Які функції повинна мати система CRM для промисловості?

Maciej Jankiewicz

Робота в обробній промисловості дуже вимоглива. Для людей і програмного забезпечення. Щоб задовольнити потреби співробітників, CRM-система для виробничої промисловості повинна бути комплексно доопрацьована.

Будь-яке програмне забезпечення можна доповнити необхідними функціями. Варто подумати про те, що найбільше потрібно для вашого бізнесу. CRM-система не повинна бути призначена тільки для підтримки відділу продажів. Тому варто розглянути інші модулі, які будуть корисні для інших секторів компанії.

Автоматизований процес продажу

Продажі у виробничій компанії можуть бути дуже складними. Незважаючи на базу постійних клієнтів, це вимагає тривалих переговорів і консультацій, а попутно легко втратити підрядника. Завдяки CRM-системі легко стежити і контролювати процес продажів навіть у найбільшій компанії. Відповідні модулі дозволять спланувати роботу з клієнтом від першого контакту до підписання договору.

Використовуючи CRM-систему, ти не забудеш надіслати пропозицію клієнту, адже програмне забезпечення нагадає про це. Завдяки автоматизації всього процесу продажу, продавці не пропустять жодної дії в цій сфері. Заплановані завдання та результати можна перевірити в будь-який час на панелі користувача.

Обслуговування клієнтів

Трейдер часто має багато справ одночасно. Організація зустрічей з клієнтами, облік продажу, звіти про хід подій. Це лише частина обов’язків в компанії. Іноді йому достатньо забути зв’язатися з клієнтом в домовлену дату, і він купить товар у конкурента.

grafika przedstawiająca dostosowywanie aplikacji. crm dla branży produkcyjnej.

Після впровадження CRM-системи тобі більше не доведеться про це турбуватися завдяки функції історії взаємодії з клієнтами. У цьому модулі ти знайдеш інформацію про здійснені дзвінки, надіслані електронні листи, повідомлення, пропозиції, замовлення та домовленості про співпрацю. Автоматизація процесу продажу та обслуговування підвищить якість відносин з клієнтами. Взаємодія з клієнтами зросте, що є дуже важливим аспектом, коли йдеться про досвід, пов’язаний із твоєю компанією. Позитивне враження змушує клієнта повертатися по більше. Вплинути на це допоможе система CRM.

Таким чином, за допомогою програмного забезпечення CRM для промисловості ти легко автоматизуєш роботу компанії, а також підвищиш задоволеність клієнтів, які користуються твоїми послугами.

Marketing automation

Автоматизація маркетингу – це інструмент, який обслуговує не тільки маркетинг, а й продажі. Як відомо, дані, отримані маркетингом, можуть бути такими ж важливими, як і дані, отримані продажами. Інтеграція CRM-системи з автоматизацією маркетингу дозволить отримати інформацію, яка допоможе змінити спосіб спілкування з клієнтом.

Завдяки інтеграції ти будеш в курсі Customer Journey клієнтів, і це дозволить тобі адаптувати свій маркетинг до них. Належна комунікація з підрядником може скоротити процес закупівлі. Варто знати, що цікавить твоїх потенційних клієнтів.

grafika przedstawiająca osobę piszącą na laptopie. crm для промисловості.

Автоматизація маркетингу також допомагає отримати цінні потенційних клієнтів, зокрема завдяки так званій lead scoring. Для кожного виду діяльності достатньо встановити кількість балів. Легше визначити, чи цінний чи ні. Ми говоримо про кожну дію, важливу для твого процесу продажів – відвідування веб-сайту чи відкриття електронної пошти.

Таку інтеграцію системи CRM з автоматизацією маркетингу запустили, зокрема, в Hendi Polska. Це стане в нагоді, зокрема, під час участі у ярмарках і конференціях. У них дуже часто беруть участь співробітники компанії, а система підтримує контакт з відвідувачами стенду компанії.

Контроль цілей

CRM-система допоможе тобі контролювати досягнення цілей твоєї команди. CRM-система допоможе тобі контролювати досягнення цілей твоєї команди. Крім того, саме програмне забезпечення допомагає контролювати все за допомогою штучного інтелекту, який відповідає за аналіз поведінки клієнтів. Завдяки цьому легше налагодити процес продажу та спілкування з клієнтом на наступних етапах.

Одним із таких звітів є воронка продажів. Це звіт, який показує можливості продажу по відношенню до того, на якому етапі продажу він зараз знаходиться.

Grafika przedstawiająca osobę analizującą raport. crm для промисловості

Автоматичні звіти зводять до нуля час, витрачений на їх підготовку, тому що система робить це за тебе. Аналіз таких висловлювань допомагає в подальшому в оцінці роботи колективу і можливому розподілі завдань конкретним співробітникам.

Звіти також сприяють аналізу контактів, вартості пропозицій і замовлень, ефективності продажів продукції. Завдяки CRM-системі ефективність роботи команди завжди під контролем.

Підсумування

Незважаючи на те, що керування виробничою компанією дуже складне, є інструменти, які допоможуть це зробити. CRM-система для галузі повинна бути дуже добре продуманою. Представлені причини, чому варто інвестувати в таку програму, є лише фрагментом. Програмне забезпечення полегшує твою роботу та підвищує ефективність твоїх співробітників.

Зареєструйся на консультацію з експертами по впровадженню eVolpe

wybierz termin
Maciej Jankiewicz
Прокрутити вгору