CRM система – чи варто?

Sławomir Wnuk

Ти читаєш про те, що кожній сучасній компанії потрібна система CRM? Ти чуєш від друзів про впровадження, проведене на підприємствах, де вони працюють? Чи відчуваєш ти потребу у вдосконаленні процесу продажів? Хотів би ти ініціювати зміни також у своїй команді, але скрізь стикаєшся з перешкодами? Я подумав, що тобі можуть знадобитися деякі аргументи, щоб допомогти тобі поговорити з тими,що приймають рішення.

А тепер перелік сумнівів, про які я найчастіше повідомляють мої клієнти і те, як реагувати.

# 1 Зараз ми не можемо собі цього дозволити

Моя відповідь: ЩО ДЕШЕВШЕ, ТО ДОРОГО

Грошовий аргумент, мабуть, найважче спростувати. Якщо хтось не може дозволити собі систему,то він просто не може. Що ще можна зробити?

Спочатку розпитай про контекст. Саме гасло «ми не можемо собі дозволити» цього недостатньо щоб відлякати тебе. Адже можна домовитися з будь-яким постачальником! Ціни, вказані в офіційних прайс-листах, можуть змінюватися в залежності від інших умов договору.

Крім того, існують системи, які працюють у формі Minimum Viable Product (MVP), тобто рішення з базовими, необхідними функціями CRM. Хоча всі твої потреби є значними ,але ліпше отримати систему яка відповідає декільком найважливішим(за менші гроші) яка себе виправдає,і повторимося: – заробить на систему преміум-класу.

Ось як працює програмне забезпечення з відкритим вихідним кодом – ти можеш налаштувати його відповідно до своїх індивідуальних вимог. Також немає перешкод для використання стандартної версії протягом деякого часу або версії з незначними змінами, які стосуються лише найважливіших областей. Через кілька місяців ти можеш розширити свою систему на основі додаткового замовлення. До цього часу ти навчишся керувати та використовувати основні механізми, які тільки допоможуть тобі максимізувати прибуток. Простіше кажучи: MVP системи CRM допоможе заробити на Premium версії.

Є ще один сценарій. Можливо, ти думаєш що не можеш собі щось дозволити, тому що розглядаєш програмне забезпечення, за яке стягується додаткова плата залежно від використовуваного дискового простору, викликів API або інших непередбачених факторів Перш ніж випередити ідею придбання CRM-системи як такої – перевір, чи є продукт з більш пасуючим прайс-листом. Так, можу тебе запевнити!

# 2 Наші співробітники не знайдуть часу на додаткові чергування

Моя відповідь: ЧАС ЦЕ ГРОШІ

CRM-система може здатися складною, особливо якщо оцінюєш його функціональність на основі стандартної ДЕМО, де включені всі можливі параметри. Підтримка програми, меню якої розвивається «до нескінченності» може бути жахливим. Не дивно, якщо маєш відчуття що доповнення все це займе переважну частину робочого дня.

На щастя, це не так виглядає після впровадження. Всі користувачі може вільно налаштовувати та обмежувати розкриті функції площі, які її фактично займають. Він також може бути розроблений з допомога ролей та повноважень.

Всупереч поширеній думці, ретельне поповнення системи економить твій час! Тобі більше не потрібно розпитувати про все своїх товаришів по команді та чекати їх відповіді. Контекст відносин з кожним клієнтом можна знайти у відповідних вкладках. Архівуючи листування та створюючи нотатки після розмов – ти заощадиш цінні хвилини, витрачені на пошук поштових скриньок; також колишні співробітники (якщо ти маєш доступ).

Сучасні CRM-рішення також надають широкий пакет Удосконалення Business Intelligence, які автоматизують, наприклад: дослідження інформації про підрядників, в Інтернеті, створення, звітів або введенняa, даних.

