Sugar Market Sell Serve. Три системи, одна платформа

Останнім часом з’явилося багато новин про розвиток компанії та продукту SugarCRM. Корпорація взяла на себе два великих технологічних рішення – Collabspot і Salesfusion, а також зосередилася на розробці механізмів Business Intelligence. Як виявилося, це була частина ширшої організаційної трансформації. З приходом серпня він розпочав абсолютно нову сторінку в історії SugarCRM та її партнерів. Ми раді повідомити, що платформа Sugar тепер охоплює всі три етапи відносин з клієнтами.

Sugar Market-Sell-Serve -твоя платформа HD-CX

Логотип sugarcrm

Sugar Market – це інструмент автоматизації маркетингу, створений на базі популярної системи Salesfusion.

Sugar Sell – відомий, популярний і відзначений нагородами інструмент автоматизації продажів під новою назвою.

Sugar Serve – новий продукт для післяпродажного обслуговування, управління заявками та запитами клієнтів.

Основною метою виробника було запропонувати рішення для компаній, які хочуть вести свій бізнес інтегровано, враховуючи всі етапи Customer Journey. Розмова про продажі без урахування маркетингу та обслуговування клієнтів.

Замість того, щоб створювати додаткові модулі та додавати їх до основної системи для продажів, Sugar вирішив створити дві додаткові системи. Ти можете придбати їх в комплекті або вибрати ті, які вам цікаві. Sugar Market може функціонувати як окремий інструмент, а також як елемент узгодженої інтегрованої платформи, збагаченої Sugar Sell і Sugar Serve.

Перебудова бізнес-моделі вимагала змін від виробника щодо брендування продукції. Цукор отримав абсолютно новий візуальна ідентичність, яка відображає та пояснює концепцію Market-Sell-Serve. Разом з прем’єрою триелементної платформи для управління взаємовідносинами з клієнтами випущено оновлену версію сайту, рекламних матеріалів та товару світлий – логотип.

Три стовпи нової цукрової системи

За словами генерального директора компанії Крейга Чарльтона, Sugar базує свій продукт на трьох стовпах:

  • Інтелектуальний клієнтський досвід,
  • безконтактна CRM,
  • постійні інновації для доставки системи в хмару.

Intelligent Customer Experience – це спосіб консолідації розподілених знань шляхом створення моделі представлення даних таким чином, щоб що забезпечує зручну та ефективну роботу відділу продажів та розвиток роботи позитивний клієнтський досвід контакту з твоєю компанією.

No-Touch CRM – це концепція управління інформацією шляхом скорочення час, необхідний для оперативної роботи в системі, наприклад ручного введення даних. Виробник зосереджується на автоматизації повторюваних дій, роблячи більше ви зосередитесь на побудові стосунків із клієнтів компанії.

Безперервні хмарні інновації – це ідея, яка називається третім стовпом філософії SugarCRM. Він полягає в наданні сучасного програмного забезпечення для бізнесу на захищених надійних серверах. Досить сказати, що Sugar можна надати як додаток AWS (Amazon Web Services).

Щоб дізнатися більше про оновлену систему Sugar – домовся про особисту консультацію з експертом eVolpe.

Зареєструйся на консультацію з експертами по впровадженню eVolpe

wybierz termin
Прокрутити вгору