Обслуговування в дистанційному режимі по eVolpe

Magdalena Ziębińska

Сьогодні я продовжую тему сервісів дистанційного режиму, які надає eVolpe під час карантину. Вже йшлося про попередній аналіз впровадження та фазу впровадження, а також про навчання користувачів. Хочеш знати, як може виглядати наша співпраця після запуску виробництва? Поспішаю з відповіддю.

Незважаючи на прогресуюче заморожування економіки, багато компаній все ще використовують модель Home Office. Деякі організації переконалися в такій формі співпраці на постійній основі. У EVolpe вже давно є гібридна модель. Через пандемію коронавірусу наші співробітники працювали з дому. На початку червня ми офіційно повернулися в офісну будівлю. Однак ти все ще можеш працювати віддалено в eVolpe «на вимогу». Члени нашої команди із задоволенням ним користуються. До речі, ми ще впроваджуємо програмне забезпечення для клієнтів, які віддають перевагу дистанційному режиму. Завдяки сучасним технологіям в цьому питанні немає практично нічого неможливого.

Сервіс IT-систем

Сьогодні, правда, мова мала йти лише про сервіс IT-систем…

Мушу визнати, що та, яка проводиться в епоху коронавірусу, мало чим відрізняється від нашої стандартної процедури. Як завжди, послуга базується на окремій SLA (Service Level Agreement). Ти сам вирішуєш, чи хочеш ти продовжувати співпрацю з нами. Якщо так, то погоджуємо умови таких відносин. Ти також можеш «взяти» систему і або використовувати її як є, або розвивати далі самостійно. Все, що ми виготовляємо на етапі реалізації, є вашою власністю і ти маєш повне право вільно розпоряджатися придбаним інструментом.

Чому вти все одно повинен підтримувати зв’язок з eVolpe? Ось 7 простих причин.

# 1 Як автори коду ми знаємо його найкраще

Система готова, але ти передбачеєш її розвиток у майбутньому? Тобі потрібна технічна підтримка чи консультація щодо доступних функцій? З ким би ти поговорив, крім компанії, яка постачає програмне забезпечення? Ми знаємо її навиворіт. Ми знаємо, що змінилося в кодексі. Під час аналізу перед запровадженням ми також дізналися твої конкретні бізнес-потреби. Ми зібрали повний Backlog ідей, повідомлених ключовими користувачами під час семінару. Тому перехід до фази обслуговування є природним кроком після завершення впровадження.

Тоді наша співпраця відбувається не в регулярних спринтах, а на основі додатків у програмі дизайну. Там ми оцінюємо витрати часу на необхідні роботи, а ти вирішуєш, чи вписується це в передбачуваний бюджет. Час і матеріал у чистому вигляді. До речі, таке спілкування може відбуватися абсолютно дистанційно.

# 2 Твоя організація змінюється. Система повинна «встигати»

Ведеш бізнес, щоб заробляти гроші. А коли заробляєш – розвиваєшся. Потреби, визначені під час аналізу перед запровадженням, могли застаріти ще кілька місяців тому.

Якщо ти наймаєш нових співробітників, все, що тобі потрібно зробити, це вибрати кілька нових ліцензій, чи не так? Це залежить! Також може статися так, що ти зіткнешся з проблемою розширення впровадженої системи новими функціями. Замість того, щоб писати черговий проект, краще взяти той, який уже реалізований. Це одна з головних переваг Open Source. Ми можемо відновити розробку програмного забезпечення в будь-який час і скористатися перевагами вже виконаної роботи. Завдяки відкритому вихідному коду тобі не доведеться починати з нуля. Сайт є найзручнішим способом виконання таких замовлень.

# 3 Зовнішні фактори змушують систему адаптуватися до нової ситуації

Події цього року нас багато чому навчили. В тому числі що на бізнес також впливають такі непередбачувані ситуації, як пандемія небезпечного вірусу. Я думаю, що ви не розглядали такий сценарій, коли завершували бюджети на 2020 рік і планували маркетингові та продажні заходи в грудні. Як виявилося, такі випадки також формують бізнес-процеси на підприємствах, а далі – і архітектуру використовуваної системи.

Є також менш драматичні зміни, які можуть вплинути на те, що тобі потрібно від ІТ-інструменту. У травні 2018 року набули чинності положення GDPR. Відтоді ми всі зобов’язані ретельно зберігати персональні дані та належним чином керувати згодами. Після його впровадження програмний сервіс є хорошим способом додати модуль, який розширить функціональні можливості за допомогою сфер, передбачених правовим актом. Співпрацюючи з eVolpe, ти маєш таку можливість!

