CRM провайдер – як вибрати з розумом і не пошкодувати?

Maciej Jankiewicz

Ти вже знаєш, яку CRM систему хочеш впровадити?

Я часто пропоную консультацію в цій сфері, але є і клієнти, які налаштовані на конкретний продукт. Можливо, вони провели власні глибокі дослідження? Можливо, вони мали справу з крутим інструментом в іншій організації, і їм подобається з ним працювати? Можливо, їм хтось щось порадив і вони хочуть цього дотримуватися? Скільки телефонів, стільки історій…

Якщо ти належиш до групи тих, хто вирішує систему – просто подумай, з ким будеш співпрацювати з впровадженням.

Провайдер CRM – це компанія, з якою ти будеш пов’язаний місяцями або навіть роками. Варто трохи зупинитися, перш ніж прийняти це важливе рішення.

Відмова від автора

Я не приховую. Ти потрапив на сайт компанії-реалізатора. Читаєш текст, написаний кимось, хто продає програмне забезпечення для бізнесу. Моя точка зору суб’єктивна. А чия ні?

Якщо ти шукаєш партнера для впровадження, ось на що звернути увагу. Мої висновки є результатом більш ніж десятирічного досвіду та широкого ноу-хау співробітників eVolpe. Це не буде безстороннім, але точно чесним і по суті. Тут я ділюся інформацією про те, як виглядає співпраця під час впровадження CRM. А це не завжди легко зробити. Залишайся на довше, і дізнаєшся, як вибрати провайдера CRM, щоб не пошкодувати.

Починаємо.

CRM провайдер – як вибрати з розумом і не пошкодувати?

Постачальник CRM (або іншого програмного забезпечення), компанія з впровадження, партнер із впровадження — це три вирази, які можна використовувати для опису того самого. Йдеться про організацію, яка допоможе підібрати або, якщо рішення вже прийнято, встановити, налаштувати, налаштувати та запустити замовлену ІТ-систему.

Звучить просто. Насправді, однак, це вимагає певних навичок. Компанія, яка береться за це, повинна в першу чергу отримати свої індивідуальні переваги. Основне правило таке: не ви повинні адаптуватися до замовленого інструменту, а замовлений інструмент має ідеально відповідати потребам твоєї організації.

Коли тобі хтось щось нав’язує і не враховує специфіку твого бізнес-процесу – тікай. Ти ж не хочеш отримати дорогу систему,через яку доведеться все перевернути з ніг на голову.

Особисто я рекомендую програмне забезпечення, яке пропонує цілий набір добре налагоджених функцій, але дозволяє конвертувати код за бажанням інвестора. Звичайно, я говорю про CRM Open Source. Але про це краще читай в окремій статті:

Повертаючись до питання вибору CRM-провайдера… На що ще варто звернути увагу?

У мене є для тебе 5 коротких порад.

1. Співпрацюй з офіційним партнером виробника

Рекомендую підтвердити партнерство з виробником.

Якщо компанія-реалізатор тісно співпрацює з людьми, відповідальними за виробництво, ліцензування, модернізацію чи хостинг – більше шансів, що твої постулати будуть почуті. Офіційний партнер має більше влади в штаб-квартирі. Оскільки корпоративний процес прийняття рішень може бути заплутаним, добре мати там свого агента. Крім того, буде зручніше працювати на місці, по-польськи, з кимось, хто дбає про підтримку відносин, а не з продавцем великого консорціуму.

Партнерство EVolpe

2. Виберіть постачальника, який пропонує підтримку на кожному етапі впровадження

Я вже згадував, наскільки важливо, щоб постачальник CRM піклувався про твої індивідуальні потреби. З точки зору функціональності програмного забезпечення, але не тільки. Пам’ятай, що впровадження – це багатоетапний процес.

Зазвичай він починається з попереднього аналізу впровадження, де враховуються конкретні вимоги до нового інструменту. Коли ти приймеш представлену пропозицію та кошторис – розпочнеться розробка. Добре, коли провайдер CRM також гарантує хостинг, адміністративну підтримку та обслуговування запущеного інструменту. Тільки та команда, яка брала участь на попередніх етапах, зможе швидко реагувати на нові ідеї та втілювати їх у рамках вже діючої платформи. Вишенькою на торті є навчання для користувачів. Партнер із впровадження, який їх пропонує, щиро дбає про те, щоб користувачі прийняли впроваджену систему, і ніколи не залишає вас без інструкцій.

