- Open Source CRM – чому це працює на польському ринку? - 11 Вересня 2024
- Low-code/no-code. Це майбутнє програмного забезпечення для бізнесу? - 3 Серпня 2024
- CRM система для громадських організацій – на що звернути увагу? - 27 Липня 2024
Чи йдеш в ногу з бізнес-інноваціями?
Час від часу ми спостерігаємо інновації, які підривно впливають на те, що є обов’язковим у бізнесі. Ти ще пам’ятаєш часи, коли рахунки-фактури потрібно було підписувати, копіювати та зберігати в папках чи швидкозшивачках? Все змінилося, коли стали популярними системи електронного документообігу. Не так давно ми користувалися лише паперовими копіями документів і нікому в голову не приходило, що може бути інакше. Сьогодні ми вже не можемо уявити повернення до часів, коли не було програмного забезпечення ECM / DMS.
Аналогічно, управління взаємовідносинами з клієнтами. Якщо ти ще не користушся системою такого типу – ти застряг глибоко в минулому. Після 2020 року навіть звичайної CRM недостатньо. Ласкаво просимо в еру штучного інтелекту! Ти слідкуєш?
Підривний вплив сучасних CRM систем на організацію
CRM-системи передають дані про клієнтів і продажі у віртуальну реальність. Однак чи достатньо заміни всюдисущих електронних таблиць і паперових календарів, щоб назвати рішення «підривним»?
Точно ні. Якщо для тебе це єдина мета системи – ти не використовуєш її повний потенціал.
Досвід клієнта – запорука успіху в бізнесі
Ключем до успіху в бізнесі є сила створеного клієнтського досвіду. У багатьох галузях сьогодні висока конкуренція. Таким чином, міцні стосунки між торговим представником і клієнтом, у тому числі сильний позитивний досвід роботи з компанією, означають, що вартість глобальних продажів у компанії може зрости на кілька сотень відсотків. Так було, наприклад, у випадку з Unifin, де впровадження CRM-системи та зміна стратегії Customer Experience призвело до збільшення доходів на 300%.
Чим характеризується сучасна CRM система?
Зберігання даних клієнтів в одному місці є ключовою особливістю будь-якої CRM-системи. Система повинна бути розроблена таким чином, щоб забезпечити 360 ° огляд ділових відносин. Завдяки цьому трейдер може миттєво згадати всю актуальну інформацію з зустрічей, телефонних дзвінків, електронних листів тощо. Це лише основні канали зв’язку, які використовуються в процесі купівлі та продажу. Сучасне CRM-рішення також має бути інтегровано з інструментом автоматизації маркетингу, соціальними мережами та керуванням контентом веб-сайту. Так само, коли йдеться про знання, накопичені в інструменті обслуговування клієнтів. Сучасна CRM — це просто еквівалентний компонент комплексної платформи Customer Experience.
Функції CRM, яких варто очікувати від сучасного рішення
Як ІТ-інструмент, система CRM повинна бути розроблена відповідно до філософії, яка ставить інтереси клієнта в центр. Абсолютно необхідно відійти від використання програмного забезпечення, єдина мета якого — контролювати відділ продажів і звітувати про продажі начальству. Однак варто зосередитися на системах CRM, які допомагають будувати міцні позитивні відносини з клієнтами.
Автоматизація процесів, що відбуваються в системі
Важливим елементом є постійне вдосконалення процесів продажів і обслуговування клієнтів, щоб, як наслідок, працювати над покращенням клієнтського досвіду. Для цього стане в нагоді функція автоматизації самоналаштування в системі. Користувачі сучасного програмного забезпечення отримують для цього зручний інструмент BPM. Візуалізація т. зв робочі процеси дозволяють зрозуміти, що відбувається в процесі і які умови повинні бути виконані для того, щоб відбулася конкретна подія. Наприклад, затвердження заявки на знижку.
Карта шляху клієнта
Ще однією важливою функцією «підривних» CRM-систем є представлення карти подорожі клієнта. Це допомагає продавцям гарантувати, що клієнт отримує необхідну інформацію. Він також нагадує про необхідні завдання або контакти з певного питання. Як наслідок, ти спостерігаєш скорочення циклу покупки та підвищення задоволеності послугою.
Гнучкість програмного забезпечення
Система CRM також повинна бути максимально гнучкою. Використовуючи інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, програмне забезпечення повинно забезпечувати можливість 100% відображення існуючого процесу продажів. І це без необхідності йти на компроміс або погоджуватися на процес продажу, розроблений заздалегідь розробниками системи. Цей процес має бути можливим змінювати та оптимізувати з часом разом із ростом та розвитком компанії. Завдяки цьому ти уникнеш ситуацій, коли у зв’язку зі зміною стратегії діяльності компанії необхідно змінити програмне забезпечення.
мобільний додаток
Розроблений процес продажу також має бути можливим для реалізації в повністю доповнювальній мобільній версії. Завдяки додатку трейдери можуть працювати з будь-якого місця, навіть не маючи доступу до Інтернету.
У мобільному додатку сучасної CRM-системи можна використовувати всі функції, які колись були призначені лише для робочого столу. Особливо корисною опцією є автоматичний пошук знань клієнтів в Інтернеті та доповнення створених записів механізмом Relationship Intelligence. Це полегшує створення багатого профілю клієнта, якщо інформація про нього вже циркулює в Інтернеті. Тобі потрібно лише прочитати те, що було знайдено онлайн в системі CRM. Більше не потрібно заповнювати поля одну за одною вручну. Створення нового файлу клієнта в «підривній» CRM займає до кількох секунд!
Штучний інтелект в системах CRM
У контексті підривності сучасних CRM-систем неможливо обійти увагою тему штучного інтелекту. На даний момент це найдосконаліша форма автоматизації процесу продажів і закупівель. Механізми цього типу дозволяють перетворювати знання, накопичені в системах, в механізм прогнозування. Використовуючи штучний інтелект, ти можеш робити точні прогнози тенденцій і коригувати бізнес-рішення відповідно до того, що «говорять» дані.
Підривний характер CRM-системи та процес впровадження
CRM-система (скільки б функцій вона не пропонувала) матиме підривний вплив на вашу компанію лише в тому випадку, якщо її правильно впровадити. Ти відчуєш ефект інновацій, лише якщо придбаєш інструмент, який відповідає твоїм індивідуальним потребам. Для цього тобі потрібна підтримка досвідченої компанії з впровадження програмного забезпечення. З радістю допоможу тобі у виборі та аналізі конкретних вимог. Найкраще відразу скористатися доданим нижче календарем і записатися на зручну для тебе зустріч. Пам’ятай, що конкуренція не спить. Інновації в ІТ не припиняються. Настав час не відставати від цього.
Зареєструйся на консультацію з експертами по впровадженню eVolpe
- Open Source CRM – чому це працює на польському ринку? - 11 Вересня 2024
- Low-code/no-code. Це майбутнє програмного забезпечення для бізнесу? - 3 Серпня 2024
- CRM система для громадських організацій – на що звернути увагу? - 27 Липня 2024