3 принципи динаміки продажів

Вам цікаво, як збільшити продажі? Виробник програмного забезпечення світового рівня – SugarCRM пропонує реалізувати 3 правила, які прискорюють досягнення навіть найамбітніших цілей.

Навесні вийшов ще один версія програми. Sugar 9 пропонує користувачеві багато цікавих функцій. Вони точно вписуються в 3 сфери сучасного бізнесу. Дотримуватися цих правил та стимулюй продажі за допомогою далекоглядного програмного забезпечення CRM.

Правило №1: Співпрацюй

Співпраця людей з різних підрозділів є одним з найважливіших трендів на сучасних підприємствах. Перш за все, необхідна тісна співпраця між відділом продажів і маркетингом. Ти можеш досягти цього за допомогою шляхом прийняття соціальних правил CRM. Останні Sugar є саме такою системою. Виробник фокусується на розробці функцій, які полегшують взаємодію між членами команди. Це, наприклад, журнал коментарів або спільна поштова скринька.

Журнал коментарів є одним із основних механізмів соціального програмного забезпечення CRM. Він полягає в можливості додавати короткі текстові примітки безпосередньо в записі, на який вони посилаються. Користувачеві системи надається можливість використовувати звички, набуті в соціальних мережах. Sugar 9 відкриває абсолютно нову главу в взаємодії з бізнес-додатками. Дозволяє використовувати смайли. А вищезазначений журнал коментарів черпає пряму інформацію з культури LinkedIn, Facebook і Twitter. Відтепер вам більше не потрібно створювати окремий запис примітки лише для створення контексту незавершеної можливості. Обговорення може відбуватися у відповідному записі, а автор і дата залишеного відступу видимі всім особам, уповноваженим на його перегляд.

sugar 9 журнал коментарів

Ще однією особливістю останньої версії системи є т. зв група вихідної електронної пошти. Таким чином Sugar 9 забезпечує узгодженість повідомлення, адресованого клієнту. Навіть якщо в процесі задіяно кілька людей з різних підрозділів! Використовуючи одну адресу електронної пошти, ви збережете враження комплексного обслуговування на кожному етапі побудови відносин з клієнтом. Важливо, що всі бажаючі мають необмежений огляд поточної розмови. Спираючись на історичні знахідки, ви можете адаптувати підготовлене повідомлення до контексту.

За допомогою такого обширного інструменту набагато легше координувати зусилля всієї організації. Ми вже цитували дослідження Gartner у цьому блозі, яке показує, що клієнт зв’язується з постачальником продукту чи послуги на 57% етапі процесу покупки. Це одна з найважливіших причин, чому сучасні продажі, особливо в моделі B2B, вимагають тісної взаємодії всіх відділів компанії. Це єдиний спосіб забезпечити найкращий досвід клієнтів на кожному етапі шляху клієнта.

Правило №2: Вимірюй KPI і роби висновки

Щоб знати, чи приносять зусилля команди, а особливо продавців, очікувані результати, потрібно відстежувати не лише банківський рахунок компанії. Директор з продажу повинен коефіцієнт конверсії потенційного клієнта в можливість, коефіцієнт виграшу теми, монетизація можливостей продажів або т.зв. Довічна вартість клієнта.

Вивчення всіх цих тенденцій може здатися непосильним. Особливо, коли ти як директор з продажу керуєш не лише командою, а й ведеш власні теми. На допомогу приходять рішення класу Business Intelligence. Іноді достатньо скрупульозно заповнити правильні дані та базувати всі бізнес-рішення на добре продуманих звітах. Розміщення їх на інтерактивних дашлетах на головній інформаційній панелі дає змогу аналізувати KPI в реальному часі. Якщо перегляду звіту в системі вам недостатньо, Sugar 9 також дозволяє зручно експортувати дані у файл CSV.

Окрім інтерактивних розширених звітів, Sugar 9 також може відображати т.зв Quickpicks Dashlet. Ця функція стане в нагоді, наприклад, при створенні стандартної пропозиції. Dashlet пропонує найбільш часто вибираються товари та дозволяє користувачеві легко прикріпити їх до підготовленого документа. Каталог товарів тепер доступний і з мобільного додатку, що значно прискорює роботу трейдерів у дорозі.

Правило №3: Оптимізуй процеси

Висновки, зроблені на основі спостереження за ключовими показниками ефективності, природно повинні призвести до оптимізації процесів в організації. Система CRM розроблена таким чином, щоб найкраще відповідати індивідуальним потребам твоєї організації. Можливість гнучкої модифікації процесів є одним із найважливіших питань, які слід брати до уваги при виборі системи.

Найбільшою зміною, яку привніс Sugar 9, є оновлений модуль Advanced Workflows, який тепер працює під зміненою назвою: SugarBPM™. Використовуючи цю область, ти можеш створювати власні унікальні процеси, які підтримуватимуться системою та не потребуватимуть додаткової праці розробників. Однією з найбільш цікавих опцій є можливість перезапуску подій на основі зміненого поля. Це стосується, наприклад, оновлених контрактів, повторна активація яких має відновити, наприклад, надання послуг або податкові процедури.

Іншим корисним механізмом SugarBPM™ є функція тегування, яка забезпечує кращу організацію, швидку навігацію та підтримку бізнес-процесів. Кришки механізму визначення процесів, бізнес-правила та шаблони електронних листів. Ти можете шукати всі перелічені області за тегами, наприклад, встановивши відповідні фільтри у списку.

Продуктивність програми Sugar 9

Динамізм продажів – це командна робота, а система CRM має бути інструментом, який цьому сприяє. З цієї причини проблема продуктивності програми не позбавлена ​​значення. Як перевірили експерти SugarCRM, він значно покращився. За їхніми підрахунками, динаміка перегляду списків зросла на цілих 700%!Працюючи в Sugar 9 (на тому ж апаратному забезпеченні, що й раніше), можна обробляти до 70% більше даних.

Зареєструйся на консультацію з експертами по впровадженню eVolpe

wybierz termin
Прокрутити вгору