Glosariusz
Автоматизація маркетингу
Marketing
Спосіб виконання повторюваних або масових оперативних маркетингових заходів за допомогою ІТ-програм. Це також клас інформаційних систем.
Програмне забезпечення для автоматизації маркетингу допомагає маркетологам сегментувати аудиторію, керувати даними про клієнтів і розробляти кампанії. Він пропонує такі функції, як: масове надсилання повідомлень, створення контактних форм, спливаючих вікон або цільових сторінок, відстеження активності на веб-сайті, а іноді навіть моніторинг соціальних мереж і оптимізація позиціонування (SEM).
Аналіз перед впровадженням.
Proces wdrożenia
Його завдання — визначити сферу потреб клієнта. Це дає можливість контролювати проект і запобігає виникненню проблем на етапі реалізації. Завдяки аналізу постачальник точно знає, чого очікує клієнт і як задовольнити ці вимоги.
Анонімізація даних
Technologia
Анонімізація – це метод перетворення персональних даних таким чином, що запобігає присвоєнню індивідуальної інформації конкретній або ідентифікаційній фізичній особі.
Бізнес-аналітика
Technologia
Технологічні рішення, що сприяють прийняттю аналітично обґрунтованих бізнес-рішень з метою підвищення конкурентоспроможності компанії.
Вартість продажу
Sprzedaż
Усі витрати, пов’язані з залученням нового клієнта, включаючи компенсацію продавця та витрати на технології.
Висока Доступність
Technologia
Рішення, спрямовані на забезпечення безперебійної доступності сервера.
Відповідальна
Sprzedaż
Особа або група людей, відповідальних за прийняття стратегічно важливих рішень на основі ряду змінних; включаючи часові обмеження, доступні ресурси, кількість і тип доступної інформації, а також кількість залучених зацікавлених сторін.
Відповідність програми
Technologia
Адаптивний веб-дизайн (RWD) — це техніка розробки веб-сайтів таким чином, що їх зовнішній вигляд підлаштовується під розмір вікна браузера.
Веб-сайт, створений за допомогою цієї техніки, добре відображається на великих екранах, а також на смартфонах і планшетах. Він також підтримує різну роздільну здатність залежно від діагоналі екрана, на якому має відображатися веб-додаток або веб-сайт.
Водоспад
Proces wdrożenia
Водоспад – традиційна методологія реалізації проектів впровадження.
Його ядром є детальний план, що передбачає послідовне виконання окремих етапів. У каскадній моделі фази проектування розуміються як послідовні окремі види діяльності. Через базову особливість каскадної методології, т.зн. визначеного бюджету, ключовим етапом проекту є підготовка детальної Специфікації вимог до програмного забезпечення, включаючи перелік необхідних робіт, які мають бути виконані за взаємоузгодженою ціною (Fixed Price).
Вхідний маркетинг
Marketing
Техніка контент-маркетингу, діяльності в соціальних мережах і позиціонування в пошукових системах, що веде до «залучення» потенційних клієнтів на веб-сайт чи іншу точку контакту з компанією.
Гейміфікація
MarketingTechnologia
Гейміфікація – це використання ігрової механіки та дизайну досвіду для цифрового залучення та мотивації людей для досягнення цілей. Гейміфікація відрізняється від ігор і програм лояльності тим, що вона лише «підказує» виграти винагороди або перейти на вищі рівні.
Договір про виконання
Proces wdrożenia
документ, на основі якого підрядник реалізує конкретну систему в ІТ-середовищі, що часто супроводжується навчанням співробітників, міграцією даних і запуском системи у виробництво.
електронна комерція
SprzedażTechnologia
Електронна комерція – це вид торгівлі, що ведеться в Інтернеті; процес укладання комерційних угод через Інтернет (напр. в приватному інтернет-магазині або на marketplace). Також відомий як електронна комерція або електронна комерція чи інтернет-комерція.
Залученість співробітників
Customer service
Наскільки працівники задоволені своєю роботою, віддані організації та докладають зусиль до виконання своїх обов’язків.
Інтеграція системи
Technologia
Процес створення складної інформаційної системи з багатьох компонентів і об’єднання їх у цілісне ціле.
Канбан
Proces wdrożeniaTechnologia
Розроблено в Японії в 1950-х роках В XX столітті розроблено метод управління виробництвом з використанням візуалізації етапів робочих.В Нині він також адаптований до інших видів процесів. Використовується для організації обов’язків та ефективного досягнення бізнес-цілей.
Ключовий обліковий запис/и
Sprzedaż
Підрядник або група підрядників, які приносять значний прибуток компанії.