Glosariusz
Marketplace
MarketingSprzedażTechnologia
Marketplace — це платформа, яка пропонує товари багатьох онлайн-продавців в одному місці.
Основна перевага маркетплейсу — це майже миттєвий доступ до дуже великої кількості клієнтів без значних інвестицій у маркетинг.
On-Premise
Technologia
On-Premise — це «традиційна» модель хостингу. Програмне забезпечення встановлюється на інфраструктуру замовника, яка залишається його виключною власністю. Замовник також несе відповідальність за обслуговування всього необхідного обладнання.
OOTB, з коробки
Technologia
OOTB (out of the box) – жаргонічний опис комп’ютерної програми або апаратної функції, яку можна отримати без встановлення будь-яких апаратних або програмних розширень; функція доступна як «з коробки».
Open Source
Proces wdrożeniaTechnologia
Програмне забезпечення, яке ти можеш вільно використовувати, копіювати, змінювати та поширювати. Вихідний код такого рішення має бути доступним для громадськості. Це може включати або не включати ліцензійні збори.
PaaS
Technologia
PaaS (Platform as a Service) – модель хмарного сервісу, орієнтованого переважно на програмістів. Він полягає в наданні їм віртуального робочого середовища.
Relationship Intelligence
Technologia
Тип програм, які розумно шукають та фільтрують інформацію про компанії чи окремих осіб, доступну в Інтернеті.
SaaS
Technologia
SaaS (Software as a Service) – модель хмарного хостингу, де в рамках абонентської плати доступ до системи повністю підтримує постачальник послуг (не обов’язково виробник), який несе відповідальність за оновлення та стабільність програми.
Scrum
Proces wdrożeniaTechnologia
Один із способів підходу до реалізації складних проектів. Це походить від тенденції Agile, тобто спритності в розробці програмного забезпечення. Scrum – це не методологія, а лише т. зв. framework , тобто структурна основа, в якій організована робота.
Ця структура визначається набором практик, принципів і цінностей, які вкорінені в підході Lean Thinking.
Детальніше про роботу в Scrum – ТУТ.
Social CRM
Technologia
Social CRM — це програма для управління відносинами з клієнтами компанії, заснована на загальноприйнятих правилах соціальної мережі та інтегрована з такими платформами.
Upgrade
Technologia
Upgrade – це процес заміни інструменту на новий, більш функціональний Використовується для покращення апаратного (hardware) або програмного (software) забезпечення комп’ютера.
User adoption
Proces wdrożeniaTechnologia
User adoption (прийняття користувачами) — це процес, за допомогою якого користувачі програмного забезпечення починають використовувати його за призначенням.
User Experience
MarketingTechnologia
Враження, пов’язане з використанням інформаційної системи чи іншого продукту чи рішення.
User Story Point
Technologia
уточнення часу, витраченого на виготовлення даного елемента в залежності від інших елементів. Визначення того, наскільки одна «історія» більша чи менша за інші.
Workflow (Робочий процес)
Technologia
Серія/послідовність завдань, подій, взаємодій, заходів, необхідних для завершення процесу.
Xaas (Everything as a Service)
Technologia
Xaas (Усе / Всен що завгодно як послуга) — перетворюй одноразових покупців у абонентів послуг, які отримують постійні переваги продукту.
«Все як послуга» — це модель, у якій усі продукти чи інструменти, які до цього часу були доступні стаціонарно або встановлені локально, пропонують як послугу. Зазвичай для цього використовуються хмарні обчислення або інші рішення, що забезпечують віддалений доступ до сервісів.
Анонімізація даних
Technologia
Анонімізація – це метод перетворення персональних даних таким чином, що запобігає присвоєнню індивідуальної інформації конкретній або ідентифікаційній фізичній особі.
Бізнес-аналітика
Technologia
Технологічні рішення, що сприяють прийняттю аналітично обґрунтованих бізнес-рішень з метою підвищення конкурентоспроможності компанії.
Висока Доступність
Technologia
Рішення, спрямовані на забезпечення безперебійної доступності сервера.
Відповідність програми
Technologia
Адаптивний веб-дизайн (RWD) — це техніка розробки веб-сайтів таким чином, що їх зовнішній вигляд підлаштовується під розмір вікна браузера.
Веб-сайт, створений за допомогою цієї техніки, добре відображається на великих екранах, а також на смартфонах і планшетах. Він також підтримує різну роздільну здатність залежно від діагоналі екрана, на якому має відображатися веб-додаток або веб-сайт.
Гейміфікація
MarketingTechnologia
Гейміфікація – це використання ігрової механіки та дизайну досвіду для цифрового залучення та мотивації людей для досягнення цілей. Гейміфікація відрізняється від ігор і програм лояльності тим, що вона лише «підказує» виграти винагороди або перейти на вищі рівні.