Glosariusz
B2B
Customer serviceMarketingSprzedaż
B2B (Business to Business) — це визначення відносин між підприємствами.
B2C
Customer serviceMarketingSprzedaż
B2C (Business to Customer / Client / Consumer) — це визначення відносин між підприємствами та окремими клієнтами.
Customer Experience
Customer serviceMarketingSprzedaż
Бізнес-підхід, який передбачає турботу про клієнтський досвід у контакті з організацією на кожному етапі розвитку взаємних відносин.
Employee Experience
Customer service
досвід роботи працівника з роботодавцем у всіх сферах і етапах діяльності, починаючи від процесу набору, через розвиток у компанії, до звільнення з організації.
H2H
Customer serviceMarketingSprzedaż
H2H (Human to Human) — це спосіб ведення бізнесу, заснований на особистих відносинах і довгостроковій довірі.
Залученість співробітників
Customer service
Наскільки працівники задоволені своєю роботою, віддані організації та докладають зусиль до виконання своїх обов’язків.
Колл-центр
Customer service
Група людей або відділ, де співробітники відповідають і здійснюють велику кількість телефонних дзвінків. Кол-центр може мати внутрішніх клієнтів (наприклад, служба підтримки) або зовнішніх клієнтів (наприклад, центри обслуговування та підтримки клієнтів).
Організація, яка скоординовано використовує телефонні,та не телефонні канали зв’язку з клієнтами(наприклад, електронна пошта чи Інтернет), називається контакт-центром.
Обслуговування клієнтів
Customer service
Вся взаємодія між клієнтом і постачальником продукту чи послуги, як під час продажу, так і після.