- Open Source CRM – чому це працює на польському ринку? - 11 Вересня 2024
- Low-code/no-code. Це майбутнє програмного забезпечення для бізнесу? - 3 Серпня 2024
- CRM система для громадських організацій – на що звернути увагу? - 27 Липня 2024
Система CRM зазвичай пов’язана з великими корпораціями, які обробляють великі транзакції. Рідко, думаючи про систему, яка підтримує складні рішення, приходить на думку середня чи мала компанія. Однак CRM розвивається, як і будь-який бізнес.
Індустрія електронної комерції – це великий ринок із великими можливостями, який дуже активно розвивається. CRM в такій компанії буде інструментом, який допоможе вирішити питання продажів і маркетингу. Твої співробітники без проблем опиняться в ньому, а компанія розвиватиметься.
Автоматизація продажів і звітність
Автоматичний процес продажу є однією з багатьох переваг впровадження системи. Зберігання даних в одному місці підвищує узгодженість діяльності команд і прискорює цикл продажів. Більше ніхто не витрачає години на пошук інформації про клієнтів в Інтернеті.
Система CRM для електронної комерції розділяє клієнтів на окремі етапи, щоб кожен міг бачити, де вони знаходяться. Завдяки цьому менеджери зможуть спокійно ставити цілі продажів і без проблем слідувати їм. Швидкий і простий аналіз ефективності мотивує співробітників і підвищує їх продуктивність.
Аналіз продуктивності команди, як в цілому, так і за розподілом співробітників, може зробити регулярні перевірки продуктивності фактичними та ефективнішими. Наприклад, дані CRM можуть допомогти лідерам продажів:
Інтеграція з автоматизацією маркетингу
Інструмент CRM корисний не тільки для продажів. Без маркетингу та правильної комунікації з клієнтом відділ продажів не міг багато чого зробити. Вкрай важливо отримати постійного клієнта, який буде лояльним і повертатиметься за новими послугами чи продуктами.
Впровадивши систему CRM, ти зможеш відстежувати карту подорожі клієнта. Це полегшить коригування маркетингу, щоб привернути найбільший інтерес до твого клієнта. Виставиш продукти, які привертають найбільше уваги.
І це ще не все. Після інтеграції з автоматизацією маркетингу ти можеш легко автоматизувати такі речі, як: розсилка, збір і створення баз даних з інформацією про клієнтів. Автоматизація маркетингу дозволяє відфільтрувати контакти, які не підлягають продажу.
Знання клієнта дозволяє компанії не тільки виключати неточні повідомлення, але й надавати виняткові послуги на кожному етапі шляху клієнта.
Краще спілкування не тільки з клієнтом
Однак CRM — це не тільки інструмент управління взаємовідносинами з клієнтами. Також важливо, що завдяки системі ти також покращиш співпрацю між відділами. Просте спілкування та дані в одному місці допомагають краще зрозуміти команди та створити центр управління продажами та маркетингом.
Інформація, що міститься в системі, дозволяє завчасно виявляти виклики та адаптувати стратегію. Це дозволить динамічно розвиватися компанії, де кожен без проблем знатиме, яка роль йому належить.
Більше того, завдяки CRM-системі ти можеш покращити комунікацію у своїй команді. Живучи в універсальному домашньому офісі, маючи CRM, ти можеш бути впевнений, що комунікація йде належним чином і кожен має доступ до інформації. Працюючи в офісі або вдома, або у відрядженні, будь-яка людина легко може отримати ті дані, які його цікавлять і потрібні.
Відкрийся для Open Source
Кожен бізнес різний. Кожна компанія має різні пріоритети та потреби. Тому, вибираючи CRM-систему для електронної комерції, зверни увагу на те, що саме тобі потрібно. Готові рішення можуть не відповідати вашим очікуванням, тому пам’ятай, що є рішення, які розширять ваші можливості.
Системи з відкритим кодом можуть стати для тебе рішенням. Налаштуй систему та функції на свій розсуд. Таке рішення стане хорошою альтернативою системам, які вже готові і в яких немає місця для змін.
Підсумування
Якнайшвидше залучення клієнтів буде великим успіхом для тебе і компанії. Однак про відносини з ними варто подумати з самого початку. 82% клієнтів змінюють улюблені бренди через низьку якість обслуговування. Тому з самого початку майте на увазі хороші стосунки та контакт із клієнтом. Впровадження CRM-системи – крок у правильному напрямку.
Зареєструйся на консультацію з експертами по впровадженню eVolpe
- Open Source CRM – чому це працює на польському ринку? - 11 Вересня 2024
- Low-code/no-code. Це майбутнє програмного забезпечення для бізнесу? - 3 Серпня 2024
- CRM система для громадських організацій – на що звернути увагу? - 27 Липня 2024