- Open Source CRM – чому це працює на польському ринку? - 11 Вересня 2024
- Low-code/no-code. Це майбутнє програмного забезпечення для бізнесу? - 3 Серпня 2024
- CRM система для громадських організацій – на що звернути увагу? - 27 Липня 2024
Оптимізація продуктивності вашої CRM-системи, звичайно, надзвичайно важлива. Варто усвідомити, чому варто його проводити.
Перш за все, це дозволяє зберегти повну ергономічність системи протягом багатьох років. Це також дозволяє виявити та швидко усунути потенційні проблеми, пов’язані з безперебійною та швидкою роботою, тобто так звані вузькі місця. чуйність системи. Чому ми про це пишемо? Тому що кожна ІТ-система, запроваджена в компанії, повинна допомагати цільовому користувачеві у виконанні його щоденних обов’язків. І немає нічого гіршого, ніж використання програм, які заважають вашій роботі.
З чого це починається?
З моменту запуску системи на цільовій ІТ-інфраструктурі кожна система починає «жити своїм життям». Кожен новий запис, введений у систему CRM, створює різні елементи в базі даних. Ця база даних поступово зростає, як і кількість зв’язків між окремими записами в системі. Усі ці речі відбуваються всередині програмного забезпечення та невидимі для звичайного користувача системи. Проте знати про їх існування варто навіть у контексті оптимізації.
Що далі?
Через деякий час від початку роботи з новою ІТ-системою, коли використання бази даних постійно зростає, кількість документів, що додаються до системи, збільшується тощо. Кожна система має право почати проявляти симптоми, навіть мінімальне уповільнення роботи. Це цілком нормально і не залежить від виробника системи чи компанії-реалізатора. Більше того, часто це практично непомітно для користувачів, оскільки ці затримки обчислюються мілісекундами. Однак недооцінка такого типу ситуації може з часом обернутися фактично помітними затримками в роботі системи. І це незважаючи на те, що кожен великий виробник ІТ-систем дбає про безперебійну роботу програмного забезпечення незалежно від обсягу даних, що обробляються.
Оптимізація роботи CRM – з чого вона складається?
Тому важливо оптимізувати систему з точки зору продуктивності та, водночас, також з точки зору функціональності через деякий час після впровадження системи. Коли це робити? На жаль, чітко це визначити важко і варто покластися на досвід консалтингової компанії, яка може провести таку оптимізацію. Виконана занадто швидко після впровадження системи, вона може не принести очікуваних результатів через невелику кількість даних, на яких буде базуватися аналіз функціонування системи. З іншого боку, занадто пізнє рішення про необхідність його проведення може призвести до ситуації, коли саме підвищення ефективності та функціональності системи лише незначно вплине на зміну ставлення співробітників до програмного забезпечення, що вони могли частково знеохотити.
Правильна робота з оптимізації повинна починатися з аналізу поточного стану з точки зору продуктивності системи та інфраструктури, в якій вона працює. Такий аналіз готує консалтингова компанія, яка відповідатиме за весь процес оптимізації. Результати такого роду аудиту дозволять скласти список рекомендацій і необхідних змін в системі. Вони також мають враховувати висновки попередніх дискусій між представниками консалтингової компанії та основними користувачами системи. Такі розмови дозволять зафіксувати, чи помічають користувачі будь-які незручності у функціонуванні програмного забезпечення або його окремих функцій, і якщо так, то в який момент. Завдяки цьому компанія, яка проводить аудит і потім оптимізацію, буде знати ширший контекст і зможе запропонувати рішення, що оптимізують не тільки продуктивність, але й функціональний обсяг системи. Після обговорення результатів аудиту та представлення висновків і запропонованих змін вносяться зміни, які є останнім етапом оптимізації ІТ-системи. Після їх впровадження користувачі системи неодмінно помітять зміни в чутливості програмного забезпечення, згаданого у вступі.
Оптимізація роботи CRM на прикладі клієнта eVolpe
Нещодавно в eVolpe ми завершили проекти оптимізації системи SugarCRM для нашого клієнта Twelve Capital.
З такими розгалуженими ІТ-системами, як SugarCRM, необхідно було проводити аналітичні та оптимізаційні дії з урахуванням багатьох джерел інформації, таких як:
Професійний аналіз дав змогу визначити значні «вузькі місця», завдяки чому ми змогли запропонувати зміни та приступити до їх реалізації. Результатом стало помітне покращення продуктивності SugarCRM.
Потрібно оптимізувати програмне забезпечення CRM?
Замовте безкоштовну консультацію у експерта по продуктивність ІТ-систем. Нижче наведено календар вільних дат. Побачимося !
Зареєструйся на консультацію з експертами по впровадженню eVolpe
- Open Source CRM – чому це працює на польському ринку? - 11 Вересня 2024
- Low-code/no-code. Це майбутнє програмного забезпечення для бізнесу? - 3 Серпня 2024
- CRM система для громадських організацій – на що звернути увагу? - 27 Липня 2024