- Open Source CRM – чому це працює на польському ринку? - 11 Вересня 2024
- 12 цитат про бізнес, які варто запам’ятати - 2 Березня 2024
- Автоматизація продажів проти автоматизації маркетингу: відмінності та подібності, про які варто знати - 21 Березня 2023
Немає сумніву, що клієнтський досвід є одним із найважливіших аспектів відносин із клієнтами. Дослідження показують, що 45,9% бізнесменів-професіоналів вважають клієнтський досвід своїм головним пріоритетом протягом наступних п’яти років. Порівняно з іншими, які зосередилися на 33,6% продукту та 20,5% на ціні. Недаремно CX займає таке важливе місце в діловій хватці, оскільки є вирішальним чинником у зниженні відтоку клієнтів і збільшенні доходів.
Які найкращі системи допоможуть тобі створити найкращу взаємодію з клієнтами?
Custоmer Experience
Напевно, ти не раз чув цю фразу . Під час презентації системи чи під час розмови з відділом маркетингу чи продажів. Що взагалі таке CX і як до нього підійти?
Якщо ти дотримуєшся нашого глосарію, це бізнес-підхід, який передбачає турботу про клієнтський досвід у контакті з організацією на кожному етапі розвитку взаємних відносин.
Популярний CX – це просто досвід клієнта, починаючи від ознайомлення з продуктом або послугою до покупки та закінчуючи обслуговуванням після продажу. Якщо говорити, який етап найважливіший, то вказав би останній. Дуже корисно відчувати, що клієнт не залишився наодинці з продуктом після покупки продукту.
І як виміряти задоволеність клієнтів після впровадження філософії CX у нашій компанії? Sławek вже писав про це, можеш глянути, прочитавши цей текст.
Ключ до успіху
Контакт клієнта з вашою компанією не закінчується після завершення транзакції. Потім настає етап обслуговування клієнтів. Занадто довге очікування розгляду заявки або відсутність однозначної відповіді може сприяти несприятливій оцінці твого бізнесу. І з вуст в уста часто можна визначити різницю між успіхом і невдачею.
Завдяки таким системам, як Sugar Serve, клієнт може самостійно шукати інформацію або, за запитом, отримати професійну підтримку одного з ваших консультантів. Крім того, співробітники отримують інструмент, який вони хочуть використовувати. У той же час ти дбаєш про гарний досвід клієнтів і співробітників. Стреляєш двох зайців одним пострілом.
Ти можеш мати доступ до Sugar Serve у системі передплати Amazon Cloud Services. Вибираючи рішення Sugara, ви отримуєте сучасний, відзначений нагородами інструмент, який використовують багато відомих і шанованих брендів.
Легкий контакт
SugarCRM – не єдина система, яка забезпечує CX на найвищому рівні. Система Zendesk — це програмне забезпечення для управління продажами та обслуговування клієнтів. Його легко реалізувати і підготувати до роботи.
Підтримка Zendesk збирає та обробляє звіти клієнтів, що надходять з різних каналів (електронна пошта, чат, гаряча лінія, соціальні мережі). Має систему моніторингу та визначення пріоритетів повідомлень. Він обслуговує зовнішніх клієнтів і внутрішні питання. Автоматизує повторювані дії співробітників служби підтримки. Він перевіряє задоволеність послугами.
Завдяки такій розширеній підтримці клієнтів клієнт одразу відчує турботу. Це впливає на позитивний прийом компанії.
Додатки без коду
І останнє, але не менш важливе. Нова програма в портфоліо eVolpe. Creatio, система з низьким кодом / без коду. Різне розуміння системи, цікаві рішення та свобода в руках клієнта.core / стор Ось так коротко можна описати програмне забезпечення.
Досвід клієнта в цій системі є дуже цікавою пригодою. Оскільки зазначену програму підрядник створює сам, то від нього багато залежить. Використовуючи готові віджети та дашборди, ви легко створите систему, яка буде влаштовувати вас і ваших клієнтів. У цьому випадку ви будуєте клієнтський досвід роботи з системою, тому що тільки від тебе залежить, яким буде клієнт.
Усе з Studio Creatio, де ти можете легко створити нову програму чи систему. Все за вашим дизайном та ідеєю, без необхідності інтеграції в код.
Підсумування
Система, яку ти використовуєш, може мати велике значення для вашого клієнтського досвіду. Зверни увагу на те, що саме потрібно вашій компанії, а також на те, які вимоги висувають клієнти.
Яке рішення вибрати? Що найкраще? Звертайся до наших спеціалістів, вони обов’язково дадуть відповідь на всі ваші запитання.
Зареєструйся на консультацію з експертами по впровадженню eVolpe
- Open Source CRM – чому це працює на польському ринку? - 11 Вересня 2024
- 12 цитат про бізнес, які варто запам’ятати - 2 Березня 2024
- Автоматизація продажів проти автоматизації маркетингу: відмінності та подібності, про які варто знати - 21 Березня 2023