- Чому польським підприємцям подобаються IT On-Premise системи? - 24 Вересня 2024
- Чи є низький код і відсутність коду лише варіаціями на одну тему? - 13 Березня 2023
- Чи система no-code не позбавить програмістів роботи ? - 1 Березня 2023
Після кількох років дистанційної роботи ми вже звикли. Тому інструменти для організації роботи поза офісом все ще потрібні. Можливість виконувати повсякденні завдання в системі дистанційної роботи – це комфорт, від якого не хочуть відмовлятися ні співробітники, ні роботодавці.
Я знаю – бувають винятки. Не так давно в Мережі з’явилася інформація про те, що Ілон Маск наказав співробітникам Tesla повертатися в офіс не менше 40 (!) годин на тиждень.
І хоча Ілон задає тренди в багатьох країнах, не схоже, що підприємці (принаймні зараз і принаймні в Польщі) не хотіли б йти його стопами. Все, що потрібно зробити, це переглянути актуальні пропозиції роботи на популярних платформах вакансій. Дистанційний режим і т.зв гібрид на даний момент є однією з основних відомостей, що виділяється нарівні з назвою посади та пропонованою винагородою.
Я досить часто працюю поза офісом. Як керівник відділу продажів у eVolpe, я повинен весь час залишатися на зв’язку зі своєю командою. У такі моменти я не уявляю роботу без CRM-системи.
Ти напевно вже знаєш, що це за система, сьогодні я розповім тобі про її переваги та функції, без яких домашній офіс був би неможливий.
Home Office, (не)пандемічний винахід
Пандемія коронавірусу змінила світ, яким ми його знаємо. Це також змінило ділову реальність, у якій працює бізнес. Home Office – це не тільки виняток із правил, доступний за особливим замовленням, а реальність, в якій працює безліч фахівців у різних сферах. Перш за все ІТ, але не тільки.
Home Office популяризували під час пандемії, але не тоді його придумали. До 2020 року вже були компанії, співробітники яких працювали віддалено (хоча б частково). Однією з таких організацій була eVolpe. Однак не можна заперечувати, що обставини останніх двох років дуже змінилися.
Якщо ти також працюєш дистанційно у своїй компанії, поспішаю пояснити, навіщо CRM-система потрібна для продовження роботи твого бізнесу. Правил 4. Давай разом перевіримо, чи ви вже їх дотримуєшся, а якщо ні – як ефективно запровадити їх у своїй організації. Стратегії CRM і Home Office повинні бути нероздільними.
Перше – спілкування
Робота вдома повинна базуватися на спілкуванні. Не знаючи, що відбувається в офісі і як виглядає хід розмов з клієнтами, виникне хаос і плутанина, які рано чи пізно вплинуть на відносини з клієнтами.
В даному випадку основним інструментом організації роботи є CRM система. Обмін повідомленнями між розосередженою командою повинен бути правильно організований. По-перше, підтримувати порядок. По-друге, тому що від цього може залежати успіх продажів.
Завдяки цьому інформація про клієнтів доступна в одному місці. Коли ви всі в офісі, інформація не буде розпорошена і кожен матиме до неї доступ. Так буде легше продовжувати розмови з клієнтом, і всі будуть в курсі подій.
Оновлення інформації в системі також корисно, коли відсутній обліковий запис. Кожен, хто працює в моєму відділі, може взятися за конкретний випадок, коли товариш по команді йде у відпустку або у відрядження. При цьому не має значення, бачила команда один одного в офісі або передавала інформацію дистанційно через CRM-систему – кожен знає, як продовжувати.
Найбільше виграє клієнт. Його справа розглядається вчасно і в кожному окремому випадку, незалежно від того, хто береться за цю тему.
Друге – планування
Проблемними під час віддаленої роботи також є: планування завдань та контроль їх виконання. Однак завдяки CRM-системі та функціям, які дозволяють давати конкретні завдання співробітникам, ти повністю контролюєш роботу своєї команди.
Завдяки функції створення звіту ти можеш легко контролювати прогрес, досягнутий твоєю командою за певний місяць, квартал або рік. Ти більше не будеш витрачати незліченні години на аналіз розподілених даних. Все, що потрібно зробити, це використовувати систему, доповнену всією командою. Незалежно від того, вдома ти чи в офісі.
Ще одна функція, яка дозволить контролювати хід роботи та розмови з клієнтами, це фільтр продажів. Це дозволяє відстежувати прогрес у досягненні визначеної мети без додаткового аналізу та зусиль з боку продавця.
Будеш приймати точніші бізнес-рішення на основі знань, наявних у системі. Ти краще сплануєш завдання, якщо матимеш повну картину ситуації.
Третє – мобільний додаток
Робота поза офісом не обов’язково означає роботу вдома. Функції, які стануть в нагоді для Міністерства внутрішніх справ, також принесуть користь працівникам на місцях. Я маю на увазі, наприклад, мобільний додаток CRM.
Систему, яка поміщається в кишеню, цінують продавці, незалежно від того, звідки вони працюють. Завдяки мобільному додатку CRM можна швидко ввести інформацію про нового клієнта навіть без доступу до Інтернету.
Якщо ти працюєш вдома і у тебе немає умов постійно сидіти за комп’ютером – мобільний додаток буде у пригоді. У таких випадках достатньо вийняти телефон. За допомогою цього пристрою можеш вносити всі необхідні зміни, як і в класичному перегляді браузера на ноутбуці. А може навіть зручніше.
Четверте – інтеграція
Якщо перебуваєш в процесі вибору CRM-системи для своєї компанії, пам’ятай також про інтеграцію з іншими елементами ІТ-інфраструктури.
Однією з найпопулярніших інтеграцій є інтеграція між CRM-системою та поштовим клієнтом, напр. Outlook. Однак варто розглянути ці види зв’язків, які також підтримають твоїх співробітників в інших аспектах. Корисним конектором є, наприклад, той, який з’єднує CRM із системою документообігу, такою як Alfresco.
Завдяки цьому рішенню співробітники твоєї компанії легко знайдуть потрібні документи, торгові презентації або інші важливі файли. Інтегратор CRM і DMS підтримуватиме діяльність людей, які працюють вдома і не можуть читати паперові архіви, що зберігаються в головному офісі. Все, що їм потрібно зробити, це відкрити програму, де все доступно.
Кілька слів на завершення
Home Office не створювався разом з пандемією і, як ми вже знаємо, з пандемією він не закінчиться. Тому варто інвестувати в систему, яка поєднає роботу вдома та в офісі. Це полегшить життя всім бажаючим, а ти, набираючи нових співробітників, запропонуєш їм віддалений режим співпраці з чистою совістю. CRM і Home Office взаємозалежні.
Зареєструйся на консультацію з експертами по впровадженню eVolpe
- Чому польським підприємцям подобаються IT On-Premise системи? - 24 Вересня 2024
- Чи є низький код і відсутність коду лише варіаціями на одну тему? - 13 Березня 2023
- Чи система no-code не позбавить програмістів роботи ? - 1 Березня 2023