Робота з CRM з використанням передових практик

Maciej Jankiewicz

Вже маєш власну CRM систему? Пам’ятай, що це не обмежується збереженням контактів і відстеженням історії транзакцій. Варто знати хитрощі та особливості, які полегшать тобі продаж.

У сьогоднішній статті я обговорюю 3 хороші практики роботи з програмним забезпеченням для керування взаємовідносинами з клієнтами. Обов’язково використовуй їх.

#1 Створення контактів

Генерація потенційних клієнтів – це хаотичний процес. Ймовірно, ти загубив свою візитну картку або номер телефону в записнику. Тому, перш ніж почати здійснювати холодні дзвінки або масово розсилати листи, введи контакт в систему. Ти будеш впевнений, що він знаходиться в одному місці, до якого у тебе завжди є доступ, і ти його там не прогадаєш.

Якщо ти залучаєш потенційних клієнтів через соціальні мережі, варто подумати про інтеграцію з інструментом, який полегшить тобі роботу. Ця комбінація допоможе отримати нові контакти та легше зрозуміти поведінку потенційних клієнтів. Залучення клієнта з самого початку полегшить вам подальшу співпрацю.

pracuj z cem

Вводячи контакти в CRM-систему, варто розділити їх на сегменти. Клієнт отримує те, що хоче. Завдяки цьому є більше шансів, що вони виберуть саме твою компанію. Поєднайте свою CRM із програмним забезпеченням для автоматизації маркетингу, щоб сегментувати список потенційних клієнтів. Ти можеш робити це відповідно до різних фільтрів (наприклад, прибутковість, регіон, галузь), щоб вони мали щось спільне для персоналізації маркетингових повідомлень.

#2 Оцінка та сегментація потенційних клієнтів

У ідеальному світі ти одразу отримуєш ідеальних потенційних клієнтів, які швидко перетворюються на контакти. Щоб переконатися, що ти отримуєш правильних потенційних клієнтів, є кілька вправ, якими ви можете класифікувати їх.

Використовуй систему CRM для оцінки потенційних клієнтів. Створи формулу, яка оцінюватиме їх на основі такої інформації, як; джерело придбання, контактні дані або дані компанії. Твоя CRM має автоматично призначити відповідний рейтинг, який ти встановив на основі різних змінних.

Завдяки цьому ти швидше фільтруєш потенційних клієнтів і краще їх відбираєш. Легше спілкуватися з клієнтом, який, як ти знаєш, зацікавлений у вашій компанії і також отримав за це бали під час оцінювання. Використовуй дані, щоб покращити формування потенційних клієнтів. Використовуй всі можливості CRM-системи для заохочення підприємців до співпраці.

робота з crm. зображення людини, яка знаходить графіки

#3 Аналіз виграшних і програшних угод

Аналіз виграних або програних транзакцій є однією з найважливіших функцій CRM-системи. Вивчення подій, що відбулися під час курсу, може мати вирішальне значення для наступних зустрічей з клієнтами. Це найкраща практика CRM для покращення загального процесу продажів.

Переглядайте звіти та дії, щоб визначити, що було зроблено правильно чи неправильно під час розмов із клієнтами. Подивившись на власні кроки в ретроспективі, ти зможеш переконатися, що стандартні дії доцільні чи ні. Варто подумати, чи варто щось змінювати. Ти завжди можеш вдосконалити свої методи.

Якщо тобі не вдалося укласти угоду, досліди причини, чому вона не вийшла. Будьте конкретними та детальними у своєму описі. На основі цих даних ти можеш пізніше спокійно проаналізувати, що пішло не так. Можливо, клієнт вибрав конкурента, тому що він вважав ваш продукт занадто дорогим, або ваші навички ведення переговорів підвели.

Знання, чому угоду не вдалося закрити, стане в нагоді для інших угод у майбутньому.

Підсумування

Пам’ятай, що перш ніж застосовувати та вивчати всі ці практики, ти повинен бути добре знайомі з системами CRM. Вибір правильного програмного забезпечення, яке розвиватиметься разом із вашим бізнесом, є ключем до успіху.

І якщо у тебе вже є система, не витрачай потенціал, який є у тебе в «руках». Працюйте з CRM, оптимізуй етапи та заощаджуй час і гроші.

Зареєструйся на консультацію з експертами по впровадженню eVolpe

wybierz termin
Maciej Jankiewicz
Прокрутити вгору