Котру з систем CRM вибрати? Знайди правильне програмне забезпечення для свого бізнесу

Maciej Jankiewicz

Вибір CRM-системи – справа непроста. Особливо, якщо введеi пароль «система CRM» у своєму браузері, і ти знайдеш багато рішень, про які ти ніколи не чув.

Як це організувати? З чого почати? У тебе в голові багато питань, і ти тільки на стадії дослідження системи CRM.

Однак не хвилюйся, в сьогоднішній статті я розповім, на які аспекти варто звернути увагу і про що потрібно пам’ятати при виборі CRM-системи.

CRM система для кожного

Однією з найважливіших речей, про яку слід пам’ятати при виборі CRM-системи, є те, що вона також призначена для маркетингу та обслуговування клієнтів. Якщо програмне забезпечення призначене лише для продажу, його не можна поєднувати з іншими видами діяльності.

Зараз на ринку відбуваються величезні зміни. Програмне забезпечення CRM більше не є «самотніми островами», які лише підтримують продажі. Платформа CRM також повинна мати функції, відповідні маркетингу та обслуговуванню клієнтів. Ці відділи також працюють над найкращими відносинами з клієнтом.

Grafika przedstawiająca zespół w trakcie narady. яку систему crm вибрати

При виборі системи зверни увагу на те, чи зможе нею користуватися вся організація. Інакше ти інвестуєш в програмне забезпечення, яке не зможете інтегрувати з іншими процесами компанії, що ускладнить обслуговування клієнтів.

Подумай, які функції тобі потрібні

Ти повинен знати, які функції повинна мати система, яку використовуватиме твоя компанія. Варто перед зустріччю з аналітиком обміркувати, що тобі потрібно, а потім уточнювати деталі. Готуючись до розмови з представником компанії-реалізатора, поговори зі своєю командою, дізнайся, чого вони очікують від нового додатку, який з’явиться в компанії.

Система повинна розвиватися разом з бізнесом, яким ти керуєш. Це одне з найважливіших правил. Не всі функції потрібні відразу, і їх можна додати до системи з часом. Це полегшить адаптацію співробітників до програмного забезпечення.

У цьому випадку варто звернути увагу на системи з відкритим кодом, такі як SuiteCRM або SpiceCRM. Таку систему легко модифікувати, і з самого початку вони містять базові функції, яких буде достатньо для початку.

Системні інтеграції

Подумай, чи потрібна тобі інтеграція в систему CRM з додатками, якими найчастіше користуються твої співробітники.

Аналізуючи систему, перевір, які готові інтеграції доступні клієнтам. Варто зацікавитися цим, адже наявні інтеграції спростять впровадження системи і вам не доведеться їх винаходити заново.

Пам’ятай, що систему можна інтегрувати з різними інструментами, такими як Outlook, Mautic, Alfresco. І це лише деякі з доступних інтеграцій. Варто врахувати, крім того, необхідно буде, щоб система відповідала вимогам.

Правильна компанія-реалізатор є частиною успіху

Останній аспект, який повинен вас цікавити так само, як і вибір системи, це вибір компанії-реалізатора. Ти, мабуть, дивуєшся, чому я говорю про цей аспект, якщо хочу розповісти тобі, як вибрати найкращу систему для твого бізнесу.

Всупереч зовнішньому вигляду, вибір компанії-реалізатора теж дуже важливий. Адже від цього частково залежить, як буде виглядати програма і чи все працюватиме. Від правильного впровадження системи в компанії часто залежить, все буде добре чи ні.

Робота компанії-впроваджувача не закінчується впровадженням системи. Якщо виникнуть проблеми або ти вирішиш, що тобі потрібні додаткові функції, команда, яка створила для тебе систему, обов’язково допоможе з новими завданнями.

Тому варто зробити ставку на компанію, яка має досвід і багате портфоліо.

Підсумування

Є багато аспектів, які слід враховувати, щоб вибрати правильну систему CRM для твого бізнесу. Компанія-реалізатор, відповідна система, функції, які будуть добре підігнані для всіх відділів. Є багато речей, які слід враховувати, але все додається до програми, яка полегшує твою роботу.

Не забувай спілкуватися з командою і ставити відповідні вимоги, і все закінчиться добре.

Зареєструйся на консультацію з експертами по впровадженню eVolpe

wybierz termin
Maciej Jankiewicz
Прокрутка до верху