Вручено нагороду Business Choice Awards 2018 в категорії програмного забезпечення CRM!

Як і щороку, журнал PCMag опублікував рейтинг найкращих ІТ-систем для продавців. Достовірність цього конкретного твердження полягає в тому, що читачі журналу вирішують його результати.

Нагорода Business Choice Awards, яка по суті є плебісцитом PCMag Readers’ Choice Awards, звуженим до тем, пов’язаних із програмним забезпеченням CRM, — це нагорода, яка присуджується за підтримку бізнесу таким чином, щоб будувати та підтримувати міцні та цінні відносини з клієнтами. Рейтинг вимагає вимог до обладнання, функціональності, взаємодії з користувачем, адміністрування, обслуговування

Правила нагородження Business Choice Awards

Запрошення взяти участь в опитуванні надсилаються електронною поштою членам спільноти PCMag.com і підписникам списку розсилки Readers’ Choice Survey. Цьогоріч опитування було доступне з 14/05-04/06/2018. Питання стосуються суб’єктивної думки щодо роботи з даною CRM-системою за останні 12 місяців.

Читачів PCMag запитали про їхню загальну задоволеність використанням системи, її надійність, форму наданої підтримки та ймовірність рекомендувати її іншим.

У цьогорічному випуску Business Choice Awards за звання кращої CRM-системи змагалися 98 рішень, при цьому лише 6 з них набрали мінімальну кількість голосів. Оскільки економіка програмного забезпечення CRM є досить зрілим ринком, фіналістами були одні й ті ж компанії протягом трьох років. SugarCRM очолив цей ексклюзивний список вчетверте поспіль.

business choice awards 2018
https://www.pcmag.com/news/362122/business-choice-awards-2018-crm

З 2015 року Sugar очолює рейтинг найкращих CRM систем!

Респонденти поставили системі Sugar загальну оцінку 7,7. Надійність програми оцінили в 8,4, ймовірність порекомендувати інструмент іншим людям в 8,5. Оцінка Net Promoter Score була встановлена ​​на рівні 61%.

Net Promoter Score – це останнім часом дуже популярний показник, який вивчає рівень лояльності клієнтів до певної компанії, бренду або продукту. Його значення визначається на основі питання: «Наскільки ймовірно, що ви порекомендуєте послугу/продукт/бренд/компанію своєму другові/родині?». Респонденти дають відповіді за шкалою від 0 – однозначно не рекомендую, до 10 – однозначно рекомендую. Відповіді респондентів розподілені на 3 групи: 0-6 – критики, 7-8 – байдужі, 9-10 – пропагандисти. NPS отримується шляхом віднімання % противників від % промоутерів.

У дослідженні PCMag програмне забезпечення SugarCRM було єдиним (згідно з припущеннями NPS) явно рекомендованим інструментом. Для порівняння, система Microsoft Dynamics отримала лише 33% підтримки, SAP – лише 28%.

Маєш запитання щодо системи Sugar?

Запишися на безкоштовну консультацію до нашого експерта

Зареєструйся на консультацію з експертами по впровадженню eVolpe

wybierz termin
Прокрутка до верху