- Чому польським підприємцям подобаються IT On-Premise системи? - 24 Вересня 2024
- Переваги співпраці в Scrum. Розробка програмного забезпечення для гнучких організацій - 2 Березня 2024
- Чи є низький код і відсутність коду лише варіаціями на одну тему? - 13 Березня 2023
Ти був на презентації ІТ-системи, яка тривала 2 години? Я не кажу, що статтю, яку я пропоную, можна порівняти з цією … Однак вона стосується тих же питань і займе у тебе набагато менше часу. Сподіваюся, ти отримаєш з нього найважливішу інформацію. Про деталі з радістю розповім під час індивідуальної консультації. Якщо, звичайно,тебе цікавлять питання Customer Experience. Якщо це достатньо підбадьорення – я запрошую прочитати або переглянути додане відео.
Платформа, адаптована до процесу закупівель B2B
Послідовність подій у процесі купівлі B2B часто невпорядкована та базується на досить хаотичній інформації.
Це не те, що класична візуалізація подорожі клієнта може припустити, що все відбувається поетапно, один за одним. Щоб бути в курсі того, що відбувається на шляху від зацікавленості пропозицією до покупки й далі, тобі знадобиться комплексна платформа Customer Experience (HD-CX).
Ось з чого він складається і для чого він використовується. Приклад рішення від SugarCRM.
Взаємодія з клієнтами високої чіткості
Щоб комплексно керувати сучасним процесом закупівель і продажів, тобі потрібен інструмент, який надає функції, корисні на кожному етапі відносин із клієнтом.
Але будь обережний! Замість однієї дуже складної системи я пропоную ІТ-платформу, що складається з кількох елементів. Це тому, що якщо щось добре для всього, воно зазвичай не годиться ні до чого. Краще мати три різні спеціалізовані програми, з’єднані на основі інтеграції. Тоді їх легше підтримувати, обслуговувати та розвивати. Не кажучи вже про зручність використання.
Платформа HD-CX, яку я маю на увазі, складається з трьох основних класів програмного забезпечення. Зараз я обговорю їх по черзі.
Автоматизація маркетингу
Перш за все, вам потрібна система Marketing Automation, щоб подбати про клієнта на етапі дослідження ринку.
Цей конкретний тип програми пропонує такі функції, як: масове надсилання повідомлень електронної пошти, розробка онлайн-маркетингових кампаній, відстеження активності на веб-сайті та навіть моніторинг соціальних мереж або оптимізація позиціонування. Ти можеш отримати все це та багато іншого завдяки додатку під назвою Sugar Market.
Завдяки цьому ти досягаєш своїх клієнтів і персоналізуєш маркетингове повідомлення, адресоване їм. Тобі набагато легше зрозуміти потреби клієнта та сили, які панують на ринку. Ти також покращуєш конверсію та збільшуєш потенціал подальших продажів. У той же час ти надаєш своїм співробітникам інтуїтивно зрозумілий робочий інструмент. Той, яким вони люблять користуватися.
Управління взаємовідносинами з клієнтами
Гаразд, роботу маркетолога зроблено. Ти переконав клієнта заповнити форму або зв’язатися з нами по телефону. Час починати ділові переговори. На цьому етапі потрібен зовсім інший інструмент.
У системі Customer Relationship Management ти зареєструєш всю необхідну інформацію про контактну особу, комітет, який приймає рішення, погоджені умови, цільовий і прогнозований дохід на певний період.
Sugar Sell — одне з найцікавіших CRM-рішень на ринку. Класична CRM, але озброєна потужним движком звітності, інструментом для побудови власної автоматизації, мобільним додатком і низкою покращень у категорії Business Intelligence – неодмінно сприятиме розвитку твого бізнесу.
Кажуть навіть, що це інструмент NO-TOUCH, тобто такий, до якого навіть не потрібно торкатися, щоб принести користь твоїй компанії. На практиці мова йде лише про автоматизацію, що працює у фоновому режимі.
У Sugar Sell одноразово заплановані робочі процеси (для цього існує спеціальний інструмент BPM) обробляють повторювані процеси, такі як затвердження пропозицій, призначення клієнтів для обслуговування, надання знижок клієнтам, що повертаються, надсилання електронних листів тощо.
Нові особисті рекорди створюються практично без зусиль. Після введення адреси електронної пошти система самостійно заповнює решта полів у вікні потенційних клієнтів, контактів або підрядників (завдяки спеціальному плагіну під назвою Hint).
Система також виділяється вдосконаленнями типу AI. Штучний інтелект під назвою Sugar Predict дозволяє передбачати та прогнозувати ефективність вашої компанії на основі постійного аналізу даних (внутрішніх і зовнішніх).
Customer Service
Успішна транзакція? Чудово! Але це не кінець твоєї роботи. Це тому, що це ще не кінець досвіду клієнта у твоїй компанії. Якщо ти хочеш, щоб покупка повторювалася, а задоволений покупець сприяв формуванню позитивного іміджу твого бренду – ти також повинен подбати про питання обслуговування клієнтів.
Sugar Serve використовуватиметься для розгляду скарг, запитів, пов’язаних із обробкою придбаних товарів або подробиць наданої послуги.
Система також відкрита для клієнта, який може шукати інформацію самостійно або, за запитом, отримати професійну підтримку одного з твоїх консультантів.
До речі, агенти, які працюють у вашій компанії, отримують інструмент, яким ти хочеш користуватися!
Весь управлінський персонал також буде задоволений, оскільки він отримує доступ до інформації про ефективність проведених заходів, а також попередній перегляд сповіщень, які надихають на подальші інновації пропозиції та компанії як такої.
Кінець
Усі три згадані вище системи доступні за планом передплати – у хмарі на Amazon Cloud Services. Тож, обираючи Sugar, ти отримуєш сучасний, відзначений нагородами інструмент, який уже обрали багато провідних брендів. Кращим і безпечнішим зараз не стає!
Також будуть прихильники Open Source і локального хостингу. Удосконалення, розроблені для Sugar Market Sell Serve, з часом також перейдуть у версії Professional і Enterprise.
Але я думаю, що я напишу про це окрему статтю … На всякий випадок, якщо тобі потрібно адаптувати код і розширити систему в дуже індивідуальному напрямку, замість того, щоб тягнутися до хмарного рішення.
А якщо ти вже зацікавився темою і хочеш більше дізнатися про платформу HD-CX, запрошую записатися на індивідуальну консультацію експерта eVolpe. Ти вирішуєш, яка дата тобі підходить, і ми зв’яжемося з тобою вчасно. Календар бронювання можна знайти нижче.
Зареєструйся на консультацію з експертами по впровадженню eVolpe
- Чому польським підприємцям подобаються IT On-Premise системи? - 24 Вересня 2024
- Переваги співпраці в Scrum. Розробка програмного забезпечення для гнучких організацій - 2 Березня 2024
- Чи є низький код і відсутність коду лише варіаціями на одну тему? - 13 Березня 2023