- Open Source CRM – чому це працює на польському ринку? - 11 Вересня 2024
- Low-code/no-code. Це майбутнє програмного забезпечення для бізнесу? - 3 Серпня 2024
- CRM система для громадських організацій – на що звернути увагу? - 27 Липня 2024
Все більше людей, відповідальних за продажі, працюють на місцях або віддалено. І це нікого не дивує. Після пандемії та в умовах дедалі швидшої зміни методів продажів торгові представники повинні бути готові до мобільної роботи.
Важливо, що, незважаючи на інтенсивне виконання своїх обов’язків, вони можуть працювати без проблем, як в офісі. Їм потрібна система CRM, але не завжди є можливість сісти за стіл і ввести дані в програмне забезпечення.
Тому варто використовувати мобільний додаток.
Перш за все – ти в руху
Якщо ти торговий представник, ти точно ідентифікуєш себе з ним. Розмова з клієнтом проходить добре, може вийти цікава і довга співпраця. Однак клієнт каже, що йому ще потрібно все обдумати і обговорити з партнером. Прощайся. Ти повертаєтеся до машини, йдеш на наступну зустріч.
Проте через деякий час ти маєш дзвінок. А то клієнт, з яким ти нещодавно бачився. Він каже , що хоче підписати договір, і ти погоджуєш деталі. На щастя, на твоєму телефоні є мобільний додаток CRM, ти можеш швидко вводити коментарі та повну інформацію. Пізніше в офісі ти спокійно вносиш важливі дані в систему, а потім завершуєш транзакцію. Ще один успіх.
Мобільний додаток на твоєму телефоні гарантує, що система CRM буде з тобою постійно. Не потрібно турбуватися про те, щоб запам’ятати кожне слово, сказане клієнтом під час зустрічі, адже ти можеш заповнювати найважливіші моменти одразу. Достатньо мати при собі мобільний телефон або планшет.
Друге – планування наступних кроків і напрямку
Ще одна функція, яка напевно стане в нагоді у ваших відрядженнях і, напевно, не раз виручала вас від вашого насиченого графіка, — це керування картою.
Напевно ти часто буваєш на зустрічах, які заплановані в різних місцях, і не завжди в одному місті. Замість того, щоб використовувати карти в різних програмах, все, що тобі потрібно зробити, це мати під рукою мобільну систему CRM. Використовуючи послуги глобалізації, ти можеш відобразити карту, на якій ти зможеш одразу побачити, де знаходяться твої клієнти. Також не виникне проблем з точним плануванням маршруту та оптимальним часом, який ти на нього витратиш.
А після зустрічі додаток автоматично позначає візит як завершений. Більше не потрібно писати адреси та перетинати імена зі списку. Завдяки економії часу ти можеш легко вмістити більше відвідувань протягом дня.
По-третє – ти працюєш офлайн
Часто, йдучи на зустрічі з клієнтами, ти точно знаєш ситуацію, коли просто не працює інтернет і доводиться працювати офлайн.
Наявність мобільного додатку CRM не має проблем із введенням нових даних поза мережею. Все, що вам потрібно зробити, це ввімкнути функцію керування інформацією в автономному режимі. Навіть без підключення до Інтернету ти можеш легко вводити коментарі та повідомлення щодо зустрічі з підрядником. Будеш робити це регулярно, і тобі не доведеться згадувати про це пізніше.
Четверте – ти працюєш віддалено
Працюючи віддалено, не знаєш, що відбувається в офісі регулярно. Спілкування між тобою та командою відбувається гладко, але все одно буде з деякою затримкою.
З системою CRM проблема зменшується, оскільки и можеш бачити всі внесені зміни. І не обов’язково бути в офісі, щоб їх помітити. Більше того, коли ти вносиш зміни, твій відділ дізнається про це так само швидко.
У віддаленій роботі у тебе не завжди можуть бути умови, щоб відтворити своє робоче місце. Не переживай, не потрібно мати з собою комп’ютер чи ноутбук. Тобі просто потрібен телефон у руці, і ти працюєш так само ефективно, як в офісі. Завдяки мобільному додатку CRM ти як і раніше дбатимеш про своїх клієнтів.
Підсумування
Щодня нас оточують додатки. Ми використовуємо їх практично щодня. Тому використовувати їх як інструмент в роботі – відмінне рішення. Особливо для людей, які працюють у індустрії, в якій не завжди мають час відкрити свої ноутбуки.
Використовуючи мобільний CRM-додаток, ти робиш свою роботу легшою та ефективнішою. А заощаджений час можна витратити на інші важливі справи.
Зареєструйся на консультацію з експертами по впровадженню eVolpe
- Open Source CRM – чому це працює на польському ринку? - 11 Вересня 2024
- Low-code/no-code. Це майбутнє програмного забезпечення для бізнесу? - 3 Серпня 2024
- CRM система для громадських організацій – на що звернути увагу? - 27 Липня 2024