Не так давно ми повідомляли про придбання додатка Mautic компанією Aqcuia. Через кілька тижнів ми поспішаємо повідомити ще одну революційну новину для ринку систем з відкритим кодом. Здається, 2019 рік є роком трансформації бізнесу для багатьох світових корпорацій. Цього разу ми говоримо про SugarCRM і Salesfusion. Читай далі та дізнайся, що це означає для власників вашого улюбленого інструменту CRM.
Чи знаєш ти, скільки даних ти обробляєш? Згідно зі статистикою, розробленою відомою компанією, що займається системами Business Intelligence, у 2020 році кожен із нас, хто живе на Землі, буде отримувати 1,7 МБ інформації в секунду. І це навіть не найбожевільніша новина, яку ми хочемо тобі зараз повідомити.
Вражаюче велика кількість компаній збирають, але не використовують потенціал інформації, якою вони володіють. Як зазначає Forrester Consulting, половина рішень у сфері маркетингу та продажів все ще приймається на основі чиєїсь здогадки, а не в результаті ретельного аналізу виявлених тенденцій. Водночас вісім із десяти клієнтів повідомляють, що хочуть, щоб компанії краще розуміли та задовольняли їхні потреби. Шість із десяти респондентів готові поділитися для цього додатковою інформацією про себе. У контексті всіх цих звітів співпраця двох виробників програмного забезпечення, керована аналітичними даними, ще більше приємна.
Slalesfusion є новатором маркетингових рішень. Хоча сам Sugar має кілька модулів, які обслуговують маркетологів, і ідеально інтегрується з такими платформами, як Mautic, підключення Salesfusion додатково підтримує його функціональність. SugarCRM Inc. вже 15 років прагне надати підприємцям комплексне уявлення про відносини з клієнтами. Якщо ти шукаєш новий, кращий спосіб і спосіб використання аналітичних даних у маркетинговій та торговій діяльності – це програмне забезпечення саме для тебе! І про те, чого можна очікувати.
Персоналізація клієнтського досвіду
Давай будемо чесними. Твої клієнти мають високі очікування та добре розбираються в пропозиції конкурентів. Як ми писали в одній із попередніх статей, зазвичай до постачальників звертаються лише тоді, коли закупівельний процес просунутий на 57 відсотків. Перш ніж зробити перший телефонний дзвінок або написати електронний лист, вони збирають інформацію в Інтернеті та формують думку щодо доступних варіантів. Тиск щодо забезпечення найкращого клієнтського досвіду ще ніколи не був таким високим. Ти повинен переконатися, що ти дійшов до клієнта з правильним повідомленням саме в той момент, коли йому потрібна свіжа порція інформації. Ти не ясновидець. Як дізнаєшся, чого очікує потенційний клієнт, якщо ти навіть не розмовляв з ним? SugarCRM Inc. знайшли для цього рішення.
Salesfusion дозволяє персоналізувати клієнтський досвід навіть на дуже ранньому етапі взаємодії з твоєю компанією. Інструмент дозволяє автоматизувати маркетингову діяльність відповідно до місця на карті подорожі клієнта в CRM. З іншого боку, ти також можеш архівувати дані про дії клієнта на веб-сайті та робити їх доступними для відома продавця. Здійснюючи дзвінок, він зможе звернутися до тем, які цікавлять дану особу. Співпраця програмного забезпечення MA і CRM приносить користь не тільки твоїй компанії, але й клієнту, який в кінцевому результаті залишається задоволеним якістю обслуговування.
Конкурентну перевагу
Sugar Software вже чотири роки є переможцем рейтингу найбільш рекомендованої CRM-системи. Його поточний бал Net Promoter Score становить 7,7. Salesfusion, у свою чергу, був оцінений у Magic Quadrant Gartner у категорії Lead Management. Тому обидва продукти широко визнані та оцінені найбільшими дослідницькими центрами. З такою зброєю ти також будеш виділятися серед конкурентів.
Цукор — спеціалізований інструмент управління продажами. Salesfusion охоплює сферу маркетингу. Поєднання обох інструментів створює потужну платформу для управління взаємовідносинами з клієнтами. Використовуй програмне забезпечення та створюй інтуїтивно зрозумілі маркетингові кампанії, звітуй про тенденції продажів, використовуй знання про клієнтів і таким чином керуй своїм бізнесом, зосереджуючись на процесі купівлі.
Яскраве майбутнє
Поєднання систем Sugar і Salesfusion — це не самоціль, а інший крок до створення комплексної платформи управління відносинами з клієнтами. SugarCRM протягом багатьох років зосереджувався в основному на сфері продажів. Проте він запропонував вузький пакет механізмів проведення маркетингової діяльності і допускається інтеграція із зовнішніми, , програмами автоматизації маркетингу. Розробники системи завжди прагнули до того Ти отримуєш 360-градусний огляд процесу купівлі та продажу. Як вони розвиваються очікування клієнтів, так розвивається підхід до бізнесу. Сьогодні виходить цукор очікування підприємців, які хочуть приймати стратегічні рішення в на основі точних аналітичних даних, зібраних на кожному етапі шляху клієнта.
Запитай нас про систему Sugar і скористайся комплексною платформою управління взаємовідносинами з клієнтами, доповненою механізмами автоматизації маркетингу. Консультація фахівця з впровадження можна організувати за допомогою календаря, що додається нижче. Запрошуємо!