Детальніше про співпрацю під час реалізації у статті:

3. Зробіть ставку на компанію з багатим портфоліо

Коли провайдер CRM пропонує більше одного інструменту, ти можеш розраховувати на те, що система, яку він вам запропонує, буде справді вдалою та відповідатиме твоїм потребам. Ніхто не буде «підштовхувати» єдиний правильний варіант. Маєш вибір. І це завжди приємна бізнес-ситуація.

Ще краще, коли в портфоліо розробника, крім CRM, є програмне забезпечення іншого типу. Коли твій бюджет дозволить це, зможеш «додати» до нього більше частин головоломки. Таким чином буде створено комплексну платформу Customer Experience, яка гарантуватиме найкращу взаємодію з клієнтами та допоможе створити відчуття лояльності до твого бренду.

Доповнити систему CRM можуть такі рішення:

  • Marketing Automation,
  • Customer Service,
  • Business Intelligence
  • Штучний інтелект
  • Enterprise Content Management,
  • United Communications,
  • інструменти, призначені для електронної комерції,
  • і навіть управління людським капіталом.

4. Перевір рекомендації та клієнтську базу постачальника CRM, якого ти розглядаєш

Можливо, це банально, але перед тим, як підписувати угоду про впровадження – перевірте список клієнтів, з якими потенційний постачальник твоєї нової CRM системи вже працює. Прочитай case study. Попроси довідки. Перевір, скільки років компанія працює на ринку і чи робила вона вже подібні виклики. Краще не експериментувати. Йдеться про великі гроші. Весь процес займе у тебе багато уваги і часу. Краще вберегти себе від розчарувань. І хоча ніхто не може дати 100% гарантії успіху. Ні в цій, ні в будь-якій іншій галузі. При спілкуванні з професіоналами підвищується ймовірність успішної реалізації.

Чи знаєш ти, що…

eVolpe – найкраща консалтингова компанія, що спеціалізується на системі SugarCRM у Польщі?

Джерело: Clutch.co

5. Шукайте міждисциплінарну команду для роботи в Scrum

Коли хтось пропонує тобі традиційну реалізацію (пор. водоспад), ти або перемістилися в часі щонайменше на десятиліття, або маєш справу з кимось дуже некомпетентним. Не спокушайся риторикою фіксованих цін. При фіксованій ціні за винайдену систему, яка описана на десятках сторінок паперової документації, перш ніж хтось сів за написання коду, ти, на жаль, тільки програєш. Звичайно, ти заплатиш саме те, про що домовилися на самому початку, але через кілька місяців впровадження ти отримаєш інструмент, який відповідає мінливим потребам вашого сучасного бізнесу? Я залишу це без чіткої відповіді …

На мій погляд — а оскільки ти вже читаєш останній із анонсованих підрозділів, то, ймовірно, вас зацікавила моя точка зору — іншого шляху, окрім Scrum, немає. Тільки agile підхід до реалізації проекту стане гарантією того, що в день запуску виробництва ти отримаєш систему, яка відповідає поточній ситуації на ринку та у твоїй компанії.

Якщо ти шукаєш відповідного постачальника CRM, обов’язково запитай про варіант «Час і матеріали». Буде зручніше розраховуватися тільки за час і ресурси, витрачені на проект. Не для того, що тобі не потрібно, що ти нещодавно не перевіряв чи не замовляв на основі твоїх поточних потреб. Має сенс, правда?

Постачальник CRM, якому можна довіряти

Вибір постачальника CRM є таким же важливим рішенням, як і вибір самого програмного забезпечення. Люди, з якими ти працюєш, залишаться з тобою принаймні кілька місяців. Добре, якщо ти подобаєшся один одному. Ще краще, коли вони пропонують відповідну професійну підтримку. У цих кількох пунктах вище я намагався переконати тебе витратити довше часу на дослідження компанії-реалізатора, перевірити її портфоліо, досвід, метод роботи та вуличну довіру. Принаймні знаєш, на що ти підписуєшся. Можливо, ти уникнеш розчарування.

І якщо я можу тобі допомогти, дай мені знати, коли говорити. Просто натисни на бажану дату в календарі нижче.

З повагою,

Maciej (Мацей)
Твій постачальник CRM

Зареєструйся на консультацію з експертами по впровадженню eVolpe

wybierz termin
Maciej Jankiewicz
Прокрутка до верху