CRM система для корпорацій – на що звернути увагу?

Sławomir Wnuk

Керувати великою компанією дуже складно. Треба об’єднати декілька, а то й десяток процесів, щоб усе працювало як слід. Продажі, маркетинг, обслуговування клієнтів. Упорядкувати знання про партнерів, з якими ти працюєш, важко, тому допомога важлива. Програмне забезпечення, яке підтримує компанію, також має підтримувати співробітників, правильно прогнозувати ситуацію та досліджувати KPI. На основі цих аналізів потрібні люди приймають бізнес-рішення.

CRM-система допомагає заощадити сотні годин роботи та неефективних рішень. Легко запровадити весь свій бізнес на основі програмного забезпечення.

Як відомо, чим швидше розвивається компанія, тим складніше підтримувати прямий контакт із клієнтом. Завдяки програмному забезпеченню CRM навіть найбільша компанія може запропонувати індивідуальну увагу, яка була характерною для організації з самого початку.

Функціональність CRM системи для корпорацій

Функціональність CRM системи для корпорацій Кожне програмне забезпечення має основні функції. Однак їх може бути недостатньо, тому перед тим, як спілкуватися з аналітиками чи компанією-впроваджувачем, варто подумати про реалізацію виділених функцій.

Перш ніж надсилати конкретні вимоги, обов’язково проконсультуйся щодо вибраних функцій із командами, які використовуватимуть додаток. А якщо команди занадто великі, то їхні керівники точно. Процес прийняття рішень про закупівлю та консультацій, безумовно, буде тривалим, тому варто на початку визначитися, що потрібно вашим співробітникам.

Але найголовніше – основи. Кожна система має функції, яких буде достатньо для деяких компаній. Варто знати їх і знати, для чого вони потрібні і в чому тобі допоможуть.

Управління даними

Однією з наявних функцій для компаній, особливо для продавців, є управління контрагентами. Це дає змогу збирати інформацію про клієнтів на кожному етапі розмов тощо.

grafika przedstawiająca logo tesco. crm для корпорацій

Ти, безумовно, неодноразово робив покупки в Tesco, можливо, ти неодноразово користувався перевагами їхньої програми лояльності. Tesco використовує управління даними для проведення цільових маркетингових кампаній. Вони збирають дані клієнтів завдяки програмі лояльності, в якій користувачі заробляють бали, роблячи покупки. Потім мережа супермаркетів адаптує конкретні рекламні кампанії до даних. Це збільшує ймовірність зіставлення повідомлення з відповідним одержувачем.

Управління історією контактів

Збір великого обсягу інформації у вашій системі, який можна використовувати в будь-який час, є важливим. Недаремно найважливішою валютою ХХІ століття є інформація.

Однак ти повинен вміти знайти себе в цих даних. Тому функція пошуку та управління інформацією є важливою, оскільки продавець повинен легко знаходити існуючі домовленості під час розмови чи зустрічі з клієнтом. Навіть під час зустрічі.

Керування завданнями та календарем

В епоху широкого розповсюдження віддаленої роботи функція управління завданнями і календарем полегшить менеджеру контроль над співробітниками свого відділу, навіть якщо вони не бачать один одного в офісі. Завдяки цьому ти доручиш співробітнику конкретне завдання і легко побачиш результати цієї роботи завдяки звітам, які також можеш генерувати в системі. Цьому сприятимуть календар і нагадування, які ти встановлюєш для конкретної людини.

Grafika przedstawiająca osobę porządkującą dane. crm для корпорацій

Оскільки ми вже працюємо віддалено. Завдяки CRM-системі співробітники зможуть легко виконувати свої обов’язки. Віддалена робота все ще популярна, і багато людей, особливо в IT-секторі, використовують її. Програмне забезпечення сприятіме лише виконання завдань, а й комунікації та потоку інформації між колективом котрий “розсіявся”

Маркетинг

Цей модуль – чиста магія. Ти плануєш кампанії, інформаційні бюлетені та інший рекламний контент, який ти створюєш для реклами компанії та її послуг. Завдяки тому, що все в одному місці, ти маєш повний контроль над індивідуальними діями.

Часто маркетинговий модуль оснащений можливістю створення списків контрагентів, які відповідають певним критеріям. Завдяки цьому створені матеріали легше адаптувати до них. Це підвищує відсоток успіху такої кампанії.

Пов’язування кампанії з історією клієнта допоможе створити унікальну пропозицію, призначену для конкретного одержувача.

Цікавою інтеграцією для відділу маркетингу є, безумовно, поєднання CRM і автоматизації маркетингу. Це дає змогу в реальному часі відстежувати, що відвідувач робить на веб-сайті, що є його картою подорожі клієнта. Завдяки такому аналізу відділ краще вибере маркетингову стратегію, оскільки знає, на чому зосереджується клієнт.

Управління продажами та створення пропозицій

Для відділу продажів немає більш цінного інструменту, ніж управління продажами та пропозиціями. Цей модуль дає змогу прогнозувати, планувати та контролювати транзакції, аналізуючи воронку продажів і потік нових транзакцій з часом.

Завдяки цій функції відділ продажів вашої компанії матиме під контролем усі можливості. Це також дозволить їм створювати та надсилати багатоваріантні пропозиції, які охоплять клієнтів.

Модуль керування пропозиціями можна налаштувати так, щоб трейдери могли генерувати пакет продуктів за допомогою менеджера PDF.

Графіка, яка показує, як команда обговорює продукт. crm для корпорацій

Це рішення використовувалося, наприклад, у системі CRM, яку використовує MAN. Можливість використання розширених правил, а також автоматичний вибір візуалізації окремих типів транспортних засобів у пропозиції. Ця функція звільняє трейдерів від повторюваних дій, які система робить за них. Таким чином також прискорюється та полегшується робота осіб, відповідальних за створення специфікацій пропозиції продукції.

Рапортування та звітність.

Згадана вище воронка продажів — це лише одна з можливостей звітування про прогрес, яку використовує твій відділ. Однак корпоративна система CRM повинна надавати більше можливостей для аналізу різноманітних дій, які відбуваються в компанії.

Хорошим доповненням до аналізу в програмному забезпеченні CRM є впровадження штучного інтелекту. AI оцінює повідомлення від клієнтів і розмови з ними з точки зору задоволеності, але також підтримує користувачів в аналізі продажів або інвестиційних можливостей. Штучний інтелект також підтримує відділи, вивчаючи потреби клієнтів і пропонуючи тобі, як на них реагувати.

Підсумування

CRM-система для корпорації повинна поєднувати в собі безліч функцій, які будуть підтримувати компанію в різних складних процесах. Програмне забезпечення має бути основою, на якій ґрунтується робота багатьох команд. І така основа має бути надійною.

Впроваджуючи систему у вашій компанії, пам’ятайте про те, які функції є найважливішими та які додатково потрібні вашій компанії.

Найбільші корпорації використовують різні адаптовані під них системи. Ти також маєш цей вибір і різні можливості.

Зареєструйся на консультацію з експертами по впровадженню eVolpe

wybierz termin
Sławomir Wnuk
Прокрутити вгору