Звіт eVolpe: COVID-19 і ринок CRM-систем у Польщі

Sławomir Wnuk


Звіт eVolpe на основі опитування “CRM Generator”.

Протягом тривалого часу ми планували розробити та оприлюднити дані, зібрані в опитуванні «CRM Generator», доступному на сайті eVolpe. Від початку його існування ми планували опублікувати звіт, який би об’єднав отримані висновки. Однак ми не очікували потенціалу опитування, опублікованого на початку року, безпосередньо перед спалахом глобальної пандемії та економічної кризи.

Більше півроку з моменту запуску інструменту – маю для вас унікальний преміум матеріал. Повністю безкоштовно. Я поспішаю пояснити, що ти знайдеш у вкладенні за формою заявки.

Звідки виникла ідея звіту?

Всупереч тому, що випливає з назви нашого опитування, на жаль, неможливо створити систему так легко. Що ми могли допомогти на ранній стадії зацікавлення пропозицією, так це дослідження доступних рішень. Через кілька місяців ми маємо достатньо цих опитувань, щоб зробити з них висновки. До речі, досить несподівано настали кризові часи, які показали отримані результати зовсім в іншому світлі. Я вважав доречним поділитися висновками.

Крім того, аналізуючи тенденції 2019/2020 років, не можна не враховувати ситуацію, пов’язану з пандемією коронавірусу. Звідси і виникла ідея матеріалу. «COVID-19 і ринок CRM-систем у Польщі».

Що таке “генератор CRM”?

CRM Generator — це онлайн-анкета про твої потреби в придбанні програмного забезпечення. У ньому ми ставимо 12 питань, які стосуються конкретних уподобань наших клієнтів.

Результатом опитування є опис т. зв CRM-особистість компанії та пропозиція системи з нашої пропозиції. Інструмент підтримує людей, які провели дослідження ринку перед покупкою програмного забезпечення.

Замість того, щоб шукати весь веб-сайт, все, що вам потрібно зробити, це «клацнути» опитування, а потім поглибити своє дослідження зазначеного продукту. О, яке полегшення. І економія часу. Від eVolpe.

Звіт eVolpe на основі опитування CRM Generator. Що всередині?

Порівняльний аналіз початку року (період, сприятливий для планування діяльності та інвестицій) і кількох тижнів після оголошення першого позитивного тесту на коронавірус у Польщі, який міститься у звіті, спрямований на перевірку гіпотези про вплив епідемії на ринок CRM-систем і процес, пов’язаний з отриманням даного типу програмного забезпечення.

Там ти знайдеш опис методології дослідження та інформацію про характеристики бази даних респондентів. Ми пишемо про те, чого чекають польські підприємці від технологічного рішення класу CRM у часи глобальної епідемії. Ми аналізуємо відповіді на кожне з питань опитування «CRM Generator». Описуємо спостережувані обставини та надаємо суб’єктивну оцінку ситуації. Ми представляємо дані у відповідних діаграмах. Наприкінці ми зробили чотири основні висновки та включили короткий підсумок.

Чи підходить останній квартал 2020 року для інвестування в систему CRM?

Вам цікаво, чи наступний квартал – гарний час для впровадження програмного забезпечення CRM?

Перевірте, що думають і як реагують люди в подібній ситуації. У нашому звіті ми проаналізували майже півтисячі унікальних анкет. Якщо ти шукаєш соціальний доказ, ти знайдеш його в нашому матеріалі.

Натисніть ЗАВАНТАЖИТИ та заповніть анкету. Ти отримаєш звіт eVolpe електронною поштою.

звіт про еволюцію

Маєте запитання щодо впровадження CRM системи?

Залиш повідомлення. Я зв’яжусь з тобою протягом 24 годин.

Sławomir Wnuk
Прокрутка до верху