Чому система CRM корисна для продавців?

Sławomir Wnuk

З самого початку CRM-система була пов’язана з відділом продажів. І це нікого не дивує, адже програмне забезпечення створено для систематизації даних клієнтів. CRM-система для продажів – правильне рішення.

Системи CRM оптимізують і покращують процес продажів, маркетингових кампаній і обслуговування клієнтів. Вони досягають цього шляхом раціоналізації та спрощення робочого процесу, створення ліній продажів, автоматизації завдань та аналізу даних.

Якщо твоєю особливою турботою є продажі, ти точно шукатимеш CRM, яка керуватиме контактними точками клієнтів, такими як чат, соціальні мережі та електронна пошта в одному місці. Це покращує продуктивність усієї компанії, а також покращує видимість продуктивності команди, клієнтської бази та ринку в цілому.

Автоматизація продажів і управління потенційними клієнтами

Автоматизація продажів організовує інформацію по різних каналах і раціоналізує робочий процес. Відстеження твоїх комерційних запасів позбавляє від багатьох ручних записів, тоді як інструменти відстеження продуктивності агентів заохочують передові практики, допомагають планувати роботу членів команди та планувати періоди інтенсивної діяльності.

CRM для продажів дозволяє краще визначати потенційні продажі за допомогою відстеження потенційних клієнтів та інших інструментів, які забезпечують видимість усіх доступних можливостей продажів.

зображення людини серед значків соціальних мереж. crm для продажів

Завдяки функціям керування потенційними клієнтами та контактами інформація збирається з таких каналів, як LinkedIn, Facebook, веб-сайт або E-mali. Це дає вам легкий огляд того, де знаходиться контрагент у циклі продажу. З часом ти також підтримуєш стосунки з клієнтами за допомогою персоналізації актуальної інформації, створення персоналізованого звіту та значимості бренду, щоб отримати лояльних ділових партнерів.

Управління контактами та пропозиціями

Інструменти керування контактами автоматично зберігають інформацію про клієнта в одному місці для легкого доступу, включаючи активність клієнтів, незавершені транзакції, пов’язані контакти та статус платежу.

Управління пропозиціями дозволяє швидко створювати нові та відстежувати ті, що вже є в грі. Це надзвичайно корисно для прогнозування продажів, задоволення загальних виробничих і операційних потреб вашої компанії, а також для сегментації ваших клієнтів і веде до подальшого вдосконалення вашої воронки продажів.

Управління можливостями дозволяє вам бачити потенційні продажі в міру їх зростання, забезпечуючи можливість негайного реагування та капіталізації. Тоді як інструменти керування пропозиціями відстежують проекти, пропозиції, листи, контракти та повідомлення.

CRM в мобільному додатку

Мобільний додаток CRM може врятувати продавця в багатьох ситуаціях. Все більше продавців працюють на місцях або віддалено. У цей момент CRM-система на телефоні чудово допомагає в роботі. Навіть якщо продавець не має можливості працювати за столом, система CRM завжди у нього під рукою. Навіть під час подорожі він може затверджувати конкретні документи чи підтверджувати замовлення.

grafika przedstawiająca osobę z telefonem. crm для продажів

Зараз більшість постачальників пропонують мобільні додатки для Android і Apple iOS, завдяки яким ти можеш використовувати CRM будь-де, навіть без доступу до Інтернету. Кожен продавець знає, наскільки важливий час, тому ти можеш отримати доступ до контактів, відстежувати потенційних клієнтів і укладати угоди будь-де. Цю можливість оцінили всі, хто використовує CRM в мобільному додатку.

Більш того, система в додатку може стати великою підмогою при роботі в домашньому офісі. Адже не завжди є можливість працювати за комп’ютером. Тут правильним інструментом є телефон.

Система з відкритим кодом

На ринку є багато рішень. Всі вони пристосовані для виконання різних функцій. Однак, якщо ти не знайдеш відповідну систему, не хвилюйся. Програмне забезпечення можна змінювати, покращувати та адаптувати до твоїх потреб.

У такій ситуації варто звернути увагу на системи, засновані на відкритому коді. Ти можеш налаштувати програмне забезпечення з відкритим кодом так, як тобі заманеться. Крім того, ти можеш створити додаткові функції, які будуть присвячені тільки твоєму бізнесу.

grafika przedstawiająca osobę kodującą na laptopie. crm для продажу

Підсумування

Перш ніж запроваджувати CRM, важливо пам’ятати про потреби вашого бізнесу. Все залежить від того, як працює ти та твоя компанія. Дані в одному місці, детальні звіти, автоматизація системи. Все це може бути в межах досяжності миші.

На ринку існує багато CRM-систем, але ти легко знайдеш програмне забезпечення для себе. Першим кроком на шляху до досягнення відповідності вашій програмі є визначення того, чого ти від неї очікуєш та яким вимогам вона має відповідати.

Зареєструйся на консультацію з експертами по впровадженню eVolpe

wybierz termin
Sławomir Wnuk
Прокрутити вгору