити клієнта після завершення операції? - 7 Листопада 2023
- Проактивний обмін повідомленнями – як компанії можуть ним скористатися? - 6 Березня 2023
- Zendesk став переможцем щорічної премії G2! Звіт про результати - 24 Лютого 2023