Рецепт простої CRM системи

Sławomir Wnuk
  • Ти шукаєш просту систему CRM?
  • Турбуєтеся про складне програмне забезпечення для адаптації користувачів?
  • Не хочеш платити за функції, якими, ймовірно, все одно не будеш користуватися?

Дуже правильно! Навіщо тобі надто складна у використанні система? Крім того, це ще й питання економії. Складне, багатомодульне програмне забезпечення коштує дорожче. Якщо тобі не потрібні складні механізми звітності чи елементи штучного інтелекту – навіщо переплачувати? Тим більше, що для отримання потрібного ефекту достатньо всього трьох «інгредієнтів».

Спробуй простий рецепт найкращої системи CRM, якою ти коли-небудь користувалися!

Обов’язково прочитай кінець, якщо хочеш з ним познайомитися.

Проста система CRM підходить для твоєї організації

Найкраща система – це та, яка адаптована до індивідуальних потреб. І якщо щось підходить твоєму бізнесу, цим простіше користуватися.

Рецепт запам’ятовується легко. Обов’язково починай з аналізу перед впровадженням. Під час такого воркшопу розглядається, що і як працює в компанії, чого не вистачає в процесі і що покращить програмне забезпечення.

Крім того, якщо ти обираєш рішення з відкритим кодом, ти також можеш вносити в нього будь-які зміни. І я говорю не лише про узгодження зовнішнього вигляду додатку з корпоративним стилем, а про конкретні функціональні налаштування, щоб система служила користувачам.

Їх навіть можна розділити на команди, призначити відповідні ролі та дозволи. Завдяки відповідній конфігурації – кожному доступно тільки те, що дійсно стане в нагоді в роботі на конкретній посаді. Це ще один ефективний захист від ефекту bloatware, тобто надмірного «задування» системи.

Проста система CRM ≠ кілька функцій

Для того, щоб система була зручною у використанні, їй не обов’язково мати малу кількість функцій. Все, що тобі потрібно зробити, це поєднати три дуже основні елементи в правильних умовах.

Це нормально, коли твій бізнес розвивається. З часом тобі можуть знадобитися функції, які не були передбачені на початку впровадження. Не хвилюйся! Це дуже поширений випадок. Немає проблем вільно розробляти програмне забезпечення і не закривати зображення для серійних користувачів. Ситуації також сприяє гнучкий підхід до розробки програмного забезпечення. У Scrum зміни завжди вітаються і не є перешкодою на шляху до корисної та простої системи.

Тому враховуй потреби користувачів і навіть після того, як система почне розвиватися, насолоджуйся перевагами конфігурації. Бо хоч і є функції, але не всі мають їх бачити. Тоді легше орієнтуватися. І нехай тільки управлінський персонал використовує штучний інтелект або складні функції звітності.

Рецепт простої CRM системи

Аналіз перед впровадженням, відкритий код і відповідна конфігурація. Цього достатньо, щоб отримати просту систему CRM. Просто дотримуйся трьох інструкцій. Ти уникнеш ефекту роздутого програмного забезпечення, тобто надмірної кількості невикористаних функцій, які лише обтяжують програму, але нічого не додають.

Рецепт простої CRM

Приготування:

  • Іди за покупками зі списком інгредієнтів – довір впровадження досвідченій консалтинговій та реалізаційній компанії.
  • Підготуй робоче місце – використовуй схеми в Scrum.

Інгредієнти:

  • Столова ложка передвпроваджувального аналізу
  • Стакан відкритого коду
  • Щіпка правильної конфігурації

Інструкція:

Повільно додай інгредієнти, перемішай і випікай при 180 градусах до появи помаранчевого відтінку на верхньому шарі (див. логотип eVolpe).


Шукаєш підтримку у впровадженні CRM системи?

Запишися на консультацію до експерта eVolpe. Використовуй календар нижче.

Зареєструйся на консультацію з експертами по впровадженню eVolpe

wybierz termin
Sławomir Wnuk
Прокрутити вгору