Glosariusz

Social Media Marketing(Маркетинг у соціальних мережах)

Marketing

Використовуй соціальні мережі, щоб створити бренд своєї компанії, збільшити продажі та залучити трафік на свій сайт. Включає оплачувану, власну та зароблену діяльність; у тому числі: публікація цікавого контенту в профілях окремих осіб та компаній, спостереження за активністю потенційних клієнтів та залучення їх до заяв, аналіз результатів та проведення рекламних кампаній.

Targeting

Marketing

Відстеження людей, які відповідають групі одержувачів (сегменту), і направлення їм правильного маркетингового повідомлення. Розрізняють targeting(націлення): контекстне, прогнозне та на основі демографічних даних одержувачів.

User Experience

MarketingTechnologia

Враження, пов’язане з використанням інформаційної системи чи іншого продукту чи рішення.

Value Proposition

Marketing

Цінність (або вигода), яку товар чи послуга пропонують потенційним споживачам.

Автоматизація маркетингу

Marketing

Спосіб виконання повторюваних або масових оперативних маркетингових заходів за допомогою ІТ-програм. Це також клас інформаційних систем.

Програмне забезпечення для автоматизації маркетингу допомагає маркетологам сегментувати аудиторію, керувати даними про клієнтів і розробляти кампанії. Він пропонує такі функції, як: масове надсилання повідомлень, створення контактних форм, спливаючих вікон або цільових сторінок, відстеження активності на веб-сайті, а іноді навіть моніторинг соціальних мереж і оптимізація позиціонування (SEM).

Вхідний маркетинг

Marketing

Техніка контент-маркетингу, діяльності в соціальних мережах і позиціонування в пошукових системах, що веде до «залучення» потенційних клієнтів на веб-сайт чи іншу точку контакту з компанією.

Гейміфікація

MarketingTechnologia

Гейміфікація – це використання ігрової механіки та дизайну досвіду для цифрового залучення та мотивації людей для досягнення цілей. Гейміфікація відрізняється від ігор і програм лояльності тим, що вона лише «підказує» виграти винагороди або перейти на вищі рівні.

Контент-Маркетинг

Marketing

Стратегія створення та розповсюдження цінного, релевантного та послідовного контенту, спрямована на залучення й утримання уваги чітко визначеної аудиторії та веде до прибуткової діяльності клієнтів для бренду.

Маркетинг B2C

Marketing

Набір маркетингових прийомів, які використовуються підприємцями, які орієнтують свої продукти та/або послуги на окремого клієнта. Основна мета – покращити якість потенційних клієнтів, збільшити конверсію та збільшити продажі. Від маркетингу B2B його відрізняють: метод комунікації, методи досягнення повідомлення та поширення процесу в часі.

Маркетинг продукту

Marketing

Процес виведення продукту на ринок і нагляд за його загальним успіхом шляхом стимулювання попиту. Це веде до розвитку продукту та підвищення впізнаваності бренду.

Маркетингова стратегія

Marketing

Детальний план дій для досягнення певної маркетингової мети, як правило, охоплення певної аудиторії та перетворення їх у клієнтів (конверсія).

Маркетинговий мікс

Marketing

Дії, спрямовані на наближення споживачів до бренду та притягнення їх до покупки. Класичний маркетинговий комплекс складається з чотирьох елементів: ціна, просування, продукт і канал збуту.

Одержувач

MarketingSprzedaż

Потенційний клієнт, який не виявив інтересу до пропозиції компанії, але отримав кваліфікацію спеціаліста з продажу, відділу продажів або маркетингово цільовій групі (target).

Омніканальний маркетинг

Marketing

Стратегія охоплення клієнта з використанням кількох каналів одночасно (онлайн та офлайн).

Ретаргетинг / ремаркетинг

Marketing

Використання інструментів відстеження веб-сайту, щоб спрямовувати відвідувачів у інше місце – наприклад, за допомогою медійної реклами чи маркетингу електронною поштою – і спонукати їх до конверсії.

Сегментація

Marketing

Сегментація — це стратегічний інструмент, який використовується для поділу клієнтської бази на взаємовиключні набори, які мають пріоритети та націлені на конкретне маркетингове повідомлення. Чотири найпопулярніші підходи – це демографічний (фірмографічний для B2B), сегментація на основі потреб, поведінка та сегментація на основі цінностей.

Стратегія бренду

Marketing

План маркетингових дій, спрямований на досягнення конкретних цілей. Наприклад:

  • підвищення впізнаваності бренду на ринку,
  • формування іміджу бренду,
  • завоювання міцних позицій на ринку,
  • підвищення лояльності клієнтів,
  • підвищення впізнаваності бренду.

Стратегія виходу на ринок

MarketingSprzedaż

Детальний план «виходу на ринок», який описує, як організація може взаємодіяти з клієнтами, щоб переконати їх купити продукт або послугу та отримати конкурентну перевагу. Стратегія GTM включає тактику, пов’язану з ціноутворенням, продажами та його каналами, походом по магазинах, впровадженням нових продуктів або послуг, ребрендингом продукту або виведенням продукту на новий ринок.

Фірмовий стиль

Marketing

Візуальні елементи, такі як логотип, назва, слоган, кольори, набір шрифтів тощо, які представляють і відрізняють бренд у свідомості споживачів.

Прокрутити вгору