# 3 Наші поточні методи працюють, і вам не потрібно їх змінювати

Моя відповідь: ХТО НЕ ВИХОДИТЬ ЦЕ НАЗАД

Напевно, ви не раз чули, що хто не йде вперед, той йде назад. Тим більше в бізнесі! Звичайно, стратегію управління відносинами з клієнтами можна реалізувати за допомогою багатьох різних інструментів, а не тільки програмного забезпечення для ІТ. Ми не раз писали про це: «CRM – це філософія, яка передбачає турботу про належний стан відносин з клієнтом і поміщення його потреб у центр уваги». Його можна проводити різними способами:маючи в руках паперовий календар і блокнот, файл Excel ,або ж озброївшись CRM-системою Вибір за тобою. Питання: чи можеш ти все ще дозволити собі застрягти в минулому у 2020 році? Конкуренція наступає на п’яти. Клієнти очікують високого рівня обслуговування та короткого часу відповіді. Настав час зламати статус-кво та інвестувати в подальший розвиток свого бізнесу. CRM-система не тільки полегшить тобі роботу, а (правильно підібрана і впроваджена) – навіть гарантує!

# 4 Ми не хочемо ділитися своїми даними з третіми особами

Моя відповідь: МИ БОЇМОСЯ БІЛЬШЕ, ЧОГО НЕ ЗНАЄМО

Страх втратити контроль над базою даних цілком виправданий. Вибираючи CRM-систему, ти обов’язково повинен розглянути всі можливі варіанти хостингу.

Одним із найзручніших є встановлення системи в хмарі виробника, ти отримуєш необмежений доступ до всього, на що витрачаєш постійні вдосконалення.

Обов’язково розміщення системи на приватних серверах це заспокоїть тих, хто боїться ділитися знаннями назовні. Якщо ти будеш діяти у державному секторі це може бути запланована вимога впровадження. У цьому випадку – обмеж своє дослідження безпосередньо доступними системами CRM На передумові.

Тебе не влаштовує жоден із перерахованих варіантів? На щастя, є третій спосіб – хостинг, наданий партнером по реалізації. Потім ти укладаєш контракт із компанією, що впроваджує, яка також забезпечує інші вдосконалення. Виробник розглядає це рішення як звичайне On-Premise. Однак тобі не потрібно підтримувати власну серверну кімнату. Плата, узгоджена з партнером із впровадження, швидше за все, не перевищуватиме вартість, встановлену виробником, а скоріше буде нижчою.

Залишається проблема екстерналізації даних. Якщо ти можеш самостійно забезпечити безпеку бази – вибирай класичний On-Premise. Якщо ти працюєш в галузі, відмінній від ЦОД, я пропоную один із двох варіантів, описаних у хмарі. Зрештою, ваші дані безпечніші на серверах організацій, які їх знають. Повірте, при розгляді інфраструктури приватного сервера необхідно враховувати багато факторів.

Підсумування

НЕ ТАКИЙ СТРАШНИЙ ДИЯВОЛ, ЯК ЙОГО МАЛЮЮТЬ

Сьогодні я процитував кілька проблем, які висловили мої клієнти. Серед них досить часто зустрічаються: питання грошей, питання браку часу, питання звикання та браку інформації. Якщо сьогодні ти намагаєшся переконати людей, які приймають рішення, придбати CRM-систему … Сподіваюся, я допоміг знайти правильні аргументи. До речі, я сподіваюся, що наведені прислів’я допоможуть тобі запам’ятати головне. Якщо потрібно, з радістю допоможу. Краще поговорити та докопатися до джерела проблеми чи потреби, перш ніж прийняти обов’язкове рішення.

Я також запрошую пройти тест CRM Generator, щоб допомогти розпізнати поточні системні вимоги. До речі, дізнаєшся про архетип користувача CRM, хто ви є та пропозиція програмного забезпечення для твоєї організації.

Чи зустрічався ти з іншими запереченнями щодо впровадження CRM? Дай мені знати, що ще слід додати до статті.

Поговоримо про консалтингові послуги та впровадження CRM систем!

ЗАЛИШ ПОВІДОМЛЕННЯ. МИ ЗВ’ЯЖЕМСЯ ПРОТЯГОМ 24 ГОД

Sławomir Wnuk
Прокрутка до верху