IT-система, яка тобі сподобається з першого входу

Janusz Sobczak

Короткий огляд для початку

Чи був ти на презентації ІТ-системи, про яку тобі хтось казав, що її створено з думкою про користувача? Скільки разів ти вважаєш це маркетинговим ходом без схвалення? У сьогоднішній статті я спробую показати тобі щось свіже. Платформа, яку ти хочеш використовувати.

І якщо хочеш, подивитися відео, де менеджер із продажу eVolpe пояснює те саме. Це буде набагато швидше.

Занадто короткий вступ

Дописи про продукти тут з’являються рідко. Ми намагаємося вирішити проблеми, з якими доводиться стикатися комітетам із закупівель під час вибору ІТ-систем. Часто також говорять про те, що стосується команд, які беруть участь у реалізації проектів. Ми обговорюємо етапи такого роду починань, радимо, як розподілити завдання, кому віддати кермо, які питання поставити і які відповіді шукати. Сьогодні ж мова піде про конкретну систему …

Пояснення, про що йдеться

Деякий час тому ми додали до нашої пропозиції повну новинку. Щось, що перевернуло поточну стратегію продажів eVolpe (раніше вона обмежувалася лише рішеннями з відкритим кодом). Я вирішив, що варто про це розповісти.

Платформа Zendesk, про яку ми говоримо, виділяється серед інших елементів нашого портфоліо насамперед тим, що не пропонує доступу до відкритого коду. Відверто кажучи – виробник не дозволяє нам надто з ним “возитися”. Звичайно, можна налаштувати та підключити цікаві плагіни (і їх кількість справді приголомшує), але ми не реалізуємо комплексні реалізації на основі цієї конкретної системи. Це недолік чи перевага? Про це за мить.

Міст, відомий як «акуратний зв’язок тем»

Що привертає увагу у випадку програмного забезпечення Zendesk, це насамперед його сучасний інтерфейс, простота та зручність використання, а також широкий вибір готових доповнень та плагінів. І вражаючий список всесвітньо відомих компаній, які активно його використовують. Система, яка працює для спеціалістів Netflix, Uber чи AirBnB – безперечно заслуговує твоєї уваги. Тим більше, що ти можеш мати такий же інструмент за дуже доступною ціною. Насамперед…

Розвиток. Нарешті.

Zendesk — це рішення, яке допоможе налагодити відносини з клієнтами на етапі торгових переговорів і післяпродажної підтримки. Суть у тому, щоб весь сервіс був схожий на розмову. Обслуговуй клієнтів так, як їм подобається, а також полегшуй роботу продавців і агентів із обслуговування клієнтів. Для цього виробник пропонує вигідні функціональні пакети для обох відділів: продажів (Zendesk Sell) і обслуговування клієнтів (Zendesk Support).

Про те, що сподобається продавцям

Zendesk Sell – це все, що ти знаєш з презентації CRM-систем. Воронка продажів, карта шляху клієнта, календар, інтеграція електронної пошти, зберігання документів, звіти тощо. – тільки … подається в сучасному вигляді, щоб тобі хотілося вживати.

Вирішальною перевагою Zendesk Sell є представлення інформації в контексті окремого випадку, що сприяє вживанню правильних кроків у процесі продажу. Правильно, оскільки вони підтримуються аналітикою даних і перебігом певних відносин.

Продукти Zendesk пропонуються в хмарі, тому їх розробка на 100% базується на реальній аналітиці. Це означає, що обираючи це рішення – ти отримуєш переваги від інновацій, написаних життям. А конкретніше – практика закупівельно-продажного процесу всіх перерахованих вище організацій і не тільки.

Доступ до системи вирішується на основі класичної підписки та залежить від обраного пакету функцій, який увімкнено для тебе. Ціна починається від 19 доларів США за користувача на місяць. Як на мене, це досить розумна пропозиція.

Про те, що сподобається агентам з обслуговування клієнтів

Є і друга персона Zendesk полегшує життя … Звичайно, мова йде про агентів по роботі з клієнтами. Для людей, які виконують цю вкрай необхідну роботу, виробник зробив усе можливе.

Zendesk помітив потребу в багатозадачності, яка повсюдна у відділах обслуговування клієнтів. Оскільки клієнт може зв’язатися з тобою по телефону, за допомогою будь-якої платформи соціальних мереж, електронною поштою, текстовими повідомленнями або навіть у чаті на веб-сайті – теоретично ти повинен стежити за всіма цими каналами. Це може бути надзвичайно!

Система підтримки клієнтів означає, що ти не тільки отримуєш сповіщення про все це в одному вікні браузера, але ти можеш впоратися з усім цим в одному вікні. Підсумок твоєї діяльності також буде надіслано продавцю, який зацікавлений у справі, який, таким чином, ефективно використає свою можливість для потенційного підвищення або перехресного продажу. Крім того, інформація, зібрана в Zendesk Support, надходитиме в улюблену область кожного менеджера – звіти. Це означає, що щоденні зусилля агентів із обслуговування клієнтів дійсно сприяють покращенню клієнтського досвіду, розширенню пропозиції компанії та вдосконаленню процедур. Це просто справжній огляд на 360°! І до речі – унікальний User Experience!

І останнє, але не менш важливе, про що тебе запитає фінансовий директор … Як і у випадку з Zendesk Sell, ти також отримуєш підтримку Zendesk на умовах річної підписки. Вартість придбання системи залежить від вибраного тобою пакета, але починається від 49 доларів США за користувача на місяць.

Закінчуємо модною метафорою безкоштовно

Тепер ми, ймовірно, можемо повернутися до того, чи є закритий вихідний код Zendesk недоліком чи перевагою. Я буду наполягати, що це просто його риса.

Є клієнти, які піклуються про індивідуальні налаштування, буває, що ми в основному переробляємо готові інструменти для них, розширюючи їх функціональність до меж уяви. Тому що цього вимагає дуже чіткий бізнес-процес. Бо на це є бюджет. Бо мріють про «костюм на замовлення». У цьому випадку Open Source є найкращим, що я можу порекомендувати.

Однак не всі підприємства мають такі складні потреби. Деякі люди дуже люблять «костюми-вішалки». І в цьому немає нічого поганого. Це, звичайно, допомагає заощадити час і гроші. Звернувшись до останньої версії системи, ти отримаєш продукт, який відповідає сучасним тенденціям. Якщо тобі подобається глибокий зелений колір, Zendesk для тебе!

Заклик до дії, тому що так і повинно бути

Uwierz mi, o Zendesk mógłbym pisać i pisać, ale może lepiej porozmawiajmy bezpośrednio. Daj znać w formularzu do kogo się odezwać. Omówimy Twój indywidualny przypadek i wspólnie ponegocjujemy z Zendeskiem. eVolpe jako ich oficjalny partner ma pewną siłę przebicia 😉

Porozmawiajmy
o wdrożeniu systemu Zendesk w Twojej firmie

Wypełnij formularz. Odezwę się w ciągu 24 godzin.

Janusz Sobczak
Прокрутити вгору