# 4 Незважаючи на навчання, є сумніви щодо роботи з системою

Нещодавно я писав про навчання користувачів і чому не слід пропускати цей етап впровадження. Однак практика роботи з системою може викликати додаткові запитання. Сервісний договір регламентує умови подальших консультацій, пов’язаних з експлуатацією готового інструменту. В рамках сервісної підтримки eVolpe також надає цей тип послуг. В рамках сервісної підтримки eVolpe також надає цей тип послуг. Ми тут, щоб розвіяти будь-які сумніви. Є ймовірність, що коментаря в системі дизайну достатньо. Ти також можеш попросити нас про додаткові майстер-класи. Онлайн, якщо потрібно.

# 5 Тобі потрібна технічна підтримка

ІТ-системи – це складний інструмент, принаймні «зсередини». Як користувачу, тобі не потрібно знати, як вони працюють, щоб вимагати від них належного функціонування. У рамках веб-сайту ми надаємо тобі технічну та адміністративну підтримку впровадженої системи. Проблема з сервером чи інтеграцією? Все, що вам потрібно зробити, це подати заявку в системі дизайну. Не варто зазначати, що співпраця буде на 100% дистанційною і тобі не доведеться ні про що домовлятися з нами особисто. У договорі, який ми підписуємо, точно вказано, скільки часу може пройти з моменту сповіщення, щоб ми виправили повідомлену помилку або надали додаткову підтримку. Ми також повідомимо про це та змінимо статус сповіщення в системі.

# 6 У тебе нарешті є бюджет для розробки проекту

У разі впровадження ІТ-системи один із частих т.зв «Блокатори» мають обмежений бюджет. На щастя, за допомогою програмного забезпечення з відкритим кодом їх можна розробити в будь-який час. Маючи обмежені фінансові ресурси, я пропоную тобі мінімально життєздатний продукт. Більш детально концепція описана в статті «8 кроків до успішного запуску системи». Коротше кажучи, це швидке впровадження системи у формі, яка за низьких витрат забезпечує перші вимірні прибутки для твоєї організації. Решту можна «доробити», як тільки гроші «знайдуться».

До речі, варто додати, що гнучка методологія розробки програмного забезпечення ідеально підходить для такого типу проектів. Таким чином ти отримуєш реальне збільшення необхідного функціоналу кожні 2 тижні.

Повернутися на сайт. Коли фінансовий директор прийде до тебе з хорошою новиною про виділені кошти на інвестиції в IT – ми можемо відновити роботу в Sprints або виконувати замовлення на основі SLA (Service Level Agreement). Все залежить від рівня складності та трудомістких додаткових вимог.

# 7 Ти використовуєш систему з пропозиції eVolpe, але реалізовану іншою ІТ-компанією

В eVolpe ми також обслуговуємо системи, впроваджені іншою компанією.

Іноді шляхи ділових партнерів розходяться. На це може бути багато причин. Як експерти з програмного забезпечення з відкритим вихідним кодом і з багатим портфоліо ІТ-інструментів для бізнесу, ми можемо запропонувати допомогу в підтримці та / або розробці системи, наданої конкурентом. Крім того, що ми обслуговуємо додатки з пропозиції eVolpe (а їх аж 8!), ми також ведемо Software House. Можливості в основному безмежні. Крім того, що ми ремонтуємо або розробляємо системи, які вже працюють у тебе, ми також можемо делегувати групу розробників для роботи над проектом, який виконує третя сторона. Це суть послуги під назвою «Аутсорсинг команд розвитку». Форма співпраці залежить від індивідуальних потреб. Давай поговоримо.

Підсумування

У тебе обмежений бюджет і широке бачення системи для створення? Шукаєш організацію, яка візьметься за впровадження Minimum Viable Product і розширить його у зручний час? Тобі потрібен інструментальний сервіс, реалізований третьою стороною? У співпраці з eVolpe можливі всі сценарії.

Обслуговування ІТ-систем є одним із стовпів нашої пропозиції. Я дуже добре усвідомлюю важливість підтримки після розробки. Навіть після т. зв ми залишаємось у вашому розпорядженні. Наші фахівці нададуть підтримку у разі виникнення технічних або адміністративних проблем. Допоможемо з налаштуванням доступу для нового співробітника. Ми надамо консультації при виникненні труднощів з обробкою нерозпізнаної ділянки системи. Обсяг таких послуг залежить від індивідуальних потреб і домовленостей SLA. Все буде зроблено 100% дистанційно (якщо у тебе є така потреба). У більшості випадків особисті зустрічі все одно не потрібні. Дизайн системи дуже добре підходить для спілкування на етапі обслуговування. Ми також можемо домовитися під час відеоконференції, звичайного телефонного дзвінка чи електронної пошти. Зведення висновків про всяк випадок все одно піде в систему. Таким чином ми збережемо прозорість і зрозумілість спілкування та найвищу якість послуг.

Маєi запитання щодо сервісу ІТ-системи?

Залиш повідомлення.

Magdalena Ziębińska
Прокрутити вгору