SugarCRM #10yearchallenge

Дух нещодавно популярного виклику #10yearchallenge досягнення eVolpe. Ми вирішили поглянути, як змінилася одна з найкращих CRM-систем на ринку – Sugar – за останні 10 років.

Видання спільноти проти Commercial Open Source

Дивлячись на зміни, які відбулися в цукровій системі, слід спочатку пояснити міф про те, що Sugar безкоштовний і все ще існує на польському ринку. Так, це було 10 років тому. Sugar завоював свої позиції в основному завдяки тому, що це було найбільш функціонально розроблене програмне забезпечення CRM без ліцензійних платежів. Однак плани виробника системи були однозначно амбітніші. У 2012 році керівництво SugarCRM Inc. поставило собі за мету створити програмне забезпечення, яке найбільше сподобається продавцям серед усіх доступних на ринку систем (включаючи такі лідери, як Salesforce або Microsoft Dynamics). Для цього компанія вирішила зосередитися на розробці комерційних видань і при цьому припинити розповсюдження безкоштовного видання Community. Ця стратегія почала працювати остаточно в 2013 році, і з тих пір впроваджувати Sugar CE стало невигідно через плани щодо її найближчого припинення.

sugarcrm #10yearschallenge

Рішення про повну комерціалізацію системи не змінилося однак підхід виробника до надання клієнтам повного доступу до коду джерело. В результаті на ринку CRM-систем з’явився продукт унікальний, який у 2019 році:

  • є прямим конкурентом таких брендів, як Salesforce, Microsoft Dynamics 365, SAP або Oracle;
  • перевершує вищезгадані системи за показником Net Promoter Score протягом 4 років;
  • єдина, яка надає клієнтам вихідний код, що робить її найбільш гнучкою системою CRM корпоративного класу.

Інтерфейс і навігація

Очевидно, що Sugar змінився до невпізнання в цій категорії, так само, як змінилися тенденції в графіці та дизайні за останні 10 років. Сьогодні ми б сказали, що Sugar у 2009 році був просто потворним і неінтуїтивним. Однак на той момент вона нічим не відрізнялася від таких систем, як Salesforce або MS Dynamics. Вони також були потворними та складними у використанні, якщо оцінювати їх у порівнянні з сучасними тенденціями. Сьогодні порівняння цих трьох систем з точки зору зовнішнього вигляду та навігації не дає чіткого рішення, яке програмне забезпечення є найкращим. Однак диявол криється в деталях. Сильні сторони UX і навігації Sugar у цьому випадку:

  • можливість повністю підлаштувати зовнішній вигляд системи під візуальну ідентичність компанії;
  • повна узгодженість зовнішнього вигляду та навігації настільної та мобільної версій.
sugarcrm #10yearschallenge

User Experience

Попередній пункт стосувався погляду на Sugar з широкої перспективи. Але ще важливіше відчуття, яке відчуває кожен окремий користувач. У 2009 році Цукор не виділявся серед конкурентів у цій сфері. Його розробники зосередилися на тому, що було важливим у той час, тобто на можливості управління продажами на кожному етапі. Рішення про комерціалізацію системи означало, що виробник отримав набагато більшу грошову ін’єкцію від своїх клієнтів з усього світу, які він витрачав переважно на подальший розвиток продукту. Шлях розвитку був намічений у згаданому вище баченні CRM-системи, яка полюбилася продавцям. Так і сталося. Сьогодні, у 2019 році, Sugar є найбільш гнучкою системою CRM навіть з точки зору одного користувача. Це дозволяє повністю налаштувати зовнішній вигляд програми відповідно до вподобань продавця. Багатомісні настроювані інформаційні панелі (інформаційні панелі та дашлети) дають змогу кожному продавцю вибрати дані, які будуть представлені йому в певному місці, час і форму (наприклад, табличну чи графічну). Саме такі технологічні нюанси роблять систему Sugar сильною.

sugarcrm 10yearschallenge

Звітність

У 2009 році звітність та аналіз даних були досить розвиненими для тих часів. Система звітності дозволяла аналізувати процес продажів або рекламних кампаній. Також був досить широкий спектр діаграм, що відображають різні етапи продажів. Однак сьогодні ми вже знаємо, що те, що було доступно в 2009 році, було лише передчуттям можливостей звітності та аналізу даних, які пропонувала Sugar у 2019 році. Додаючи партнерські доповнення, ми отримуємо потужний інструмент Business Intelligence.

sugarcrm 10yearschallenge

Бізнес процеси

Те, чого не існувало в 2009 році, і що сьогодні можна вважати великою перевагою системи Sugar на ринку, це її підхід до управління бізнес-процесами. Модуль Advanced Workflow, представлений під час розробки комерційних версій, дозволяє ідеально відображати бізнес-процеси за допомогою нотації BPMN. Але яким би було графічне представлення процесів, якби під ним не було величезної можливості їх автоматизувати? Його застосування стало одним із головних факторів, завдяки якому, наприклад, у відомій південноамериканській компанії Unifin процес продажів скоротився на 60%, а загальний річний дохід компанії зріс на 300%.

мобільний додаток

Останній пункт, який ми хочемо охопити в нашому огляді SugarCRM #10yearchallenge, це мобільний додаток. У 2009 році це була дуже проста форма перенесення CRM на мобільний пристрій. У 2019 році продавець може буквально вибирати, використовувати настільну або мобільну версію, не втрачаючи функціональних можливостей. SugarCRM Mobile наразі є одним із найрозвиненіших мобільних додатків для CRM-систем на ринку, який також дозволяє дуже глибоко налаштовувати.

sugarcrm #10yearschallenge

Потрібна консультація щодо впровадження системи Sugar? Запишіться на індивідуальну консультацію за календарем бронювання, який додається нижче. Наш експерт задзвонить у зручний для тебе час.

Зареєструйся на консультацію з експертами по впровадженню eVolpe

wybierz termin
Прокрутити вгору