CRM-консалтинг, або як отримати програмне забезпечення на замовлення?

Sławomir Wnuk

Рішення придбати програмне забезпечення багато в чому залежить від довіри, яку nи заслужиш. CRM-консультант, послугами якого ти будеш користуватися, повинен спочатку тебе переконати. Також для самого продукту.

Але я ризикну сказати, що відчуття безпеки, яке виникає через віру в те, що ти «в хороших руках», ще важливіше!

Але що на це впливає? Як дізнаєiся, що постачальник CRM чесний і з ним варто працювати?

Я хотів би сьогодні трохи поміркувати над цим.

CRM-консалтинг – це як послуга індивідуального замовлення?

Мій добрий знайомий вибирає костюм на весілля. Нещодавно він розповідав мені про свої пригоди в гостях у кравця. Я подумав, що використаю цей приклад, тому що пошиття одягу по фігурі – ідеальна метафора для впровадження CRM-системи відповідно до потреб твоєї організації.

doradztwo crm

В обох випадках йдеться про рішення високого рівня, значні витрати та досить тривалий процес. Обидві ситуації також пов’язані з високим рівнем довіри до постачальника. Очікування високі, а продукт ще не доступний. Ти можеш тільки уявити це. Ризик того, що щось піде не так, високий. Ну, хіба що ти маєш справу з кимось відповідальним, який подбає не лише про твою кишеню, а й про потреби клієнта, з яким розмовляє. Для твоїх потреб.

Ми можемо визначити мету бізнесу лише одним правильним чином: підприємство існує для залучення клієнтів.

Peter F. Drucker(Пітер Ф. Друкер)

Як вибрати CRM систему, щоб не пошкодувати?

Якщо шукаєш програмне забезпечення CRM для свого бізнесу (або костюм для власного весілля), ти, ймовірно, звернеш увагу на кілька факторів. Мій колега із захопленням розповідав про те, як кравець замість того, щоб показати йому готові пропозиції, спочатку запитав про його потреби. Тим легше йому довірився, коли вислухав його бачення, врахував його в подальших пропозиціях і при цьому переконався, що ефект був задовільним. Він навіть висловився:

«[…] Я тут, щоб ви могли вийти з моєї майстерні з одягом, у якому ви добре виглядаєте, відчуваєте себе добре і яким будете задоволені. Не з тією, що на фото в Instagram”.

Я міг би легко перефразувати це, розмовляючи з клієнтами eVolpe. До мене часто приходять із готовою ідеєю для системи. Показують пальцем на Salesforce, Livespace чи Hubspot, бо читають про це в Інтернеті. Я уважно слухаю про те, що їх захопило в цих додатках. Однак дуже часто виявляється, що це не набагато більше, ніж інвестовано в маркетинг.

CRM консалтинг по eVolpe

CRM-консалтинг EVolpe дуже близький до традиційного пошиття одягу. Я хотів би, щоб кожна ІТ-система була адаптована до організації, як весільний смокінг на замовлення. Ніколи навпаки! Це не твоя компанія, яка повинна якось адаптуватися до готового додатку. Це рішення, яке я запропоную, відповідає індивідуальним потребам. Дотримуймося цього.

Щоб досягти цього, я намагаюся зрозуміти бізнес, яким ти керуєш. Говоримо про графік, бюджет, найважливіші функції. У цьому ми також маємо величезну підтримку від моїх колег.

Аналітики, які працюють в eVolpe, піклуються про налаштування системи відповідно до конкретних вимог. З цією метою вони проводять семінари, які називаються аналізом перед впровадженням. Тоді мова йде про те, як ти працюєш та що вам потрібно покращити. Після цього створюється набір функцій для виробництва та кошторис необхідної роботи. Ти можеш погоджуватися на це чи ні. У будь-якому випадку, рахунок-фактура за розробку, яку ти не замовляв, тебе точно не здивує.

Детальніше про принципи співпраці в проекті я писав у статті:

Прочитай, якщо у вас є сумніви щодо впровадження програмного забезпечення для компаній.

Doradzwtow CRM – резюме

Я сподіваюся, що сам процес переконає вас, що варто довіряти мені як постачальнику CRM. Пам’ятай, що я буду залучати тебе на кожному етапі!

Дотримуючись номенклатури пошиття – після зняття мірки буде час на: розкрій матеріалу, примірку, підгонку швів і збір. Все це для того, щоб гарантувати найвищий рівень довіри та позитивний споживчий досвід з твого боку. А який найкращий продукт!

Як казав Пітер Ф. Друкер, візіонер сучасної теорії менеджменту, ті, хто дбає про потреби своїх клієнтів, серйозно займаються бізнесом.

Таким чином, зосередження на максимізації прибутку у відриві від досвіду клієнтів є помилкою і не принесе очікуваного ефекту в довгостроковій перспективі. Щоб заробити гроші, ти повинен заслужити лояльність придбаних клієнтів. Ти зробиш це ефективніше,якщо матимеш найкраще «спеціалізоване» програмне забезпечення CRM “викроєне по тобі”.

Тож поговоримо про деталі першої примірки.

Нижче я залишаю календар для резервації дат.

Зареєструйся на консультацію з експертами по впровадженню eVolpe

wybierz termin
Sławomir Wnuk
Прокрутка до верху