CRM система для фінансів – на що звернути увагу?

Maciej Jankiewicz

Галузь фінансів і страхування характеризується специфічними правовими нормами, обмеженнями та обмеженнями. Щоб легко зустрітися з ними, варто обзавестися CRM-системою для фінансової галузі. Порядок в документації, даних та інформації, безсумнівно, є перевагою, яка підвищить ефективність виконуваної роботи.

CRM-система допоможе організувати процес продажу фінансових послуг, наприклад, довгострокової оренди, лізингу, страхування, інвестиційної підтримки тощо. Завдяки вбудованим функціям ти зможеш ефективно вести та завершувати переговори навіть із найвибагливішими клієнтами.

Управління процесом продажу

Специфіка компанії, яка займається фінансами або страхуванням, вимагає рішень, які полегшать роботу в цій галузі. Рішення для людей, які займаються таким бізнесом, – CRM система, яка допоможе організувати базу контактів, керувати процесом продажів або розподіляти завдання між співробітниками.

графіка, що зображує воронку продажів. crm для фінансової галузі

Завдяки сучасному програмному забезпеченню, яке підтримує процес продажу, користувач без проблем знає, які індивідуальні можливості продажу. Це значно покращує повсякденну діяльність трейдерів і економить час. Завдяки пріоритезації діяльності вам буде простіше оцінити, приділяти клієнту більше часу та енергії чи ні. Більше того, функція можливостей продажів дозволяє уповноваженим особам переглядати діяльність співробітників, що дозволяє їм перевіряти ефективність і прогнозувати майбутні результати.

База клієнтів

Завдяки інструменту CRM ти подбаєш про більший порядок не лише в процесах продажів, а й у базі даних. Тепер ти не будеш зберігати інформацію про клієнтів в електронних таблицях або календарях. У CRM потрібно лише ввести дані, і все під рукою. Кожен уповноважений співробітник має доступ до історії співпраці, тому може легко ознайомитися з домовленостями з клієнтом.

Ти можеш легко розширити базу даних, додавши до неї нових клієнтів, і можеш зробити будь-яку сегментацію окремих контактів. Ти можеш заповнити профіль клієнта всією найважливішою інформацією, і кожна зміна буде видна іншим співробітникам, які зможуть прочитати нову інформацію.

Клієнтська база також оснащена комплексною пошуковою системою. Завдяки цій функції твої співробітники заощадять багато часу, оскільки їм не доведеться копатися в інформації. Хороша пошукова система також сприяє гнучкості в реалізації або заміні під час відсутності працівника. Нова людина, яка займається конкретною справою, може легко знайти потрібну інформацію.

GDPR у фінансовій галузі

Будь-хто, хто передає свої дані, хоче бути впевненим, що вони безпечні, не дивно. Безпека інформації, яка передається вашій компанії, повинна бути під особливим захистом. З 25 травня 2018 року кожен суб’єкт, який здійснює обробку чи обробку персональних даних у великих розмірах, зобов’язаний призначити інспектора з персональних даних.

графічне зображення особи та особистих даних. crm для фінансової галузі

Завдяки програмному забезпеченню можна організувати процес зберігання інформації про згоди, обмеження, заперечення, виправлення та інші процеси, пов’язані з обробкою знань про клієнтів, партнерів і співробітників.

Кожному із записів у модулі захисту персональних даних можна присвоїти відповідний тип, статирит. CRM-система зберігає інформацію про те, хто і на що дав згоду, тому у вас завжди під рукою.

CRM мобільний додаток для фінансової галузі

Продавці, які працюють у фінансовій галузі, часто їздять у відрядження або зустрічаються з клієнтами поза офісом. Продавці, які працюють у фінансовій галузі, часто їздять у відрядження або зустрічаються з клієнтами поза офісом. Вони без проблем знайдуть всю інформацію, а після зустрічі відразу доповнять контакт коментарями про клієнта.

Мобільний додаток — це корисна функція, коли ти не можеш постійно працювати за столом. Завдяки цьому рішенню тобі потрібно лише тримати телефон у кишені. Лише кількома клацаннями миші ти знайдеш всі необхідні дані, навіть коли ти офлайн.

Моніторинг діяльності та звітність

Регулярно ведений календар продавця – це велике сховище знань, яке особливо корисно керівнику, який контролює роботу, і, звичайно ж, самому співробітнику. Використання CRM-системи позбавляє від необхідності ручної підготовки звітів і записів у паперовому календарі, доступ до якого має лише одна особа.

grafika przedstawiająca osobę przeglądającą raporty. crm для фінансової галузі

Завдяки інформації, що вводиться на постійній основі, система CRM легко створить звіт, який можна негайно проаналізувати. Автоматизація дозволяє легко оцінювати роботу інших людей або всієї команди. Пізніше це може призвести до іншого розподілу праці чи завдань.

Керування командою

CRM-система впливає не тільки на контакт твоєї компанії з клієнтом. Завдяки інструменту також можна покращити комунікацію всередині команди, особливо в період, коли домашній офіс – це вже стандарт, а не користь на роботі. Планувати завдання та координувати роботу набагато легше, якщо ти використовуєш програмне забезпечення CRM. Прозора панель системи надає всю необхідну інформацію про виконувані завдання та доступність вашого персоналу, завдяки чому ти зможеш швидко вказати заміну у випадках, які не можуть чекати.

Підсумування

Завдяки системі CRM для фінансової індустрії твій клієнт задоволений сервісом і охоче повертається з новими інвестиційними потребами. Оперативні завдання виконуються автоматично, і у тебе буде час особисто зателефонувати або відвідати клієнтів,порозмовляти ще більше, оптимізувати свій портфель і продавати ефективніше.

Зареєструйся на консультацію з експертами по впровадженню eVolpe

wybierz termin
Maciej Jankiewicz
Прокрутити вгору