Glosariusz

Приріст

Sprzedaż

збільшення числа чого-небудь, різниця між початковим і кінцевим значенням певної зростаючої величини.

Програмне забезпечення

Technologia

Програмне забезпечення створюється програмістами в процесі програмування. Метою програмного забезпечення є обробка даних в обсязі, визначеному розробником.

Термін “програмне забезпечення” може функціонувати як синонім термінів “комп’ютерна програма” і “додаток” і зазвичай використовується для позначення більших програм і їх колекцій.

Продаж B2C

Sprzedaż

Угоди, що укладаються між підприємством та фізичним клієнтом для особистого користування споживачем.

Продажі B2B

Sprzedaż

Угоди, укладені між підприємцями. Продажі B2B характеризуються: наявністю купівельного комітету з кількох осіб, високим рівнем поінформованості споживачів у пропозиції, розширеним процесом продажу та купівлі, високою сумою транзакції.

Прямий продаж

Sprzedaż

Прямі продажі (також відомі як польові продажі) — це особистий канал продажів, який на даний момент використовується в основному організаціями бізнес-бізнес (B2B).

Ретаргетинг / ремаркетинг

Marketing

Використання інструментів відстеження веб-сайту, щоб спрямовувати відвідувачів у інше місце – наприклад, за допомогою медійної реклами чи маркетингу електронною поштою – і спонукати їх до конверсії.

Сегментація

Marketing

Сегментація — це стратегічний інструмент, який використовується для поділу клієнтської бази на взаємовиключні набори, які мають пріоритети та націлені на конкретне маркетингове повідомлення. Чотири найпопулярніші підходи – це демографічний (фірмографічний для B2B), сегментація на основі потреб, поведінка та сегментація на основі цінностей.

Соціальні продажі

Sprzedaż

Процес формування попиту та залучення потенційних клієнтів за допомогою соціальних мереж. Він обслуговує:

  • залучення аудиторії,
  • створення та зміцнення відносин,
  • забезпечення фільтру продажів.

Спринт

Proces wdrożenia

Зазвичай 2-тижневий період, протягом якого виконується робота, щоб досягти наступної робочої частини системи, яка є програмним інкрементом.

Стратегія бренду

Marketing

План маркетингових дій, спрямований на досягнення конкретних цілей. Наприклад:

  • підвищення впізнаваності бренду на ринку,
  • формування іміджу бренду,
  • завоювання міцних позицій на ринку,
  • підвищення лояльності клієнтів,
  • підвищення впізнаваності бренду.

Стратегія виходу на ринок

MarketingSprzedaż

Детальний план «виходу на ринок», який описує, як організація може взаємодіяти з клієнтами, щоб переконати їх купити продукт або послугу та отримати конкурентну перевагу. Стратегія GTM включає тактику, пов’язану з ціноутворенням, продажами та його каналами, походом по магазинах, впровадженням нових продуктів або послуг, ребрендингом продукту або виведенням продукту на новий ринок.

Стратегія продажів

Sprzedaż

Детальний план дій для підвищення ефективності продажів.

Угода про рівень обслуговування

Proces wdrożenia

домовленість про підтримку та систематичне підвищення рівня якості послуг через постійний цикл, що включає домовленості, моніторинг послуг, звітність, перегляд досягнутих результатів.

Управління людським капіталом

Technologia

Філософія управління людським капіталом на підприємствах або клас програмного забезпечення для роботи з «м’яким» HR.

Успіх клієнта

Sprzedaż

Метод, який гарантує, що клієнт досягає бажаних результатів при використанні продукту чи послуги. Це стратегія, орієнтована на відносини. Вона включає участь постачальника в прийнятті рішення про покупку, професійну реалізацію продуктів або послуг, а також післяпродажну підтримку, надану клієнтам.

Фільтр продажів

Sprzedaż

Процес кваліфікації та перетворення лідів (потенційних клієнтів) у клієнтів.

Фірмовий стиль

Marketing

Візуальні елементи, такі як логотип, назва, слоган, кольори, набір шрифтів тощо, які представляють і відрізняють бренд у свідомості споживачів.

Фреймворк

Technologia

Стиль, структура, що використовується для створення програм, що визначає їх зовнішній вигляд, роботу та сумісність.

Хостинг

Technologia

Хостинг — це процес вбудовування та підтримки програмного забезпечення на серверах (приватних або у зовнішній інфраструктурі).

Цифрова безпека, кібербезпека

Technologia

Команди, політики, процеси та технології, створені для захисту кіберактивів.

Прокрутити вгору