Вам цікаво, як збільшити продажі? Виробник програмного забезпечення світового рівня – SugarCRM пропонує реалізувати 3 правила, які прискорюють досягнення навіть найамбітніших цілей.
Навесні вийшов ще один версія програми. Sugar 9 пропонує користувачеві багато цікавих функцій. Вони точно вписуються в 3 сфери сучасного бізнесу. Дотримуватися цих правил та стимулюй продажі за допомогою далекоглядного програмного забезпечення CRM.
Правило №1: Співпрацюй
Співпраця людей з різних підрозділів є одним з найважливіших трендів на сучасних підприємствах. Перш за все, необхідна тісна співпраця між відділом продажів і маркетингом. Ти можеш досягти цього за допомогою шляхом прийняття соціальних правил CRM. Останні Sugar є саме такою системою. Виробник фокусується на розробці функцій, які полегшують взаємодію між членами команди. Це, наприклад, журнал коментарів або спільна поштова скринька.
Журнал коментарів є одним із основних механізмів соціального програмного забезпечення CRM. Він полягає в можливості додавати короткі текстові примітки безпосередньо в записі, на який вони посилаються. Користувачеві системи надається можливість використовувати звички, набуті в соціальних мережах. Sugar 9 відкриває абсолютно нову главу в взаємодії з бізнес-додатками. Дозволяє використовувати смайли. А вищезазначений журнал коментарів черпає пряму інформацію з культури LinkedIn, Facebook і Twitter. Відтепер вам більше не потрібно створювати окремий запис примітки лише для створення контексту незавершеної можливості. Обговорення може відбуватися у відповідному записі, а автор і дата залишеного відступу видимі всім особам, уповноваженим на його перегляд.
![sugar 9 журнал коментарів](https://evolpe.pl/wp-content/uploads/2019/04/CommentLogShowMore-1024x542.jpg)
Ще однією особливістю останньої версії системи є т. зв група вихідної електронної пошти. Таким чином Sugar 9 забезпечує узгодженість повідомлення, адресованого клієнту. Навіть якщо в процесі задіяно кілька людей з різних підрозділів! Використовуючи одну адресу електронної пошти, ви збережете враження комплексного обслуговування на кожному етапі побудови відносин з клієнтом. Важливо, що всі бажаючі мають необмежений огляд поточної розмови. Спираючись на історичні знахідки, ви можете адаптувати підготовлене повідомлення до контексту.
![](https://evolpe.pl/wp-content/uploads/2019/04/MailAccounts-selectoutbound-1024x191.png)
За допомогою такого обширного інструменту набагато легше координувати зусилля всієї організації. Ми вже цитували дослідження Gartner у цьому блозі, яке показує, що клієнт зв’язується з постачальником продукту чи послуги на 57% етапі процесу покупки. Це одна з найважливіших причин, чому сучасні продажі, особливо в моделі B2B, вимагають тісної взаємодії всіх відділів компанії. Це єдиний спосіб забезпечити найкращий досвід клієнтів на кожному етапі шляху клієнта.
Правило №2: Вимірюй KPI і роби висновки
Щоб знати, чи приносять зусилля команди, а особливо продавців, очікувані результати, потрібно відстежувати не лише банківський рахунок компанії. Директор з продажу повинен коефіцієнт конверсії потенційного клієнта в можливість, коефіцієнт виграшу теми, монетизація можливостей продажів або т.зв. Довічна вартість клієнта.
Вивчення всіх цих тенденцій може здатися непосильним. Особливо, коли ти як директор з продажу керуєш не лише командою, а й ведеш власні теми. На допомогу приходять рішення класу Business Intelligence. Іноді достатньо скрупульозно заповнити правильні дані та базувати всі бізнес-рішення на добре продуманих звітах. Розміщення їх на інтерактивних дашлетах на головній інформаційній панелі дає змогу аналізувати KPI в реальному часі. Якщо перегляду звіту в системі вам недостатньо, Sugar 9 також дозволяє зручно експортувати дані у файл CSV.
Окрім інтерактивних розширених звітів, Sugar 9 також може відображати т.зв Quickpicks Dashlet. Ця функція стане в нагоді, наприклад, при створенні стандартної пропозиції. Dashlet пропонує найбільш часто вибираються товари та дозволяє користувачеві легко прикріпити їх до підготовленого документа. Каталог товарів тепер доступний і з мобільного додатку, що значно прискорює роботу трейдерів у дорозі.
Правило №3: Оптимізуй процеси
Висновки, зроблені на основі спостереження за ключовими показниками ефективності, природно повинні призвести до оптимізації процесів в організації. Система CRM розроблена таким чином, щоб найкраще відповідати індивідуальним потребам твоєї організації. Можливість гнучкої модифікації процесів є одним із найважливіших питань, які слід брати до уваги при виборі системи.
Найбільшою зміною, яку привніс Sugar 9, є оновлений модуль Advanced Workflows, який тепер працює під зміненою назвою: SugarBPM™. Використовуючи цю область, ти можеш створювати власні унікальні процеси, які підтримуватимуться системою та не потребуватимуть додаткової праці розробників. Однією з найбільш цікавих опцій є можливість перезапуску подій на основі зміненого поля. Це стосується, наприклад, оновлених контрактів, повторна активація яких має відновити, наприклад, надання послуг або податкові процедури.
![](https://evolpe.pl/wp-content/uploads/2019/04/BPM-EnhancedOperatorsfor22Listen22Events.png)
Іншим корисним механізмом SugarBPM™ є функція тегування, яка забезпечує кращу організацію, швидку навігацію та підтримку бізнес-процесів. Кришки механізму визначення процесів, бізнес-правила та шаблони електронних листів. Ти можете шукати всі перелічені області за тегами, наприклад, встановивши відповідні фільтри у списку.
![](https://evolpe.pl/wp-content/uploads/2019/04/BPMTags-1024x512.png)
Продуктивність програми Sugar 9
![](https://evolpe.pl/wp-content/uploads/2019/04/700-proc-normy.png)
Динамізм продажів – це командна робота, а система CRM має бути інструментом, який цьому сприяє. З цієї причини проблема продуктивності програми не позбавлена значення. Як перевірили експерти SugarCRM, він значно покращився. За їхніми підрахунками, динаміка перегляду списків зросла на цілих 700%!Працюючи в Sugar 9 (на тому ж апаратному забезпеченні, що й раніше), можна обробляти до 70% більше даних.