- Open Source CRM – чому це працює на польському ринку? - 11 Вересня 2024
- Low-code/no-code. Це майбутнє програмного забезпечення для бізнесу? - 3 Серпня 2024
- CRM система для громадських організацій – на що звернути увагу? - 27 Липня 2024
Закінчуємо до середини року. У сфері управління взаємовідносинами з клієнтами вже було вручено багато нагород і відзнак. Ми також можемо розповісти, що нового своїм клієнтам запропонували виробники систем автоматизації продажів.
Водночас у тебе є достатньо багато часу для впровадження власного CRM-рішення ще цього року. Ви, мабуть, думаєте, яку з них вибрати?
Як щодо найкращого з можливих?
Найкраща система CRM – за 4. об’єктивні джерела
Є система, яка цього року зламала банк. Наразі він отримав чотири престижні нагороди.
Якщо и шукаєш найкращу систему CRM для своєї компанії, я без жодного сумніву рекомендую SugarCRM. Так само, як і автори вищенаведеного рейтингу.
Що саме означали всі ці лаври на SugarCRM?
Система CRM, на яку варто звернути увагу у 2022 році
Список «CRM-систем, за якими варто стежити» створив Пол Грінберг – визнаний фахівець у галузі, керуючий директор The 56 Group, корпоративний і стратегічний радник, спікер і автор кількох популярних бізнес-книг, у тому числі надзвичайно популярних «CRM зі швидкістю світла».
CRM Watchlist – ще одна його робота. У своєму власному рейтингу він виділяє компанії, які, на його думку, мали найбільший вплив на світ технологій за останній рік і мають корпоративну інфраструктуру, стратегію та ресурси, щоб зберегти цей вплив протягом наступних трьох років.
Результати було оголошено під час прямої трансляції «CRM Playaz 2022 CRM Watchlist Award Reveal Show». Ми говоримо про SugarCRM в кінці з 1:55:30 – я закликаю тебе переглянути оригінальний матеріал. Є чітке обґрунтування премії. Навіть технічний директор SugarCRM – Річ Грін в якийсь момент приєднується до розмови.
Як правильно зазначив Пол Грінберг, SugarCRM, з моменту офіційного виходу на ринок у 2004 році, «вона ніколи не зникала з радарів» і регулярно входить до списків найкращого програмного забезпечення для автоматизації продажів. Протягом багатьох років він відповідає ряду інших передових рішень. У 2022 році настав час нарешті випередити їх усіх.
Нагорода SugarCRM у випуску 2022 року означає, що Грінберг прогнозує, що високий рівень програмних інновацій збережеться щонайменше до 2025 року. Враховуючи конкуренцію та поточний рівень розвитку системи, це цілком ймовірно.
І що саме відрізняє SugarCRM сьогодні від інших рішень?
Найкраща система продажів та обслуговування клієнтів 2022
Ще одна відзнака, присуджена цього року платформі SugarCRM, — це нагорода Stevie®, присуджена технологіям для продажів і обслуговування клієнтів.
Нагорода Stevie Awards є найвищою світовою нагородою для професіоналів у сфері харчування. обслуговування клієнтів, контакт-центр, розвиток бізнесу та продажі.
Переможці були оголошені у вівторок, 1 березня, і нагороджені на віртуальній церемонії нагородження в середу, 11 травня.
Рішення від SugarCRM вдруге поспіль отримало золотий лавр. Цього року в категорії «CRM Suite, Midmarket, New Version». Минулого року за «Кращий новий продукт».
Фахівці оцінили платформу SugarCRM насамперед за:
Важливо, що на відміну від більшості систем CRM, які підтримують AI, Sugar Predict попередньо інтегровано та включено як основний сервіс у пакети Sell Premier і частково в Sell Advanced. Тож вам не доведеться платити за нього додатково, як за звичайну готову вилку.
Така дистриб’юторська політика – данина підприємцям із середнього ринку. Тому SugarCRM робить функціональні можливості штучного інтелекту широко доступними. Не дивно, що він збирає всі ці нагороди .
Найкраща платформа CX у 2022 році
SugarCRM також було визнано аналітиками, практиками та консультантами Customer Experience Today.
CX Awards — це програма, запущена цього року людьми, пов’язаними з порталом CX Today. Плебісцит нагороджує постачальників програмного забезпечення, які втілюють новаторські бачення обслуговування клієнтів у реальність.
В обґрунтуванні нагороди я прочитав, що «платформа SugarCRM дозволяє компаніям створювати прибуткові ділові відносини, забезпечуючи персоналізований досвід клієнтів». Це не що інше, як підтримка стратегії слідування шляху клієнта та забезпечення належного рівня клієнтського досвіду.
Sugar Predict знову згадується як інструмент, який дозволяє тобі працювати розумніше. І не тільки продавці, а всі «агенти», що займаються побудовою і підтримкою відносин з клієнтами. Машинне навчання та прогнозна аналітика корисні для професіоналів з інформатики. продажів, маркетингу та обслуговування клієнтів і збільшити їхні шанси на успіх.
Найкраще рішення для автоматизації продажів для малого та середнього бізнесу
SugarCRM виділяється як платформа Customer Experience. Виділяються також його окремі частини.
Система CRM, яка пропонується в хмарі в трьох версіях під назвою Sugar Sell, згідно з Constellation Research, є найкращим рішенням для автоматизації продажів цього року. Вибрано із 70 альтернатив на основі інформації від партнерів із впровадження та референтних клієнтів. Важливо, що враховувалися: процес відбору постачальників, частка ринку та результати незалежного дослідження. Важко знайти таке ж ґрунтовне й об’єктивне дослідження!
Краща система CRM – резюме
Чому я взагалі про все це пишу? Тому що зараз, як ніколи, нам потрібні надійні технологічні рішення.
Згідно з дослідженням спеціалістів SugarCRM, сьогодні організації в усьому світі втрачають майже 1 із 3 клієнтів. Це приголомшлива сума. Єдиний варіант протидії цьому – цифрова трансформація здійснюваної діяльності. Найкраще почати з основ – надійного інструменту CRM.
І якби мені довелося тобі щось порадити, не знаючи специфіки бізнесу, яким ти збираєшся займатися, – найбезпечніший варіант – це просто «найкраща CRM цього року».
Отже, почнемо з цього. При необхідності – адаптуємо стратегію до специфіки твого бізнесу. Для чого потрібні розробники eVolpe? ;)
Зареєструйся на консультацію з експертами по впровадженню eVolpe
- Open Source CRM – чому це працює на польському ринку? - 11 Вересня 2024
- Low-code/no-code. Це майбутнє програмного забезпечення для бізнесу? - 3 Серпня 2024
- CRM система для громадських організацій – на що звернути увагу? - 27 Липня 2024