Glosariusz
електронна комерція
SprzedażTechnologia
Електронна комерція – це вид торгівлі, що ведеться в Інтернеті; процес укладання комерційних угод через Інтернет (напр. в приватному інтернет-магазині або на marketplace). Також відомий як електронна комерція або електронна комерція чи інтернет-комерція.
Ключовий обліковий запис/и
Sprzedaż
Підрядник або група підрядників, які приносять значний прибуток компанії.
Контакт
Sprzedaż
У номенклатурі CRM – особа, пов’язана з Контрагентом, з якою ми ведемо або можемо вести бізнес; працівником цієї організації.
Одержувач
MarketingSprzedaż
Потенційний клієнт, який не виявив інтересу до пропозиції компанії, але отримав кваліфікацію спеціаліста з продажу, відділу продажів або маркетингово цільовій групі (target).
Порівняльний аналіз
Sprzedaż
Порівняй продуктивність постачальника з визначеними організаціями або індексами. Розрізняють внутрішній і зовнішній порівняльний аналіз.
Приріст
Sprzedaż
збільшення числа чого-небудь, різниця між початковим і кінцевим значенням певної зростаючої величини.
Продаж B2C
Sprzedaż
Угоди, що укладаються між підприємством та фізичним клієнтом для особистого користування споживачем.
Продажі B2B
Sprzedaż
Угоди, укладені між підприємцями. Продажі B2B характеризуються: наявністю купівельного комітету з кількох осіб, високим рівнем поінформованості споживачів у пропозиції, розширеним процесом продажу та купівлі, високою сумою транзакції.
Прямий продаж
Sprzedaż
Прямі продажі (також відомі як польові продажі) — це особистий канал продажів, який на даний момент використовується в основному організаціями бізнес-бізнес (B2B).
Соціальні продажі
Sprzedaż
Процес формування попиту та залучення потенційних клієнтів за допомогою соціальних мереж. Він обслуговує:
Стратегія виходу на ринок
MarketingSprzedaż
Детальний план «виходу на ринок», який описує, як організація може взаємодіяти з клієнтами, щоб переконати їх купити продукт або послугу та отримати конкурентну перевагу. Стратегія GTM включає тактику, пов’язану з ціноутворенням, продажами та його каналами, походом по магазинах, впровадженням нових продуктів або послуг, ребрендингом продукту або виведенням продукту на новий ринок.
Успіх клієнта
Sprzedaż
Метод, який гарантує, що клієнт досягає бажаних результатів при використанні продукту чи послуги. Це стратегія, орієнтована на відносини. Вона включає участь постачальника в прийнятті рішення про покупку, професійну реалізацію продуктів або послуг, а також післяпродажну підтримку, надану клієнтам.
Фільтр продажів
Sprzedaż
Процес кваліфікації та перетворення лідів (потенційних клієнтів) у клієнтів.