CRM аналітика – як підтримувати високу якість даних у CRM системі?

Sławomir Wnuk

Доповнення системи CRM. Нудьга. Трейдери не люблять цього робити. І ти кажеш їм, що треба.

Для чого? Мабуть, мені краще спілкуватися з клієнтами, а не сидіти та стукати по клавіатурі?

Як часто чуєш такий аргумент? При нагоді кожного цільового контролю чи частіше?

Не раз задавався питанням, звідки таке ставлення. Я чую про це від своїх клієнтів. Я подумав, що було б добре підняти цю тему на форумі.

Чому поповнення CRM-системи є таке важливе?

Програмне забезпечення CRM – це твій шанс підняти свій бізнес у ці важкі часи. Однак тобі буде важко використовувати його, якщо у твоїй базі даних є багато прогалин. Але спокійно. Навіть найбільш неохочих користувачів можна переконати систематично працювати з системою. Треба лише вміло це обґрунтувати.

Звичайно, можна використовувати аргумент сили. «Правління так вирішило».

Я не обговорюю такі зголошення. Інакше наслідки можуть бути тяжкими.

Припустімо, що ти хочеш порозумітися, підійти до своїх співробітників з емпатією, дати їм інструмент, який допоможе їм досягти своїх цілей. У цьому випадку спирайся на такі основи:

  • допомога в досягненні цілей
  • основа для позитивного клієнтського досвіду
  • підтримка в розробці стратегії продажів
  • прискорення оперативної діяльності
  • ефективне управління часом і ресурсами.

Поспішаю пояснити, про що вони.

1. Допомога в досягненні цілей

Співробітники, які не бажають використовувати систему CRM, повинні знати, що цей інструмент призначений не для спостереження, а для покращення зусиль.

Найкраще показати їм на власному прикладі, як систематично введена інформація допомагає керувати відкритими можливостями продажу. І успішно їх закрити.

У системі CRM твою ефективність чітко видно. Завидна ситуація, особливо якщо винагорода членів команди залежить від досягнення мети та отриманої маржі.

2. Основа позитивного клієнтського досвіду

Звідки такий успіх? Простіше кажучи: від позитивного клієнтського досвіду. Клієнт, з котрим ти спілкуєшся індивідуально, із задоволенням купує у тебе. Задоволеність послугою штовхає його до рішення про покупку. Що, звичайно, означає реальний прибуток.

Для створення такої ситуації в певному масштабі вже потрібна система CRM. Відповідні записи, пов’язані з правильними примітками – допоможуть тобі скласти індивідуальну пропозицію. Професійне програмне забезпечення дозволяє «перемикатися» між темами. Збоку виглядає так, ніби всі ці деталі у тебе в голові,і ти все пам’ятаєш. Насправді ти міцно спиш, і все, що тобі потрібно, щоб освіжити пам’ять, це кілька клацань мишкою.

3. Ефективна стратегія продажів

Після деякого часу ретельного доповнення CRM-системи в модулі звітів починають проглядатися тенденції для бізнесу, якими ти керуєш.

Коли база у тебе буде якісною, буде легше планувати подальші дії. Скажи про це знеохоченим співробітникам, коли знову сядеш наосліп розробляти свою стратегію. З CRM-системою та всіма цими знаннями про клієнтів, типового покупця, Customer Journey, ефективні та менш ефективні кампанії – тобі буде легше вирішити, що робити далі.

Концептуальні зустрічі стануть коротшими. А трейдери, яких ти наймаєш, зможуть швидше переходити до дії, яка дійсно приносить результати. Хто захоче возитися з ручною обробкою холодних електронних листів, якщо їх можна ефективно оптимізувати на основі інформації про коефіцієнт Open Rate i Click Through Rate?

4. Прискорення оперативної діяльності

Точно. Коли так багато даних про те, що працює, а що ні, ти працюєш набагато ефективніше. Витрачається менше часу на розробку концепції твоєї подальшої діяльності. Сама оперативна робота також швидша.

Система автоматизує багато повторюваних дій. Може допомогти навіть, наприклад, під час пошуку інформації про нових клієнтів.

Сучасні програми оснащені рішеннями Relationship Intelligence. Вони пропонують джерела, пов’язані з адресою електронної пошти або назвою контрагента, які вносиш в систему.

Приємно знати, що компанія, з якою спілкуєшся, нещодавно отримала якусь престижну нагороду чи сертифікат. Не мусиш це вишукувати. Система сама тобі підкаже. Ти 100% справиш враження, звернувшись до такої інформації під час наступної телефонної розмови або привітавши із досягненнями у своєму діловому електронному листі. Це дрібниця, але вона виділить тебе. І це не займе у тебе багато часу.

5. Ефективне управління часом і ресурсами

Зробити щось швидко – це одне. Привернення уваги до перспективних тем – то друге.

Звичайно, кожен клієнт повинен бути обслугований надійно. Ніколи не знаєш, з ким маєш справу і чий бізнес розвиватиметься.

Однак, коли багато чого відбувається, є деякі речі, які повинні бути пріоритетними. Якщо у тебе є вибір: витратити весь день на пропозицію для важливого клієнта або здійснити холодний дзвінок, ти приймеш рішення інтуїтивно. CRM-система підкаже, до чого докласти руку, коли вибір менш очевидний.

Можливо, продавці, яких ти наймеш, ще не надто піклуються про оптимізацію своєї діяльності. Обов’язково зверніть увагу на прискорення продажів, коли вони підтримуються CRM-аналітикою – їхня точка зору може змінитися.

Вони напевно оцінять, як «заспокояться» їхні дні. Такий інформований менеджер, як ти, ефективніше керує командою. CRM-система показує, які співробітники перевантажені роботою. Зможеш розумно розподілити завдання. Більше ніяких ситуацій, коли один з продавців крутиться як колесо, а решта нудьгують за столом.

Підсумування

Система CRM розкрутює бізнес. Це допомагає твоїй команді працювати ефективніше,підвищувати продажі і досягати поставлених цілей. Завдяки програмному забезпеченню та наявній там аналітиці ти приймаєш правильні рішення відповідно до контексту отриманих даних. Більше не доведеться покладатися виключно на власну інтуїцію. Важкі дані складно ігнорувати.

Твої клієнти також задоволені. Коли працюєш в системі CRM, Customer Experience також покращується.

Ефективний контекстний сервіс – це те, на що звертають увагу все більше людей. Згідно з даними Marketo, 64% споживачів кажуть, що позитивний досвід (наприклад, індивідуальний процес покупки) важливіший для них, ніж ціна.

Ти точно маєш те саме, коли приймаєш власні рішення про покупку. Ціна не завжди є єдиним визначальним фактором. Коли на отримання відповіді знадобляться тижні, ти, ймовірно, скеруєш свої кроки до конкурентів, навіть якщо їхні ціни трохи вищі. Чому твій клієнт мав би зробити інакше? Якщо він дбає про час – він, ймовірно, звітуватиме перед постачальником, який вже користується перевагами CRM.

Настав час, щоб співробітники усвідомили цінність цього. CRM Analytics не є інструментом стеження. Це спосіб залишатися в бізнесі в ці важкі часи. Але нічого не відбувається само собою. Система CRM марна без ефективного сприйняття користувачами. Час діяти зараз!

Зареєструйся на консультацію з експертами по впровадженню eVolpe

wybierz termin
Sławomir Wnuk
Прокрутити вгору