Функції в CRM системах державних установ

Maciej Jankiewicz

Існує багато типів державних установ. Університети, державні установи, школи, державні компанії. Кожен з них має свої правила і може мати різні потреби.

Якими б різними не були ці об’єкти, усі вони мають бути структуровані впорядкованим чином. Полегшенням, безумовно, є система CRM, яка забезпечує гнучкість і готовність рішення.

Основа CRM системи – база даних клієнтів

Однією з функцій, корисних державним установам, є база даних. Ти зберігатимеш контакти поточних або майбутніх клієнтів і повну історію взаємодії з ними.

Всі повідомлення електронної пошти, телефонні дзвінки – кожна взаємодія з контрагентом фіксується в базі даних. Завдяки цьому ти будеш нагадувати про сказане, його хід і критичні моменти. Коли особа, яка займається клієнтом, тимчасово недоступна, її виконує інший співробітник. Він легко побачить усі аспекти співпраці, записку чи повідомлення.

Вони автоматично додаються до запису конкретного клієнта. Завдяки цьому ви впевнені, що нічого не втрачено і нічого не пропустив.

зображення особи, яка керує даними. crm для держустанови

Надійно збережені дані

Важливим питанням для державних установ є зберігання згод на обробку персональних даних. Складні положення GDPR можуть вас вразити, але для цієї ситуації також є вихід.

З 2018 року кожен із суб’єктів масової обробки чи адміністрування персональних даних зобов’язаний призначити інспектора з персональних даних. Завдяки програмному забезпеченню CRM для державної установи можна організувати процес зберігання інформації про згоди, обмеження, заперечення та інші процеси, пов’язані з обробкою знань про клієнтів, партнерів і співробітників.

Згода на обробку персональних даних надається з певною метою та на певний період часу. CRM-система зберігає інформацію про те, хто і на що дав згоду, тому у вас завжди під рукою.

Пам’ятай про інтеграції

Щоб повноцінно використовувати CRM-систему для державних установ, варто подумати про інтеграцію з іншими додатками. Вони розширять можливості програмного забезпечення. Вам не доведеться думати про те, як архівувати повідомлення електронної пошти або згадувати про зустрічі, які ти призначив деякий час тому, календар нагадає вам про них.

Однією з найпопулярніших інтеграцій є інтеграція з електронною поштою. Він містить модуль MAIL і дозволяє архівувати листування з клієнтами, щоб воно потрапляло в історію контактів. Це дозволить тобі організувати спілкування та допоможе надсилати повідомлення з системного рівня.

зображення календаря з людьми, які встановлюють нагадування. crm для держустанови

Ти оціниш інтеграцію з мобільним календарем. Ти маєш всю інформацію під рукою в календарі, якою користуєшся щодня. За допомогою такого модуля ти та твої співробітники подбаєте про правильне планування діяльності та завдань, навіть якщо ти не в офісі. За допомогою цієї функції ти можеш уникнути помилок або забути те, що вам потрібно зробити.

Open Source CRM для державної установи

Як я зазначав на початку, кожна державна установа відрізняється одна від одної. Трохи так само, як бізнеси відрізняються. Тому для кожного будуть важливі різні функції чи модулі. У цьому випадку варто зробити ставку на систему, яка заснована на відкритому коді. Таке програмне забезпечення можна легко змінити і адаптувати під себе. Неважливо, чи потрібна тобі певна функція в даний момент чи ні, ти можеш додати її пізніше.

Перевага систем з відкритим кодом полягає в тому, що ти можете змінити його самостійно. Звісно, ​​для запровадження нових можливостей знадобиться команда розробників, яка відповідатиме вимогам, висунутим закладом у тендері. Проте варто розглянути можливість впровадження такої системи.

Підсумування

Заклади відрізняються один від одного, як і CRM-системи, які в них впроваджені. Програмне забезпечення можна адаптувати до різних вимог або рішень. Як у випадку з Poczta Polska, де була реалізована система з багатьма оригінальними ідеями для автоматизації та рішеннями, сумісними з GDPR.

Зареєструйся на консультацію з експертами по впровадженню eVolpe

wybierz termin
Maciej Jankiewicz
Прокрутити вгору